CRM firemní systém pro velké společnosti

Získejte perfektní přehled o všech datech zákazníků i B2B partnerů. Zautomatizujte a zrychlete vaše pracovní procesy. Využijte plný potenciál tohoto Firemního systému pro velké společnosti.

iPhone2
laptop 1

Výhody tohoto českého Open Source CRM firemního systému

Modeler, který už v základu je obrovský a po jeho rozšíření jej může využívat i velmi náročný klient. Budete mít po ruce řešení, které padne vašemu podnikání jako ulité.

Automatizace úkonů, jako jsou: rozesílání pozvánek a upomínek, hromadný e-mailing, vytáčení hovorů a mnoho, mnoho dalšího a celou automatizaci si můžete nastavovat sami.

Maximálně přehledná kategorizace a segmentace dat, která vám umožní efektivněji oslovovat cílové skupiny vašich klientů.

S pořízením se systém stává vaším majetkem včetně kódů; můžete ho dále modifikovat pro vaši potřebu. A rozvíjet bez nutnosti programování.

Přehledný reporting. Z každé entity, která je v systému si můžete udělat graf jaký potřebujete. Systém Vám průběžně generuje přehledné reporty. Ty můžete mít na svém dashboardu.

Snadné propojení s dalšími službami díky API rozhraní: Outlook, Google Calendar, Office 365, Leady a další.

Jaké funkce náš CRM firemní systém nabízí

01. Automatizace prodejeVedení přehledu o potenciálních zákaznících a jejich efektivnější konverze.Vyhodnocování prodejních příležitostí, účinnější správa kontaktů a jiné funkce, které vám pomohou nastartovat vaše prodeje. Automatizaci si můžete tvořit sami mezi entitami.
02. Projektové řízeníNechybí klasické nástroje jako Kanban board či Ganttův diagram, ale ani nástroje další pro snazší a účinnější vedení i těch nejsložitějších projektů.
03. E-mailyHromadný e-mailing, tvorba šablon, e-mailových podpisů, třídění e-mailové korespondence a vůbec vše potřebné k tomu, abyste z e-mailu udělali mocný marketingový nástroj.
04. ChatováníHladkou komunikaci uvnitř i vně podniku zajišťuje v rámci našeho CRM integrovaný chatovací nástroj Mattermost, který je kompletně propojený se systémem a z něj můžete zadávat úkoly do CRM systému, volat, ale i mít vlastní meeting room.
05. Řízení zásobBudete mít dokonalý přehled o zásobách vašich produktů, prodejních objednávkách, cenových nabídkách i fakturách.
06. KalendářOrganizace schůzek, úkolů a dalších důležitých milníků. Sdílení dat a termínů, rozesílání pozvánek. Synchronizace s Googlem i Outlookem.
07. Telefonní hovoryAutomatizované vytáčení, možnost záznamu a uložení hovoru do databáze i jeho přepis do psané podoby s využitím umělé inteligence.
Seznam ale ještě zdaleka nekončí. Funkcí, které pomohou promazat ozubená kolečka vaší firmy, nabízíme mnohem více. Podívejte se na jejich kompletní přehled.

Nižší náklady, vyšší zisky, spokojenější klienti, motivovanější zaměstnanci, efektivnější komunikace.

Sen každého majitele firmy se s tímto CRM může začít plnit.

Kdo používá tento CRM systém pro větší obchodní tým

Benefitů Opensource CRM systému, na němž je založen i AutoCRM, využívá v současnosti přes 50 000 firem různé velikosti. Díky modulární povaze tohoto systému jej lze modifikovat tak, aby dokonale odpovídal potřebám jednotlivých podniků.

Úspěšně jej lze aplikovat (a také se tak děje) v oborech, jako bankovnictví, e-commerce, výroba, cestovní ruch, reality, zdravotnictví, vzdělávání. Podívejte se na všechny možné oblasti použití.

espo
PngItem 4568566

Používají AutoCRM pro řízení velkého obchodního týmu. Toto jsou jejich recenze

Nástroj pro řízení prodeje za příznivou cenu

Rozhodnete-li se náš systém pořídit, můžete volit mezi hostingem systému v cloudu s měsíčními poplatky, případně pořídit kompletní systém na váš vlastní server. Rozhodněte se, jaké řešení více vyhovuje vašim potřebám i technickým možnostem.

Jste živnostník, malá firma?

Start AutoCRM – obsahuje kompletní CRM systém

měsíční platba: 2000Kč

jednorázová platba za implementaci systému: 10 000Kč

Cena se počítá od množství dat v systému a skládá se z jednorázového poplatku za implementaci a úpravu systému na míru. Dále pak z pravidelného měsíčního poplatku za správu, cloud, aktualizace, zabezpečení a zálohování celého systému a všech jeho modulů.

V průběhu užívání nevyžadujeme žádné další licenční poplatky ani poplatky za počet uživatelů.

Máte zájem o prezentaci systému nebo demo zdarma? Prosím kontaktujte nás

Jste střední, velká firma, korporace nebo veřejný sektor?

Cena za NoCode AutoCRM je vždy řešena individuálně.

Jaké moduly můžete využít?

Cena se skládá z jednorázového poplatku za implementaci a úpravu systému na míru. Dále pak z pravidelného měsíčního poplatku za správu, cloud, aktualizace, zabezpečení a zálohování celého systému a všech jeho modulů.

V průběhu užívání nevyžadujeme žádné další licenční poplatky ani poplatky za počet uživatelů.

Máte zájem o prezentaci systému nebo demo zdarma? Prosím kontaktujte nás

Zkuste nejprve demoverzi systému zdarma, než se rozhodnete pro pořízení produktu načisto.

Uvidíte, že ve vaší firmě bude AutoCRM nedocenitelným pomocníkem.

Vyzkoušejte AutoCRM zdarma

Automatizovaný systém pro řízení firmy

Chcete dostávat novinky ze světa firemních systémů, technických zajímavostí a dat? Napište nám svůj e-mail a my Vám budeme posílat newsletter.

Demo AutoCRM

Náš tým konzultantů s Vámi projde a seznámí Vás s nasazením AutoCRM do Vaší společnosti.