Dokonale propracovaný reportovací systém, který má vše co potřebujete
Jednoduchá tvorba grafů
Možnost tvoření grafu z jakékoli entity
Možnost sledování celého toku společnosti
Jednoduchá úprava
Reportujete jednoduše vedení své výsledky. Každý může mít svůj dashboard na kterém uvidí přesně to, co právě potřebuje hlídat.
Každý graf se dá jednoduše změnit a případně upravit.
To vše ovládáte Vy. Nepotřebujete programátora!
Pro reportování a CRM využívá systém, na němž je náš program založen, přes 60 000 firem na světě.
Vyberte si CRM vhodné pro Vás
Cena pořízení programu se liší dle velikosti Vaší firmy a jejím potřebám, jímž odpovídá také rozsah funkcí. Volit můžete mezi jednorázovým pořízením programu na vlastní servery a mezi cloudovým řešením s měsíčními platbami.
FREE
Zdarma
BASIC
3 000 Kč*
/měsíc
MAXI
8 000 Kč*
/měsíc
PREMIUM
Na míru
Cena se odvíjí od požadavků, pro představu cen si prohlédněte naše případové studie.
Free
Basic
Standard
Maxi
Premium
Základní funkce CRM
Práce s potenciály
Organizace a kontakty
Obchodní přiležitosti
E-mail
Šablony e-mailů
Kalendář
Plánování, volání a schůzky
Nabídky
Produkty
Objednávky
Smlouvy
Prodejní pipeline
Pokročilé grafy a analytika
Konferenční mistnost s nahráváním online meetingů
Přepis všech schůzek z nahravaných meetingů
Projektové řízení
Projekty
Úkoly
Předávací protokol
Odpracováno
Automatizace a workflow
Finanční toky projektu
Fakturační systém
Přijaté faktury
Vydané faktury
Zalohové faktury
Vydané daňové doklady k platbám
Napojení na bankovní účet
Automatizované párování plateb
Automatizované párování faktur pomocí AI
Hotovostní pokladna
Opravné daňové doklady
Automatické upomínky plateb
Párování faktur s objednávkami a zakázkami
Reportovací systém
Vytvárení vlastních grafů
Customizace grafů
Filtrování záznamů
Možnosti BI
AI predikce
Znalostní báze
Úprava dokumentů
Správa složek
Možnost propojit dokumenty s jakoukoliv entitou
Chat
Komunikace společnosti
Vytváření skupin
Přímá komunikace
Napojení nástrojů/funkcí na chat
Napojení na AI chatboty
Tvorba úkolů přímo z chatu
Mobilní aplikace
Workflow a automatizace
Flexibilita a komplexnost
Integrace s ostatními funkcemi systému
Workflows - vytváření a editace (bez programování)
Vyvojové diagramy (BPMN)
Automatizace procesů ve společnosti
Skladové hospodářství
Sklady s/bez pozic
Příjemky
Výdejky
Skladové přesuny
Správa výrobních čísel
Inventura (i průběžná)
Výrobní systém
Tvorba technologických postupů
Správa výrobních příkazů
Pracoviště
Správa operací/materiálových rozpisek
Výrobní stromy
Zobrazení dostupnosti materiálů
Jak náš CRM systém hodnotí uživatelé
Naše vývojová firma ALIS Tech je specifická v dynamičnosti vývoje produktového portfolia, které reflektuje potřeby trhu na poli bezpečnosti práce. Našim základním vývojovým artiklem je otevřená platforma, která umožňuje tvorbu tzv. puzzle systému. Právě ona otevřenost a schopnost zásahu do existujícího řešení, byly hlavními faktory při výběru vhodného informačního systému.
Po několika měsíčním průzkumu trhu jsme se rozhodli, využívat systém od AutoCRM, a to z toho důvodu, že máme možnost si systém tzv. dovyvíjet sami, tvořit vlastní entity, a hlavně automatizovat procesy. Po prvním roce plnohodnotného užívání máme vytvořený minimálně dvojnásobný počet entit, než se kterými jsme začínali a počítali na začátku. Vzhledem k pozitivním zkušenostem, které jsme doposud získali, jsme se rozhodli, že informační systém AutoCRM začleníme i do naší druhé společnosti. V neposlední řadě bych rád vyzdvihl technický support ze strany developerů AutoCRM, který je pro nás klíčový.
Naše vývojová firma ALIS Tech je specifická v dynamičnosti vývoje produktového portfolia, které reflektuje potřeby trhu na poli bezpečnosti práce. Našim základním vývojovým artiklem je otevřená platforma, která umožňuje tvorbu tzv. puzzle systému. Právě ona otevřenost a schopnost zásahu do existujícího řešení, byly hlavními faktory při výběru vhodného informačního systému.
Po několika měsíčním průzkumu trhu jsme se rozhodli, využívat systém od AutoCRM, a to z toho důvodu, že máme možnost si systém tzv. dovyvíjet sami, tvořit vlastní entity, a hlavně automatizovat procesy. Po prvním roce plnohodnotného užívání máme vytvořený minimálně dvojnásobný počet entit, než se kterými jsme začínali a počítali na začátku. Vzhledem k pozitivním zkušenostem, které jsme doposud získali, jsme se rozhodli, že informační systém AutoCRM začleníme i do naší druhé společnosti. V neposlední řadě bych rád vyzdvihl technický support ze strany developerů AutoCRM, který je pro nás klíčový.