Slovník
E-business E-business (elektronické podnikání) zahrnuje všechny obchodní aktivity, které se provádějí prostřednictvím internetu. Tento koncept zahrnuje nejen online prodej produktů…
E-business E-business (elektronické podnikání) zahrnuje všechny obchodní aktivity, které se provádějí prostřednictvím internetu. Tento koncept zahrnuje nejen online prodej produktů…
Knowledge Management (Řízení znalostí) Řízení znalostí (Knowledge Management) je systémový přístup, který se zaměřuje na efektivní identifikaci, shromažďování, sdílení a…
Stakeholder Management Stakeholder Management je klíčový proces v projektovém řízení a strategickém plánování, který se zaměřuje na identifikaci, analýzu a…
Supply Chain Management (Řízení dodavatelského řetězce) Supply Chain Management (SCM), neboli řízení dodavatelského řetězce, je systém, který zahrnuje všechny činnosti…
CSR (Corporate Social Responsibility) CSR (Corporate Social Responsibility) je koncept, který zahrnuje etické a sociální odpovědnosti firem vůči různým zúčastněným…
TQM (Total Quality Management) TQM (Total Quality Management) je filozofie a přístup k řízení, který se zaměřuje na neustálé zlepšování…
OKR (Objectives and Key Results) OKR (Objectives and Key Results) je metodologie pro strategické plánování, která umožňuje organizacím jasně definovat…
CX (Customer Experience) Customer Experience (CX) je soubor všech interakcí a pocitů, které zákazník zažívá při kontaktu s firmou, od…
AI (Umělá Inteligence) Umělá inteligence (AI) je oblast informatiky zaměřená na vytváření systémů a algoritmů, které dokážou vykonávat úkoly vyžadující…
Business plán Business plán je formální dokument, který shrnuje cíle a strategii firmy, včetně detailů o jejích činnostech, cílovém trhu,…
Vyzkoušejte AutoCRM zdarma
Ptejte se, zkoušejte, jsme tu pro Vás
Vyzkoušejte AutoCRM zdarma
Automatizovaný systém pro řízení firmy
Náš tým konzultantů s Vámi projde a seznámí Vás s nasazením AutoCRM do Vaší společnosti.