Open source PIM systém
na míru
- Centralizace všech feedů externích dodavatelů
- Přehledná správa informací o produktech a službách
- Export dat pro použití na různých platformách
Pracujete s daty mnoha dodavatelů?
Tento český Open Source PIM systém by při vašem podnikání neměl zůstat stranou.
Co to je PIM?
PIM (Product Information Management, nebo-li správa produktových dat) je systém správy všech informací potřebných k uvádění produktů či služeb na trh a prodeji produktů prostřednictvím distribučních kanálů. Vložená data, ať už nahraná nebo zadaná ručně, automaticky zpracuje, dle Vámi nastavených pravidel. Zpracovaná data pak rozesílá nejen do Vašich kanálů – e-shop, srovnávače zboží, tabulky…
Ještě více o PIM
PIM tvoří centrální platformu, kde jsou uložena všechna produktová data, probíhá jejich kontrola úplnosti a aktuálnosti a odkud jsou případně poskytována příjemcům za různým účelem. Poskytuje práci s aktuálními daty, z jejich výběru pak můžete vytvořit nabídku, katalog do připravené šablony nebo je poslat na e-shop.
U katalogů Vám PIM poskytne zefektivnění díky šablonám na kterých grafici pracují s daty, která jsou aktuálně k dispozici, mají tedy vhodný mustr pro práci. Aktuální data se pak do katalogu propisují pravidelně nebo na klik.
Díky tomu že všechna data pocházení z jednoho zdroje, můžete zákazníka pohodlně provázet jeho nákupním procesem bez protichůdných informací a poskytovat mu informace, které ho v aktuální fázi nákupního procesu mohou nejvíce zajímat. Nabídka v příchozím e-mailu nebude odlišná od obsahu webu nebo katalogu a budou se mezi sebou vhodně doplňovat. Ucelená prezentace informací pomůže zákazníkovi vytvořit si s Vaší firmou vztah a dobře si vybrat. (omni-channel marketing)
Snižte náklady při práci s velkým množstvím externích dat.
Pracujte s daty na profesionální úrovni
Proč používat PIM?
Centralizace produktových informací umožňuje jednodušší kontrolu správnosti dat a to jak programovou tak i ruční.
Kompletní informace o produktu, zvyšují šanci, že si zákazník objedná právě u Vás.
Doručením přesných a především úplných informací snížíte riziko vratek.
Dobře nastavený PIM urychlí a zjednoduší zařazení nových produktů do nabídky i generování dat pro katalog.
Ruční přepisování dat bude historií, PIM všechnu rutinní práci vyřeší za Vás.
Data spravovaná v PIM lze jednoduše překládat a následně exportovat do formátů využívající například Amazon.
Výhody tohoto českého Open Source PIM
Import různých datových typů feedů
Feedy od všech vašich dodavatelů už nikdy nebudou problém. PIM vše zpracuje bez ohledu na datový typ vstupních dat. Různé názvy sloupců a strukturu dat.
Automatické formátování dat
Nejen feedy, ale i samotná data mohou být velmi rozdílná, a to i v rámci jednoho dodavatele. PIM všechna data zpracuje do požadovaného formátu.
Centralizovaná data pro pohodlnou správu
Každá data je potřeba někdy poupravit ručně. Úprava centralizovaných dat zvyšuje efektivitu a snižuje chybovost pracovníků.
Export
Export validních feedů Vašich agregovaných dat dalším partnerům nebo pro srovnávače.
Klasifikace dat za pomoci AI
Umělá inteligence automaticky klasifikuje data, je schopna detekovat chyby.
Jednoduše jej propojíte s dalšími systémy a službami
S pomocí API lze tento český PIM software snadno propojit s řadou dalších užitečných služeb.
Systém se stává vaším majetkem
A to i s příslušnými kódy. Jelikož jde o open source CRM řešení, můžete si platformu libovolně přizpůsobit vašim konkrétním potřebám.
A tím ještě není výčet zdaleka u konce.
Propojení s online obchodem
Váš nový PIM systém dokážeme propojit v rámci API k Vašemu e-shopu. Nebo Vám vytvoříme e-shop nový!
Stavíme weby na stejných principech jako naše firemní systémy. Pokud se tedy rozhodnete i pro web, získáte od nás kompletní Open Source řešení na míru. Stanete se vlastníky samotného kódu webu. Databáze a všechna data v ní jsou Vám samozřejmě přístupná.
Díky WordPressu na kterém je e-shop postaven, lze e-shop dále vyvíjet dodáváním potřebných funkcionalit, které jsou často už hotové, protože je někdo před Vámi také potřeboval. E-shop Vám můžeme spravovat my, ale lze jej postavit i tak, že základní správu zvládnete sami.
Využijte tento systém i pro vaše podnikání.
Jak se s námi pracuje?
01
Seznámení
Prvotní vzájemné seznámení. Zjistíme jaká je vaše představa o funkcionalitách systému, jak funguje Vaše firma a čím bychom mohli v novém systému ještě více vylepšit její fungování.
02
Konzultace návrhu
Potřebujete-li systém na míru. Náš architekt David vytvoří návrh systému dle Vašich požadavků a prokonzultuje jej s Vámi na přehledném grafu během online konference.
03
První nasazení
Naši programátoři získají první data a pracují na nasazení základní verze, do níž získáte přístup a na základě vašich požadavků ladí všechny funkcionality a doplňky na míru.
04
Import dat
Systém je hotov. Importujeme první data, využíváme je především k testování funkčnosti systému v porovnání s případným původním systémem.
05
Ostrá verze
Testy zakončíme spuštěním kompletní ostré verze PIM systému. Naimportujeme všechna data znovu a vy můžete začít systém plnohodnotně využívat.
06
Spolupráce nekončí
Zůstáváme s Vámi v kontaktu, řešíme servisní požadavky, rozšiřujeme a vyvíjíme systém dle vašich potřeb dál.
Vyberte si CRM vhodné pro Vás
Cena pořízení programu se liší dle velikosti Vaší firmy a jejím potřebám, jímž odpovídá také rozsah funkcí. Volit můžete mezi jednorázovým pořízením programu na vlastní servery a mezi cloudovým řešením s měsíčními platbami.
Zdarma
3 000 Kč*
/měsíc
8 000 Kč*
/měsíc
Na míru
Cena se odvíjí od požadavků, pro představu cen si prohlédněte naše případové studie.