Reportovací systém

AutoCRM má dokonale propracovaný reportovací systém.

Z každé entity si můžete udělat statistiku a graf. Přehledně a jednoduše na míru Vašim potřebám!

Reportovací systém

Reportovací systém na míru

Náš modulární CRM systém Vám umožní získat reportovací systém na míru. Mějte přesné a užitečné informace pro vaše podnikání. S vlastními šablonami a nastavitelnými parametry získáte reporty, které přesně odpovídají Vaším potřebám.

Monitorujte klíčové ukazatele výkonnosti, analyzujte data a rozhodujte se na základě důležitých informací. Optimalizujte své podnikání a dosáhněte většího úspěchu s naším reportovacím systémem na míru.

Reportovací systém

Dokonale propracovaný reportovací systém, který má vše co potřebujete

analytics-pie-2

Jednoduchá tvorba grafů

messages-bubble-graph

Možnost tvoření grafu z jakékoli entity

monitor-graph

Možnost sledování celého toku společnosti

Co je to reportovací systém?

Reportovací systém je proces sběru, zpracování a prezentace dat, která jsou využívána pro rozhodování a řízení podniku.

Tato data, často pocházející z různých částí firmy, jsou analyzována a transformována do přehledných reportů, které manažerům poskytují klíčové informace o výkonnosti a trendech v podniku.

report edit
laptop 1 1024x618 1 1 1.png

Dokonale propracovaný reportovací systém

Z každé entity si můžete udělat statistiku a graf. Přehledně a jednoduše na míru Vašim potřebám!

Jednoduchá tvorba grafů

  • Možnost tvoření grafu z jakékoli entity
  • Možnost sledování celého toku společnosti
  • Jednoduchá úprava
form screen 1

Funkce reportingu v CRM systémech

Sleduje tržby, konverzní poměry a předpovědi prodeje. Klíčové metriky zahrnují tržby, počet uzavřených obchodů a průměrnou hodnotu zakázky.

Hodnotí efektivitu marketingových kampaní, návratnost investic (ROI) a chování zákazníků. Klíčové metriky zahrnují ROI kampaní, demografické analýzy a konverzní poměry.

 

Měří dobu řešení požadavků, spokojenost zákazníků a identifikuje opakující se problémy. Příklady metrik zahrnují průměrnou dobu řešení požadavků a míru spokojenosti zákazníků.

 

Projektů využívající modul reportovací systém v CRM systému.

 

Pro reportování a CRM využívá systém, na němž je náš program založen, přes 60 000 firem na světě.

Vyberte si CRM vhodné pro Vás

Cena pořízení programu se liší dle velikosti Vaší firmy a jejím potřebám, jímž odpovídá také rozsah funkcí. Volit můžete mezi jednorázovým pořízením programu na vlastní servery a mezi cloudovým řešením s měsíčními platbami.

FREE

Zdarma

Po vyplnění údajů Vám přijdou na e-mail přihlašovací údaje.

BASIC

3 450 Kč*
/měsíc

STANDARD

5 450 Kč*
/měsíc

MAXI

8 450 Kč*
/měsíc

PREMIUM

Na míru

Cena se odvíjí od požadavků, pro představu cen si prohlédněte naše případové studie.

