Správce entit je k dispozici v Administraci. Poskytuje možnost vysoce přizpůsobit vaše AutoCRM. Můžete provést následující:
- Přidejte nové typy entit.
- Přizpůsobte stávající typy entit: změňte štítky, výchozí pořadí v zobrazení seznamu atd.
- Konfigurace polí: přidání nových, přizpůsobení stávajících.
- Konfigurujte vztahy: přidejte nové, změňte štítky stávajících.
Všechna přizpůsobení provedená prostřednictvím Entity Manager jsou uložena v adresáři custom/. Můžete provést přizpůsobení na samostatné instanci, poté zkopírovat vlastní adresář do produkční instance a spustit znovu sestavení (z administrativního panelu nebo CLI).
V tomto článku:
- Vytvoření nového typu entity
- Parametry typu entity
- Pole
- Vztahy
- Kopírování do jiné instance
Vytvoření nového typu entity
Klikněte na tlačítko Vytvořit entitu na hlavní stránce Správa entit (Administrace > Správa entit). Zadejte název, štítky a vyberte typ. Pokud vyberete typ osoby, vaše entita bude mít pole E-mail, Telefon, Křestní jméno, Příjmení a Oslovení. Zaškrtněte Stream, pokud chcete mít panel streamu (uživatelé budou moci sledovat záznamy).
Typy:
- Base – prázdná entita pouze se základními poli jako Jméno, Přiřazený uživatel, Týmy, Popis.
- Base Plus – jako Base, ale s panely Aktivity, Historie a Úkoly.
- Událost – má pole Datum zahájení, Datum konce, Trvání, Nadřazený, Stav; dostupné na panelu Kalendář a Aktivity (musí být povoleno v Administraci > Nastavení).
- Osoba – má pole E-mail, Telefon, Jméno, Příjmení, Oslovení, Adresa; Panely Aktivity, Historie, Úkoly.
- Společnost – má pole E-mail, Telefon, Fakturační adresa, Doručovací adresa; Panely Aktivity, Historie, Úkoly.
Parametry typu entity
Pokud kliknete na Upravit u určité entity, budete moci změnit parametry této entity.
- Štítky – názvy entity v jednotném a množném čísle.
- Výchozí pořadí, ve kterém jsou záznamy seřazeny podle v zobrazeních seznamu.
- Stream – zda je pro tuto entitu povolena funkce Stream.
- Zakázáno – zkontrolujte, zda tuto entitu ve svém systému nepotřebujete.
- Pole textového filtru – ve kterých polích hledá hlavní textový filtr a globální vyhledávání.
- Stavové pole – které pole (typu enum) bude použito pro stav záznamu; vyžadováno pro zobrazení kanbanu.
- Zobrazení Kanban – dostupné pouze v případě, že je zadáno Stavové pole. Povolí režim zobrazení Kanban.
- Fulltextové vyhledávání více zde
- Zakázat počet záznamů – celkový počet se v zobrazení seznamu nezobrazí; může zkrátit dobu načítání, když je tabulka DB velká.
- Barva – specifická barva pro rychlé rozpoznání.
- Ikona – vybraná ikona se zobrazí na bočním navigačním panelu.
Pole
Kliknutím na odkaz Pole se přesunete na samostatnou stránku. Zde budete moci vytvářet nová pole nebo aktualizovat stávající. Více podrobností o polích
Poznámka: Po přidání nového pole musíte toto pole umístit do rozvržení (Administrace > Správce rozvržení).
Vztahy
Můžete vytvořit nové vztahy mezi předem připravenými a vlastními entitami. Typy vztahů jsou uvedeny níže.
- One-to-Many – Poté, co jste vytvořili tento vztah, můžete umístit pole odkazu na rozvržení podrobností pravé entity a přidat panel vztahů k levé entitě.
- Many-to-One – Totéž jako One-to-Many, ale naopak.
- Many-to-Many – ztahové panely na obou stranách.
- One-to-One Right – Linkové pole na jedné straně, Link-One na druhé (od 5.8.0).
- One to One Left – Stejné jako předchozí, ale naopak.
- Children-to-Parent – Propojení s více typy entit pomocí pole Link-Parent (od 5.8.0).
Parametry
- Propojit více polí – Parametr Propojit více polí znamená, že pole typu Link-Multiple bude vytvořeno spolu se vztahem. Takové pole můžete umístit na rozvržení. Je to výhodné pro rychlý výběr souvisejících záznamů. Není to dobrá volba, pokud váš vztah má mít mnoho propojených záznamů, které mohou zpomalit načítání obrazovky podrobného zobrazení.
Příklady polí s více odkazy:
- Pole Týmy – toto pole má většina subjektů
- Pole Kontakty v Opportunity
- Pole Kontakty v Case
Auditováno
Pokud je zaškrtnutý parametr Audited, aktualizace vztahu budou protokolovány do Streamu.
Kopírování do jiné instance
Všechna přizpůsobení provedená prostřednictvím Entity Manager jsou uložena ve složce ‘custom’. Musíte zkopírovat obsah této složky do jiné instance a poté spustit znovu sestavení (příkaz CLI php rebuild.php).