Do dnes mnoho firem spravuje sklady způsobem, který jim zabírá spoustu času a kolikrát i prostoru na skladě. Zaměstnanci sice mají při ruce nějaký systém, ale vše do něj zadávají ručně. Řízení skladů lze s dnešními technologiemi dělat velmi chytře a efektivně. Řízení skladu a datové terminály jdou ruku v ruce a mohou být plnohodnotnou součástí CRM nebo ERP a vkládání dat do systému lze částečně zautomatizovat.
CRM a řízení skladů
Řízení skladu je důležitou součástí mnoha CRM a ERP systémů. Tyto systémy umožňují sledování a správu skladových zásob, objednávek a dodavatelů v reálném čase, což pomáhá minimalizovat ztráty.
V rámci CRM systému se řízení skladu obvykle zaměřuje na sledování a správu produktových katalogů, cenových nabídek, objednávek a fakturace. ERP systémy pak obvykle zahrnují širší funkcionality pro správu skladu, často užitečné především ve větších firmách, jako například přijímání zboží, uskladňování, kontrolu kvality, balení, plánování dopravy, distribuci a další. Tyto systémy umožňují lepší sledování skladových zásob v reálném čase a zajišťují, aby byly zásoby spravovány v souladu s firemními postupy a standardy.
CRM a ERP systémy umožňují lepší řízení skladových zásob a zajišťují větší efektivitu a produktivitu skladových operací. Vše lze sledovat a řídit z jednoho místa.
Využití terminálů a mobilních čteček
Čtečky zajišťují zvýšení efektivity a snížení chybovosti. Jsou skvělým pomocníkem i při inventuře a ve spojení s propracovaným systémem dodávají informace o skladových operacích a tím zlepšují přehled o aktuálních počtech produktů, dodání a odběru zboží. Využitím reportů pak také můžete zjistit například jakému produktu klesá odběr nebo naopak v jaké části roku je vhodné od dodavatele vyžádat větší počet kusů vzhledem ke zvýšenému nákupu. Vyhnete se tak dlouhodobému skladování produktů, které nikdo nechce a zvýšíte spokojenost zákazníků nejen v období nákupních vln.
Využíváte-li již datové terminály nebo mobilní čtečky, bude propojení se CRM systémem velkým krokem vpřed. V AutoCRM dokážeme napojit jakékoli čtečky se sklady v systému a zautomatizovat následné kroky.
Výhody datových terminálů v bodech:
- Rychlost a přesnost při inventarizaci a přesunu zboží
- Zlepšení efektivity a produktivity skladových operací
- Snížení chyb a zvýšení přesnosti skladového hospodářství
- Možnost okamžitého vkládání a aktualizace dat v systému
- Integrace s dalšími systémy (např. ERP, WMS, CRM)
- Zlepšení sledování zásob a snížení nákladů na skladování
- Zvýšení spokojenosti zákazníků díky rychlejšímu zpracování objednávek
V AutoCRM Vám můžeme zajistit integraci systému řízení skladů do základního CRM nebo ERP systému. Díky modularitě našeho CRM můžete při růstu firmy (nebo i hned) využít i dalších systémů pro fakturaci, docházku, MLM s provizním systémem a mnoho dalšího. Se stejnou myšlenkou ohebnosti a škálovatelnosti tvoříme také webové prezentace a e-shopy plně propojitelné s AutoCRM, při větších projektech se pak CRM upgraduje na PIM, který zajišťuje správu informací potřebnou pro uvádění produktů či služeb na trh.