Potřebujete komunikovat online se svým týmem? Rádi byste všichni využívali jeden společný nástroj, který můžete využívat i jako mobilní aplikaci? Chcete i svým zákazníkům umožnit s Vámi komunikovat online přes chat? V rámci implementace AutoCRM nabízíme možnost přidat do aplikace CRM chatovací nástroj Mattermost.
Mattermost je otevřený chatovací software pro Linux, Microsoft Windows, MacOS, iOS a Android. Původně se jednalo o interní nástroj firmy SpinPunch, který byl později uvolněn jako open source software pod licencí Apache a je v současnosti spravován a vyvíjen firmou Mattermost Inc.
Tento nástroj lze používat i samostatně, ale integrací do CRM jsme vytvořili komplexní řešení, které integruje veškerou komunikaci v rámci obchodních i implementačních procesů do jednoho celku.
Uživatel, který se přihlásí do CRM má potom automaticky přístup i k chatu. Uživatel je správcem přidán do chatovacích kanálů, které se ho týkají. V nich může jednoduše komunikovat s ostatními uživateli. Ke zprávě lze přiložit přílohu. Důležité zprávy lze označit, takže se dají později snadno dohledat.
Tím, že je Chat integrován v CRM lze jednoduše přímo z chatu vytvořit Úkoly v CRM pro jednotlivé uživatele přímo z konkrétní zprávy v chatu. Text zprávy v chatu se přenese do úkolu.
Komunikační kanály lze využít např. k jednotlivým projektům, zakázkám či jinak určeným tématickým okruhům, kde spolu komunikuje více uživatelů, a to mohou být např. i zákazníci s externím přístupem do CRM. V chatu lze posílat i soukromé zprávy mezi dvěma či více uživateli.
Co všechno tento chatovací nástroj umožňuje:
- Organizované konverzace v týmech;
- Kanály s intuitivním uživatelským rozhraním
- Nativní aplikace pro Mac, Windows, iOS, Android a Linux
- Stovky integrací s populárními nástroji
- Podpora emodži, GIF a Markdown
- Vícejazyčné překlady
Další informace o možných integracích se CRM naleznete např. v tomto článku: https://autocrm.cz/crm-chat-document-system-autocrm/