Řízení přístupu v CRM

CRM je systém, ve kterém je vhodné řídit přístup uživatelů k jednotlivým agendám.

Náš CRM systém umožňuje velmi precizní nastavení oprávnění uživatelů, a to až na úroveň přístupu k jednotlivým polím.

Každému uživateli je přiřazena minimálně jedna role. Roli může uživatel případně dědit z týmu, ve kterém je zařazen.

Role určuje oprávnění uživatele v systému. Jeden uživatel může mít více rolí. Pokud má uživatel více rolí, budou sloučeny tak, aby permisivní pravidlo mělo vyšší prioritu. 

logo 45

Pro každou entitu v systému pak určité roli přiřazujeme úroveň oprávnění pro akci Vytvořit, Číst, Upravit nebo Odstranit záznamy v dané entitě. Pro každou akci je možné nastavit úroveň oprávnění na Vše, Tým, jen Vlastní nebo odebrat oprávnění.  

logo 44

 

Nastavení oprávnění až na úroveň jednotlivých polí

Pro každou roli je navíc možné nastavit přístup uživatelů až ke konkrétnímu poli konkrétní entity. Pokud je výše nastaveno oprávnění pro entitu, pak má uživatel dané oprávnění pro všechna pole entit. Přístup k jednotlivým polím lze nicméně dále omezit. Je možné nastavit, zda dané pole uživatelé přiřazení této roli budou moci  „vidět“ (číst) a editovat.  

logo 46

Chcete dostávat novinky ze světa firemních systémů, technických zajímavostí a dat? Napište nám svůj e-mail a my Vám budeme posílat newsletter.

Vyzkoušejte AutoCRM zdarma

Automatizovaný systém pro řízení firmy

Demo AutoCRM

Náš tým konzultantů s Vámi projde a seznámí Vás s nasazením AutoCRM do Vaší společnosti.