Konzultace obchodních procesů
Hledáte způsob, jak nastartovat Váš obchod a zvýšit efektivitu Vašeho týmu? Jste na správném místě.
Máme bohaté zkušenosti s implementací desítek systémů s obchodním procesem, což nám umožňuje dokonale se vžít i do Vaší společnosti a společně s Vámi najít nejlepší řešení.


Naše zkušenosti, Váš úspěch
- Úspěšně jsme implementovali obchodní procesy desítkám společností napříč různými odvětvími
- Díky porozumění různým obchodním procesům umíme rychle identifikovat oblasti pro zlepšení
- Jako firma, která vyrostla z nuly, dobře rozumíme výzvám v oblasti obchodu spojeným s růstem podniku
Využijte 30 minutové konzultace zdarma
Pro koho je konzultace vhodná?
- Jste manažerem nebo vedoucím obchodního oddělení a hledáte nové možnosti
- Jste majitelem malé firmy, ale dodnes se místo své práce stále ve velkém věnujete obchodu
- Víte že Vašemu obchodu něco chybí a rádi si poslechnete další pohled
Konzultace zdarma
Případové studie našich klientů
CRM systém na míru pro Panopro: Efektivnější řízení virtuálních prohlídek a fotografických služeb
Panopro, firma s více než 11 lety zkušeností, specializující se na virtuální prohlídky a fotografické služby, se rozhodla implementovat CRM systém pro zefektivnění procesů. Cílem bylo automatizovat práci, zlepšit komunikaci a správu financí. Implementace přinesla lepší organizaci, snížení chybovosti a úsporu času
Implementace ERP systému pro společnost Line Control
Společnost se rozhodla implementovat ERP systém s cílem zefektivnit obchodní a servisní procesy. Hlavními motivacemi byly automatizace, přehlednost a zkvalitnění zákaznického servisu .
Nasazení systému umožnilo sjednocení obchodních procesů, integraci servisních činností a optimalizaci správy entit , což vedlo k lepší koordinaci, rychlejšímu vyřizování požadavků a snížení administrativní zátěže.
Výsledkem byla vyšší efektivita, plynulejší interní operace a lepší zákaznická zkušenost, což přispělo k celkovému růstu výkonnosti společnosti.
CRM systém pro finanční poradenství
ERP systém pro stavební společnosti
CRM řešení pro efektivnější správu revizí ve společnosti Revize HK, s.r.o.
ERP systém pro inženýrskou firmu RAYMAN spol. s r.o., která se zaměřuje na dodávky systémů v různých průmyslových odvětvích.
Pro firmu RAYMAN spol. s r.o. jsme vytvořili komplexní ERP systém s prvky CRM, který sjednocuje všechny klíčové procesy firmy do jednoho uceleného řešení. Systém pokrývá oblasti od tvorby nabídek, přes správu zakázek, nákupní objednávky, fakturaci až po hotovostní pokladnu.
Jádrem systému je efektivní správa zakázek s možností sledování jejich průběhu, automatizovanou konverzí do objednávek a faktur, a integrovaným skladovým systémem. Důraz byl kladen na intuitivní design, automatizaci procesů a konsolidaci dokumentů pro maximální efektivitu a uživatelskou přívětivost.
Implementací našeho řešení jsme firmě RAYMAN spol. s r.o. poskytli robustní a škálovatelný ERP systém, který zefektivňuje firemní procesy, zlepšuje organizaci práce a poskytuje solidní základ pro budoucí růst a rozvoj firmy.
CRM systém pro společnost LAMARK – náhrada za Salesforce, více jak 30 obchodníků. Napojení Helios, Signi, Daktela
Pro společnost LAMARK, specializující se na výrobu a montáž bran, plotů a pergol, byl úspěšně implementován CRM systém, který propojuje a automatizuje klíčové procesy ve firmě. CRM je integrováno s elektronickými podpisy od Signi a efektivně komunikuje se systémy Helios a Daktela. Díky této integraci došlo k výraznému zrychlení vyřizování poptávek, nabídek a podpisu zakázek.
V rámci svých funkcí obsahuje systém také HelpDesk, který umožňuje efektivní řešení potřeb interních uživatelů. K tomu všemu poskytuje užitečné reporty, které slouží k celkové lepší správě a monitorování výkonnosti společnosti. Díky této moderní a komplexní platformě může firma LAMARK lépe sledovat své obchodní aktivity a poskytovat rychlejší a kvalitnější služby svým zákazníkům.
Internetový obchod na míru – 2P Servis – zdravotnické oděvy a oblečení
Pro 2P Servis, specialistu na zdravotnické oděvy, jsme vytvořili e-shop s důrazem na přizpůsobení a uživatelskou přívětivost. Obsahuje zakázkové zboží, flexibilní platební řešení, bonusové body pro registrované uživatele a sofistikované vyhledávací funkce. Naše řešení zahrnuje i inteligentní integrace a automatizovanou komunikaci, která posouvá zákaznický zážitek na novou úroveň.