Integrace Outlooku a CRM

V rámci rozšíření firemního systému AutoCRM je k dispozici i integrace a synchronizace s aplikací Outlook.

Nastavení samotné integrace provádí administrátor v uživatelském prostředí Administrace systému AutoCRM. Synchornizace potom probíhá na úrovní událostí v kalendáři, na úrovni kontaktů, a na úrovní emailů.

Synchronizace kalendáře
Jsou podporovány tři režimy synchronizace:

  • Z Outlooku do AutoCRM
  • Z AutoCRM do Outlooku
  • Vzájemná synchronizace
 

V kalendáři lze synchronizovat :

  1. Schůzky, Volání, i vlastní entity typu Událost lze synchronizovat z AutoCRM do Outlooku.
  2. Účastníci jsou synchronizováni z Outlooku do AutoCRM jako Kontakty, Potenciální zákazníci a Uživatelé.
  3. Účastníci nejsou synchronizováni z AutoCRM do Outlooku.
  4. Opakované aktivity aplikace Outlook nejsou synchronizovány do AutoCRM.

 

Synchronizace kontaktů
Poskytuje možnost posílat kontakty z AutoCRM do aplikace Outlook do konkrétní složky. Odesílaná jsou pole: křestní jméno, příjmení, e-mailová adresa, telefonní číslo a název účtu.

 

Synchronizace emailů
Synchronizace probíhá přes IMAP a SMTP protokoly. Není třeba heslo z Outlooku ukládat do AutoCRM.

Stejný princip integrace a synchronizace platí pro Google. 

Chcete dostávat novinky ze světa firemních systémů, technických zajímavostí a dat? Napište nám svůj e-mail a my Vám budeme posílat newsletter.

Demo AutoCRM

Náš tým konzultantů s Vámi projde a seznámí Vás s nasazením AutoCRM do Vaší společnosti.