Basic
Standard
Maxi
Premium
Základní funkce CRM
Omezené úložiště
30 GB
50 GB
80 GB
Úložiště Premium
Práce s potenciály
Organizace a kontakty
Obchodní přiležitosti
E-mail
Šablony e-mailů
Call centrum
Kalendář
Plánování, volání a schůzky
Nabídky
Produkty
Objednávky
Smlouvy
Prodejní pipeline
Pokročilé grafy a analytika
Konferenční mistnost s nahráváním online meetingů
Přepis všech schůzek z nahravaných meetingů
Projektové řízení
Projekty
Úkoly
Předávací protokol
Odpracováno
Automatizace a workflow
Ganttův diagram
Finanční toky projektu
Fakturační systém
Přijaté faktury
Vydané faktury
Zalohové faktury
Vydané daňové doklady k platbám
Napojení na bankovní účet
Automatizované párování plateb
Automatizované párování faktur pomocí AI
Hotovostní pokladna
Opravné daňové doklady
Automatické upomínky plateb
Párování faktur s objednávkami a zakázkami
Reportovací systém
Vytváření vlastních grafů
Customizace grafů
Filtrování záznamů
Možnosti BI
AI predikce
Dokument systém
Znalostní báze
Úprava dokumentů
Správa složek
Možnost otevírání dokumentů (Word, Excel, PDF) pomocí OnlyOffice
Možnost propojit dokumenty s jakoukoliv entitou
Chat
Komunikace společnosti
Vytváření skupin
Přímá komunikace
Napojení nástrojů/funkcí na chat
Napojení na AI chatboty
Tvorba úkolů přímo z chatu
Mobilní aplikace
Workflow a automatizace
Flexibilita a komplexnost
Integrace s ostatními funkcemi systému
Workflows - vytváření a editace (bez programování)
Vyvojové diagramy (BPMN)
Automatizace procesů ve společnosti
Skladové hospodářství
Sklady s/bez pozic
Příjemky
Výdejky
Skladové přesuny
Správa výrobních čísel
Inventura (i průběžná)
Výrobní systém
Tvorba technologických postupů
Správa výrobních příkazů
Pracoviště
Správa operací/materiálových rozpisek
Výrobní stromy
Zobrazení dostupnosti materiálů
Free
Basic
Standard
Maxi
Premium
Základní funkce CRM
Práce s potenciály
Organizace a kontakty
Obchodní přiležitosti
E-mail
Šablony e-mailů
Call centrum
Kalendář
Plánování, volání a schůzky
Nabídky
Produkty
Objednávky
Smlouvy
Prodejní pipeline
Pokročilé grafy a analytika
Konferenční mistnost s nahráváním online meetingů
Přepis všech schůzek z nahravaných meetingů
Projektové řízení
Projekty
Úkoly
Předávací protokol
Odpracováno
Automatizace a workflow
Ganttův diagram
Finanční toky projektu
Fakturační systém
Přijaté faktury
Vydané faktury
Zalohové faktury
Vydané daňové doklady k platbám
Napojení na bankovní účet
Automatizované párování plateb
Automatizované párování faktur pomocí AI
Hotovostní pokladna
Opravné daňové doklady
Automatické upomínky plateb
Párování faktur s objednávkami a zakázkami
Reportovací systém
Vytvárení vlastních grafů
Customizace grafů
Filtrování záznamů
Možnosti BI
AI predikce
Dokument systém
Znalostní báze
Úprava dokumentů
Správa složek
Možnost otevírání dokumentů (Word, Excel, PDF) pomocí OnlyOffice
Možnost propojit dokumenty s jakoukoliv entitou
Chat
Komunikace společnosti
Vytváření skupin
Přímá komunikace
Napojení nástrojů/funkcí na chat
Napojení na AI chatboty
Tvorba úkolů přímo z chatu
Mobilní aplikace
Workflow a automatizace
Flexibilita a komplexnost
Integrace s ostatními funkcemi systému
Workflows - vytváření a editace (bez programování)
Vyvojové diagramy (BPMN)
Automatizace procesů ve společnosti
Skladové hospodářství
Sklady s/bez pozic
Příjemky
Výdejky
Skladové přesuny
Správa výrobních čísel
Inventura (i průběžná)
Výrobní systém
Tvorba technologických postupů
Správa výrobních příkazů
Pracoviště
Správa operací/materiálových rozpisek
Výrobní stromy
Zobrazení dostupnosti materiálů

Jak náš CRM systém hodnotí uživatelé

Co je Reporting další často kladené otázky

Reportovací systém AutoCRM je dokonale propracovaný nástroj pro vytváření statistik a grafů z jakékoli entity ve vašem CRM systému. Umožňuje sledovat celý tok společnosti a vytvářet přehledné reporty na míru vašim potřebám.

Tvorba grafů je velmi jednoduchá – můžete vytvořit graf z jakékoli entity bez potřeby programátora. Každý graf se dá jednoduše změnit a upravit podle vašich aktuálních potřeb.

Ano, každý uživatel může mít svůj vlastní dashboard, na kterém uvidí přesně ty informace, které právě potřebuje hlídat. Dashboard lze přizpůsobit konkrétním požadavkům každého uživatele.

Implementace závisí na složitosti vašich požadavků. Pro základní nastavení stačí několik dní, pro pokročilé customizace s AI predikcí může trvat implementace několik týdnů.

Chcete dostávat novinky ze světa firemních systémů, technických zajímavostí a dat? Napište nám svůj e-mail a my Vám budeme posílat newsletter.

Vyzkoušejte AutoCRM zdarma

Automatizovaný systém pro řízení firmy

Demo AutoCRM

Náš tým konzultantů s Vámi projde a seznámí Vás s nasazením AutoCRM do Vaší společnosti.