Naši kodéři a programátoři dokončili modul datové schránky v AutoCRM. Plnohodnotná integrace s mojedatovaschranka.cz s možností nejen přijímání zpráv, ale především odesílání přímo ze systému CRM. Systém pravidelně kontroluje přijaté zprávy ze všech napojených datových schránek a odesílá je do systému.
Pokud již jste našimi zákazníky, jistě Vás potěší, že není třeba se učit novým věcem. Po instalaci modulu je potřeba pouze napojit požadované schránky, nastavit přístupy (což můžeme udělat my) a můžete začít pracovat. Vzhled a základní funkčnost jsme zvolili stejné jako u e-mailových schránek, nechybí samozřejmě možnost plného propojení s jakoukoli entitou v CRM ať už na bázi automatického generování nebo na klik uživatele.
Shrneme si to:
Datové schránky neumí jen přijímat a odesílat zprávy, ale také:
- vytvoření vlastních složek a třídění zpráv
- nastavení přístupových práv pro každého zaměstnance
- široké možnosti filtrování
- fulltext vyhledávání i přes všechny schránky
- propojení s jakoukoli entitou (klient, zaměstnanec)
- vlastní šablony
Datové schránky a spoustu další věcí, které obsahuje Dokument management systém najdete v modulu Dokument systém.
Systém správy dokumentů
O datové schránky byl obohacen náš systém správy dokumentů. Celý modul obsahuje mnoho funkcionalit nejen pro práci s dokumenty jako je vytěžování, evidence, firemní oběh a další, ale i nejčastěji požadované funkce k tomu – call centrum, emaily, datovky, systém reklamací i úkoly, které jsou základem pro práci ve firmě.