Integrace Outlooku a CRM

V rámci rozšíření firemního systému AutoCRM je k dispozici i integrace a synchronizace s aplikací Outlook.

Nastavení samotné integrace provádí administrátor v uživatelském prostředí Administrace systému AutoCRM. Synchornizace potom probíhá na úrovní událostí v kalendáři, na úrovni kontaktů, a na úrovní emailů.

Synchronizace kalendáře
Jsou podporovány tři režimy synchronizace:

  • Z Outlooku do AutoCRM
  • Z AutoCRM do Outlooku
  • Vzájemná synchronizace
 

V kalendáři lze synchronizovat :

  1. Schůzky, Volání, i vlastní entity typu Událost lze synchronizovat z AutoCRM do Outlooku.
  2. Účastníci jsou synchronizováni z Outlooku do AutoCRM jako Kontakty, Potenciální zákazníci a Uživatelé.
  3. Účastníci nejsou synchronizováni z AutoCRM do Outlooku.
  4. Opakované aktivity aplikace Outlook nejsou synchronizovány do AutoCRM.

 

Synchronizace kontaktů
Poskytuje možnost posílat kontakty z AutoCRM do aplikace Outlook do konkrétní složky. Odesílaná jsou pole: křestní jméno, příjmení, e-mailová adresa, telefonní číslo a název účtu.

 

Synchronizace emailů
Synchronizace probíhá přes IMAP a SMTP protokoly. Není třeba heslo z Outlooku ukládat do AutoCRM.

Stejný princip integrace a synchronizace platí pro Google. 

Vyzkoušejte tento systém i pro vaše podnikání.

Sami se po uplynutí zkušební lhůty rozhodnete, zda přechod na jeho plnou verzi stojí za to.

Vyzkoušejte AutoCRM zdarma

Automatizovaný systém pro řízení firmy

Chcete dostávat novinky ze světa firemních systémů, technických zajímavostí a dat? Napište nám svůj e-mail a my Vám budeme posílat newsletter.

Demo AutoCRM

Náš tým konzultantů s Vámi projde a seznámí Vás s nasazením AutoCRM do Vaší společnosti.