Helpdesk

AutoCRM není jenom CRM. Je v něm i helpdesk, díky kterému budete jedničkou v odbavování dotazů klientů a potenciálních zákazníků.

Vyzkoušejte a uvidíte, že s naším AutoCRM můžete řídit kompletně celou firmu.

Helpdesk, který pokryje i interní podporu.

 

helpdesk mail

Co je helpdesk?

S růstem firmy se zvyšuje počet dotazů od zákazníků, kteří se mohou obracet na helpdesk s problémy nebo dotazy ohledně výrobků nebo služeb společnosti. Helpdesk může být k dispozici externě pro zákazníky, ale může také poskytovat podporu interně pro zaměstnance. 

Helpdesk nastavuje ticketový systém, což zajišťuje, že se na žádný dotaz nezapomene a také se nestane, že by nějaký dotaz dostal dvě odpovědi. Často se stává, že zákazníci řeší stejné nebo velmi podobné problémy, proto má helpdesk k dispozici předpřipravené šablony, které šetří čas zaměstnanců tím, že snižují počet opakovaných úkonů. Pokud bylo nutné rychle spustit zálohu webu během špičky, šablony mohou pomoci rychle vyřešit problém, kdy se na podporu obrátí stovky nebo tisíce zákazníků s podobným problémem.

Helpdesk je propojen s dalšími entitami AutoCRM. Bez problému nastavíme potřebné vztahy a propojíme tak dotazy od zákazníků s informacemi o klientovi nebo produktu, jehož se dotaz týká.

AutoCRM si můžete kdykoli vybrat jakou funkcionalitu ještě navíc potřebujete a v systému ji buď sami velmi rychle vytvoříte a nebo Vám s tím pomohou naši technici.

AutoCRM je modeler, který roste s Vaší společností.

Vyzkoušejte si, co náš program v praxi umí.

Proč využít helpdesk?

Co vše v helpdesku najdete?

Nezapomeňte! Uvedený přehled funkcí není zdaleka vyčerpávající. Tento český CRM software lze v rámci jeho implementace doplnit o libovolné další funkce podle potřeby.
01. Interní helpdesk

Zaměstnanci mohou seskupovat dotazy a hlásit incidenty na jedno místo pomocí ticketového systému, což umožňuje IT oddělení snadno získat přehled o všech požadavcích.

02. Šablony

Šablony umožní automatizovat běžné dotazy a ušetří tak čas, který lze věnovat důležitým problémům a specifickým dotazům.

03. Nahrávání hovorů

Automatické vytáčení, nahrávání a přepis hovorů a jejich správa za využití umělé inteligence. S AutoCRM budete mít veškerou vaši telefonickou komunikaci dostupnou kdykoli bude třeba.

04. Znalostní báze

Vytvořte přehledy a postupy pro nejčastější problémy a jejich rychlé řešení. Znalostí bázi můžete mít také volně přístupnou třeba na Vašem webu. 

05. Emaily

Podpora za pomoci e-mailů s přístupovými právy na míru. Nadřízený může nahlédnout do všech schránek současně. E-maily lze propojit s tickety a zákazníky a vidět tak celou historii komunikace.

06. Reporty

Vytvořte si statistiky a reporty důležité právě pro Vás. Výsledky reportů Vám mohou pomoci identifikovat největší problém Vašeho podnikání a opravit jej. Statistická data můžete vyexportovat ve Vašem oblíbeném formátu. 

Kolik tento helpdesk systém stojí

Cena pořízení programu se liší dle velikosti vaší firmy, jíž odpovídá také rozsah funkcí. Volit můžete mezi jednorázovým pořízením programu na vlastní servery a mezi cloudovým řešením s měsíčními platbami.

Pro skladové hospodářství a CRM využívá systém, na němž je náš program založen, přes 60 000 firem na světě.

Chcete dostávat novinky ze světa firemních systémů, technických zajímavostí a dat? Napište nám svůj e-mail a my Vám budeme posílat newsletter.

Vyzkoušejte AutoCRM zdarma

Automatizovaný systém pro řízení firmy

Demo AutoCRM

Náš tým konzultantů s Vámi projde a seznámí Vás s nasazením AutoCRM do Vaší společnosti.