Crm systém nové generace s ai
Řiďte svůj byznys efektivně s chytrým CRM systémem
Důvěřují nám







Příklad obchodního procesu v AutoCRM
Výhody tohoto českého CRM
Přizpůsobeno na míru vašemu podniku
Zjednodušuje vaši práci
Upevňuje vaše vztahy s klienty a obchodními partnery
Umožní přehlednou segmentaci kontaktů
Systematické reporty
Jednoduše jej propojíte s dalšími systémy a službami
Snižte náklady na získání a konverzi zákazníků. Zefektivněte vnitřní i vnější komunikaci ve vašem podniku.
Jaké funkce náš CRM systém nabízí
Nezapomeňte! Uvedený přehled funkcí není zdaleka vyčerpaný. Tento český CRM software lze v rámci jeho implementace doplnit o libovolné další funkce podle potřeby.
A tím ještě není výčet zdaleka u konce.
Podívejte se na detailnější seznam funkcí, které může náš CRM systém nabídnout.
Případové studie našich klientů
CRM systém pro konzultantskou společnost ve větších firmách
ERP systém pro společnost z oblasti vzduchotechniky
Digitalizace a optimalizace zakázkové výroby
ERP systém pro společnost prodávající zemědělskou techniku
CRM systém pro firmu poskytující jazykový mentoring
CRM systém na míru pro Panopro: Efektivnější řízení virtuálních prohlídek a fotografických služeb
Implementace ERP systému pro společnost Line Control
CRM systém pro finanční poradenství
ERP systém pro stavební společnosti
Vyzkoušejte tento systém i pro vaše podnikání.
Novinky o našem systému CRM
Reference
Jak náš CRM systém hodnotí uživatelé
Tomáš Vítek
projektový manažer
Mgr. Václav Bubla
majitel NaturalProtein
Josef Hrabal
jednatel Alis Tech
Co je CRM systém a další často kladené otázky
CRM – Customer Relationship Management, tedy česky správa vztahů se zákazníky. Systémy s přízviskem CRM jsou nástroji, jejichž úkolem je pomoci vám se vším, co s takovou správou souvisí. Sběr a vyhodnocování klientských dat, komunikace se zákazníky a zákaznická podpora, marketing a mnoho dalšího – to vše vám dobrý CRM systém usnadní.
Je jen málo firem, ať již drobných nebo velkých, které by alespoň některé z funkcí CRM systému nevyužily. Prakticky ve všech oborech je komunikace se zákazníky i obchodními partnery klíčem k úspěchu.
Programy CRM nabízí takové funkce, které vám umožní spravovat a monitorovat interakce s klienty i firmami skrze nejrůznější kanály. Mezi ně zejména patří kontaktní formuláře, e-maily, telefonní hovory, sociální média a další.
CRM systémy poskytují sadu nástrojů pro management vztahů v rámci celého prodejního a marketingového “trychtýře”. A to od kontaktování potenciálního zákazníka až po uzavření obchodu. Vedle toho mají moderní CRM programy i řadu dalších funkcí pro efektivní vedení podniku, automatizaci úkolů a projektový management.
Velkou výhodou AutoCRM je právě proto jeho modulárnost – tento software si můžete dokonale přizpůsobit (nebo vám jej můžeme přizpůsobit my) tak, aby obsahoval jen ty z funkcí, které jsou pro výkon vaší práce užitečné a nezbytné. Máme možnost si systém tzv. dovyvíjet sami, tvořit vlastní entity, a hlavně automatizovat procesy.
Nejčastější dilema firem při pořízení CRM je otázka, zda jej provozovat na vlastním serveru, nebo volit raději cloudovou službu. Při provozování na vlastním serveru si společnost jednorázově systém zakoupí a dále s ním nakládá dle libosti, přičemž případná rizika nese sama.
Při cloudové službě je systém uložen za měsíční poplatky na serverech poskytovatele, přičemž klient má plný přístup ke všem funkcím a o provoz systému se nemusí starat.