Napojili jsme CRM systém na telefonní ústředu Asterisk. Co systém všechno umí:
- vytáčení telefonních čísel přímo ze CRM systému
- nahrávání obou streamů hovorů a přiřazení k zákazníkovi
- ve chvíli, kdy někdo volá, tak se Vám v systému ukáže kdo volá a z jaké společnosti
- ve chvíli volání se otevře malé okénko, do kterého lze přímo ke klientovi přidat záznam či upravit (všechny políčka jsou lehce modifikovatelná a tak lze kdykoli na přání zákazníka změnit)
- všechny informace se zaznamenávají do systému dle Vašich požadavků – do Organizace, kontaktu, projektu či kalendáře
- můžete si velmi jednoduše naplánovat další volání
- v případě, že klient např. řeší reklamaci, tak můžete otevřít lehce další okno, kde uvidíte všechny informace k reklamacím.
- nastavení je individuální, protože můžete cokoli projovat v NoCode platformě AutoCRM je to velmi jednoduché
Systém je určen pro call centra, backoffice, zákaznickou péči či pro všechny, kteří potřebují mít nahrávané telefonáty, jak příchozí, tak odchozí a kompletní přehled.
Cena: je individuální, ale může začínat od 5 000 Kč měsíčně. Vždy záleží na požadavcích zákazníka.
Pojďte se s námi na systém podívat. Rozhodně to není vše, co v něm můžete dělat. 🙂