Projektové řízení na míru
Opensource program AutoCRM není určen jen k přehledné správě zákaznických vztahů. Jeho funkce zasahují i do oblasti projektového řízení. Software jako tento je nezbytnou pomůckou každé firmy, která chce vydobýt ze všech sfér své činnosti maximum.
Projektové řízení, které má vše, co potřebujete
Projektové řízení je proces, který zahrnuje plánování, koordinaci a realizaci projektů za účelem dosahování stanovených cílů. Využití software pro projektové řízení, jako je AutoCRM, může výrazně zlepšit efektivitu a produktivitu organizace. Díky použití tohoto nástroje můžete snadno sledovat a spravovat všechny úkoly, termíny a zdroje projektu na jednom místě. Efektivní projektové řízení také pomáhá zlepšovat komunikaci a spolupráci v týmu
Mezi funkce našeho programu, které se vztahují k projektovému řízení, patří:
Ganttův diagram
Plánování projektových činností a jejich návaznosti se bez využití Ganttova diagramu jen málokdy obejde. S tímto jednoduchým a srozumitelným nástrojem získáte perfektní přehled o harmonogramu vašeho projektu a budete znát každé Co, Kde, Kdy a Kdo.
Projekty
S touto funkcí můžete zakládat nové projekty a přiřazovat je příslušným osobám či týmům. Projektům je možné dát různé priority, monitorovat jejich plnění, doplňovat je o grafy a statistiky. Při založení každého projektu zároveň vznikne zvláštní chatovací místnost, kde můžete o projektu diskutovat nebo dopisovat další úkoly. Ty odtud lze také jedním kliknutím importovat do kanbanboardu.
Odpracováno
Daný úkol se po dokončení může stát ještě cennou položkou ve statistikách. S touto funkcí zjistíte, kolik zabraly dané úkoly času, jaké měly náklady a mnoho dalších relevantních informací. Ty pak můžete využít ve vašich grafech, statistikách, měsíčních či ročních vyhodnoceních a své plánování a management tomu přizpůsobit.
Kanban board
Další funkce, která dnes chybí u málokterého řízení projektů. Úkoly zde můžete přehledně dělit a přesouvat mezi kategoriemi podle stavu jejich rozpracovanosti. Snáze si tak s jejich pomocí můžete běh práce vizualizovat. Zobrazení v Kanban board lze aplikovat na jakoukoli entitu.
Úkoly
Úkoly jsou jedním z klíčových prvků projektového řízení. Umožňují přehledně rozdělit práci mezi zaměstnance s požadovanou kvalifikací. Řízení úkolů zahrnuje plánování, organizaci, řízení a kontrolu úkolů, aby bylo zajištěno, že jsou splněny včas, v rámci rozpočtu a s požadovanou kvalitou.
Systém správy zdrojů
Systém správy zdrojů je klíčovým prvkem projektového řízení, protože umožňuje plánovat, organizovat a řídit využití zdrojů pro dosažení cílů projektu. Systém správy zdrojů poskytuje přehled o využití zdrojů a umožňuje identifikovat a řešit problémy s jejich alokací. Lze díky němu také optimalizovat využití zdrojů a snížit náklady na projekt.
Work breakdown structure
WBS je součástí agilního vývoje, díky němu můžete jednoduše rozebrat velký projekt. Je to hierarchický způsob, jak rozdělit projekt na spravovatelné části nebo úkoly. Čím složitější projekt před Vámi stojí, tím spíše využijete WBS.
SCRUM
Vytvořte pevný základ pro svůj projekt AutoCRM pomocí intuitivního procesu SCRUM. Pomocí osvědčených postupů agilního vývoje softwaru může váš tým vytvořit spustitelný plán, který vás povede k úspěchu. Tento proces podporuje dosažení cíle týmem a samoorganizaci.
Earned value management
EVM je metoda projektového řízení a kontroly, která sleduje průběh projektů. EVM má 3 základní dimenze: plánovanou hodnotu, získanou hodnotu a skutečnou hodnotu. Díky EVM můžete pečlivě monitorovat tyto tři aspekty, abyste včas identifikovali problémy, zůstali na správné cestě a dosáhli svých cílů.
Helpdesk
S rostoucím rozvojem firmy přichází i větší počet dotazů od zákazníků, buď kvůli funkčnosti produktu nebo jejich neznalosti. Helpdesk je tu pro tyto účely. Jeho služby jsou známé především pro zákazníky, ale jsou také velmi užitečné pro interní potřeby. Zaměstnanci se mohou obracet s dotazy na jedno místo a IT oddělení tak má přehled o všech incidentech.
Ganttův diagram
Plánování projektových činností a jejich návaznosti se bez využití Ganttova diagramu jen málokdy obejde. S tímto jednoduchým a srozumitelným nástrojem získáte perfektní přehled o harmonogramu vašeho projektu a budete znát každé Co, Kde, Kdy a Kdo.
Případové studie
Projektové řízení, dokument systém, kompletní řízení obchodu a e-mail
Vyzkoušejte si, co náš program v praxi umí. Uvidíte, jak jej můžete využít ke snazší, přehlednější a účinnější práci na vašich projektech.
Komplexnější programy na projektové řízení aby jeden pohledal
Pro řízení projektů a CRM využívá systém, na němž je náš program založen, přes 60 000 firem na světě. Něco tedy musí dělat dobře… Co je to něco, to si můžete sami vyzkoušet hned teď!
Vyberte si CRM vhodné pro Vás
Zdarma
3 450 Kč*
/měsíc
8 450 Kč*
/měsíc
Na míru
Cena se odvíjí od požadavků, pro představu cen si prohlédněte naše případové studie.
Jak náš Customer Relationship Management systém hodnotí uživatelé
Co je řízení zakázek a další často kladené otázky
Náš software obsahuje všechny moderní nástroje pro efektivní projektové řízení: Ganttův diagram pro plánování projektových činností a jejich návaznosti, Kanban board pro vizualizaci běhu práce a přesouvání úkolů mezi kategoriemi podle stavu. Dále máme Work Breakdown Structure (WBS) pro hierarchické rozdělení velkých projektů na spravovatelné části, SCRUM pro agilní vývoj a Earned Value Management (EVM) pro sledování průběhu projektů pomocí plánované, získané a skutečné hodnoty.
Úkoly jsou klíčovým prvkem projektového řízení a umožňují přehledně rozdělit práci mezi zaměstnance s požadovanou kvalifikací. Systém správy zdrojů poskytuje přehled o využití zdrojů a umožňuje identifikovat a řešit problémy s jejich alokací, optimalizovat využití zdrojů a snížit náklady na projekt. Funkce Odpracováno vám ukáže, kolik zabraly dané úkoly času, jaké měly náklady a další relevantní informace pro statistiky, grafy a plánování. Projektům můžete dát různé priority a monitorovat jejich plnění včetně grafů a statistik.
Efektivní projektové řízení pomáhá zlepšovat komunikaci a spolupráci v týmu. Při založení každého projektu vznikne zvláštní chatovací místnost, kde můžete o projektu diskutovat nebo dopisovat další úkoly. Máme také Helpdesk pro interní potřeby – zaměstnanci se mohou obracet s dotazy na jedno místo a IT oddělení má přehled o všech incidentech. Díky použití tohoto nástroje můžete snadno sledovat a spravovat všechny úkoly, termíny a zdroje projektu na jednom místě. Systém využívá přes 60 000 firem na světě, což svědčí o jeho spolehlivosti a kvalitě.