The main functions of our AutoCRM system
V CRM systému najdete také newsletter systém, který Vám nahradí klasické nástroje na rozesílání newsletterů.
Díky němu můžete přesně vidět, na které produkty Váš zákazník kliká a pokud se jedná o potenciálního zákaníka, tak ihned vidíte přehled o tom, co s ním bylo do této doby komunikováno.
AutoCRM má dokonale propracovaný reportovací systém.
Z každé entity si můžete udělat stastistiku a graf. Každý uživatel má na wvém dashboardu reporty, které jsou důležité právě pro něj.
CRM obsahuje skladový systém, díky kterému máte přehled o Vašich skladech a jejich pohybu. V kombinaci s fakturačním systémem pak máte kompletní naskladňování a vykladňování.
Skladový systém, který pokryje všechny Vaše potřeby.
Zefektivnění komunikace mezi pracovníky výroby a pracovníky procesu zakázky (obchodníci, manažeři, skladníci).
A pracujte s vašimi daty přesněji a účinněji než kdykoliv předtím. Zpřehledněte celý proces výroby.
V open-source AutoCRM najdete i kompletní fakturační systém. Máte tedy všechny informace jednoduše dohledatelné přímo u každého Vašeho zákazníka. Vše přehledně, komplexně a jednoduše.
A navíc vše se přizpůsobí i Vašim specifickým požadavkům. Jednoduše v NoCode AutoCRM.
Software jako tento je nezbytnou pomůckou každé firmy, která chce vydobýt ze všech sfér své činnosti maximum.
Ganttův diagram, kanbanboard, správa projektů nebo entita odpracováno jsou ideláním pomocníkem v oblasti projektového řízení.
Potřebujete firemní systém s promyšleným provizním systémem, který je i napojený na eshop?
Potřebujete aby vše společně komunikovalo.
Systém se sklady, provizním systémem, sklady u každého obchodníka, účetním systémem, grafy pro vedení společnosti a další.
AutoCRM lze propojit i s Vaším eshopem, který můžeme taktéž vytvořit.
Opět se jedná o open-source platformu s širokou škálou již hotových pluginů. Nové funkcionality na míru Vám ráda doprogramujeme.
PIM – správa produktových dat je systém správy všech informací potřebných k uvádění produktů či služeb na trh a prodeji produktů prostřednictvím distribučních kanálů.
Vložená data, ať už nahraná nebo zadaná ručně, automaticky zpracuje, dle Vámi nastavených pravidel. Zpracovaná data pak rozesílá nejen do Vašich kanálů – e-shop, srovnávače zboží, tabulky…
Plánování podnikových zdrojů (ERP) je software, který podniky využívají ke správě každodenních obchodních činností, jako je nákup, sklady, faktury, projektové řízení, řízení rizik a dodržování předpisů a operace dodavatelského řetězce.
Tento integrovaný systém funguje jako podnikové centrum pro komplexní pracovní tok a data a umožňuje přístup různým oddělením.