CRM pro bankovnictví
Zvyšte produktivitu vaší banky či finanční instituce jako celku i každého individuálního bankéře. Nabídněte bezkonkurenční péči vašim zákazníkům.
A pracujte s vašimi daty přesněji a účinněji než kdykoliv předtím.
Zvyšte produktivitu vaší banky či finanční instituce jako celku i každého individuálního bankéře. Nabídněte bezkonkurenční péči vašim zákazníkům.
A pracujte s vašimi daty přesněji a účinněji než kdykoliv předtím.
Moderní technologie způsobují, že se banky a finanční instituce přesouvají více do digitálního světa. S uzavíráním kamenných poboček se tak zvyšuje tlak na digitální produkty pro správu vaší firmy v oboru bankovnictví.
Systém vás okamžitě upozorní na nejnovější poptávky, zanechané kontakty, blížící se vypršení smluv a další důležité události. Nenechte vychladnout potenciální leady a reagujte okamžitě na každou změnu situace.
Spolehnutím se na jedinou centrální databázi můžete zajistit, aby vaši zaměstnanci mohli rychle najít všechny relevantní informace o kterémkoli klientovi, se kterým se zabývají, aniž by došlo ke ztrátě jeho času a času vašeho klienta.
Individuální přístup zajistí, že se vaši klienti budou cítit ošetřeni a také zajistí, že žádný z vašich e-mailů nebude vyhozen přímo do složky „spam“. AutoCRM vám umožní segmentaci vašich kontaktů podle fáze marketingového trychtýře a pomůže vám identifikovat ty nejlepší příležitosti.
Organizujte své schůzky, telefonáty a další úkoly a vždy se nechte včas upozornit na blížící se termíny díky systému, který si vše pamatuje za vás.
Měření aktivity a produktivity zaměstnanců, vyhodnocování úspěšnosti a neúspěšnosti jednotlivých činností, analýza dat - to vše bude s AutoCRM hračka.
Údaje o vašich zákaznících, uskutečněných obchodech, práce bankéřů a mnohém dalším podle vašeho zadání dokáže systém poskládat a automaticky vygenerovat do přehledných reportů.
AutoCRM je modulární systém s desítkami funkcí uplatnitelných napříč nejrůznějšími obory. Prohlédněte si hlavní funkce, které systém nabízí, a seznamte se s každou z nich podrobněji.
Počítáme samozřejmě s tím, že ne všechny funkce budete nutně v rámci vaší činnosti potřebovat. Pořízení CRM pro bankovnictví předpokládá individuální řešení, v jehož rámci se nejprve dohodneme na modulech, které si přejete ve svém novém systému mít. Následně pak zajistíme jejich implementaci k vaší naprosté spokojenosti.
Přejete-li si migrovat data z vašeho současného systému či databáze, případně integrovat AutoCRM s některou z dalších aplikací, které využíváte, rádi vám poskytneme patřičnou asistenci!
S pořízením systému se tento stává vaším majetkem včetně kódů; můžete si jej tedy i do budoucna přizpůsobovat vaším aktuálním požadavkům.
Pojďme se domluvit na CRM řešení, které bude ušité na míru vašim potřebám v bankovnictví. Rezervujte si nezávaznou konzultaci s námi hned teď kliknutím na tlačítko níže!
Klienti si u nás mohou vybírat mezi jednorázovým pořízením celého systému a jeho implementací na vlastních serverech.
Vedle toho nabízíme variantu cloud hostingu za měsíční poplatky. Nemusíte tak řešit technické náležitosti, starat se o instalaci a provoz serveru – veškeré funkce systému jsou vám okamžitě a neustále k dispozici.
Cena pořízení programu se liší dle velikosti Vaší firmy a jejím potřebám, jímž odpovídá také rozsah funkcí. Volit můžete mezi jednorázovým pořízením programu na vlastní servery a mezi cloudovým řešením s měsíčními platbami.
Cena se odvíjí od požadavků, pro představu cen si prohlédněte naše případové studie.
Abyste měli před pořízením jistotu, že vám naše CRM skutečně “sedne”, vyzkoušejte si jej nejprve nanečisto po omezenou dobu, seznamte se s jeho funkcemi a zjistěte, jak vše funguje v praxi!
Vyzkoušejte AutoCRM zdarma
Ptejte se, zkoušejte, jsme tu pro Vás
Vyzkoušejte AutoCRM zdarma
Automatizovaný systém pro řízení firmy
Náš tým konzultantů s Vámi projde a seznámí Vás s nasazením AutoCRM do Vaší společnosti.