Jak zadáváte úkol v CRM

Ráno přijdu k mailu v CRM systému, kterým řídím společnost a tam vidím několik požadavků od našich klientů. Hned to musím zadat na různé lidi či přiřadit k různým oddělením.

 

1. Z e-mailu na 1 klik tvořím úkol, a přiřazuji ho na vývojové oddělení jednomu z našich programátorů.

 

 

 

2. Zaměstnanci přijde notifikace, že jsem mu zadala úkol. Z e-mailu se na něj ihned může podívat.

3. Přehled všech úkolů má v kanban boardu

 

 

4. Ve chvíli, kdy začne na úkolu pracovat, tak přesune úkol do sekce “makáme na tom”.

5. Klient má přehled o všem, co pro něj děláme. Má svůj účet a do něj se může podívat a zjistit v jaké fázi je jeho požadavek.

6. Po dokončení úkolu, přesune v kanban boardu informaci do fáze “dokončeno”. (přetáhne myší nebo změní stav)

7. Ve stejnou chvíli mi přijde informace, že daný úkol je dokončen.

 

 

8. Automaticky po týdnu (čas si každý dá svůj) se úkol ve stavu “dokončeno” přesune do archivu.

Mám přehled o fungování celé společnosti. Každý úkol se mi automaticky páruje s daným klientem a vidím, kolik na něm bylo stráveno času.

 

Demo AutoCRM

Náš tým konzultantů s Vámi projde a seznámí Vás s nasazením AutoCRM do Vaší společnosti.