AutoCRM – co umožňují Aktivity a Kalendáře

K dispozici je řídicí panel „Domů“ zobrazující záznamy o aktuálních a nadcházejících aktivitách souvisejících s aktuálním uživatelem. Přes ikonu + vpravo nahoře lze měnit obsah řídícího panelu.

Ve výchozím nastavení jsou v AutoCRM k dispozici tři typy aktivit:

  1. Schůzky
  2. Volání
  3. Úkoly

Podporovány jsou 3 typy účastníků: Uživatelé, Kontakty, Potenciální zákazníci.

Kliknutím na tlačítko v pravém horním rohu můžete účastníkům posílat e-maily s pozvánkami. Účastníci budou moci nastavit svůj stav přijetí kliknutím na odpovídající odkaz v e-mailu.

Připomenutí

Existují dva typy připomenutí:

  •  Vyskakovací okno (zpráva v aplikaci) 
  •  E-mail. 

Připomenutí budou použita pro přiřazeného uživatele a uživatele uvedené v poli Sledující.

Úkoly

Pole Datum zahájení a Datum dokončení nejsou povinná. Data lze určit s časovými údaji nebo bez nich.

Pole připomenutí je skryté, pokud je pole Datum dokončení prázdné. Jakmile se vyplní, zobrazí se.

Úkol může mít vazbu na konkrétní Organizaci či Projekt, případně propojen ke konkrétnímu emailu.

K úkolu můžete přiložit libovolnou přílohu jako soubor či dokument.

 

Kalendář

Kalendář zobrazuje schůzky, hovory, úkoly. Tyto entity lze přímo z kalendáře také vytvořit. Je také možné zobrazit vlastní entity typu Událost.

Podporovaná zobrazení:

  • Měsíc
  • Týden
  • Den
  • Časová osa

Uživatelé mohou přidat kalendář na svůj řídicí panel (přes ikonu + vpravo).

Je možné zobrazit kalendář jiného uživatele (dle přístupu určenému rolemi).

Sdílený kalendář

Uživatelé mohou vytvářet vlastní sdílené pohledy, které budou zobrazovat události konkrétních týmů.

Poznámka: Aby uživatel mohl používat sdílené kalendáře, musí mít v rolích nastaveno správné uživatelské oprávnění. Nastavte oprávnění týmu nebo všem.

Sdílené zobrazení zobrazuje události uživatelů vybraného týmu. Sdílené zobrazení je k dispozici také pro zobrazení na časové ose. Umožňuje zobrazit události více uživatelů.

Demo AutoCRM

Náš tým konzultantů s Vámi projde a seznámí Vás s nasazením AutoCRM do Vaší společnosti.