Vzdělávání

V současné době lze na vzdělávací instituce pohlížet jako na společnosti zaměřené na člověka, které se věnují produkci vysoce vzdělaných lidí. Zní to obchodně, že? No, na tom není nic zvláštního, protože dnešní vzdělání je obchod jako žádný jiný. Zde jsou vaši zákazníci vaši studenti a zboží, které jim poskytujete, není hmatatelným výrobkem nebo službami, ale znalostmi. Přestože se vzdělání trochu liší od jiných podniků, jeho úspěch je také pevně spjat se spokojením zákazníka. Udržování silných vztahů s „klienty“ vzdělávací instituce je tedy klíčem ke zvýšení výkonnosti a efektivnosti a ke zlepšení kvality vzdělávání.

Existuje spousta dobrých důvodů, proč stále více univerzit implementuje softwarové systémy CRM. V první řadě CRM platforma zlepšuje práci celé organizace a posiluje vnější vztahy. Jedná se o výkonnou databázi, která vašim zaměstnancům umožňuje rychlý a bezproblémový přístup ke všem studentským datům – včetně údajů o současných a budoucích studentech. Mít tak šikovný úložiště záznamů studentů na dosah ruky je užitečné nejen pro udržování vztahů s vašimi absolventy a budování nových s potenciálními studenty, ale také pro zlepšení komunikace mezi vzdělávacím podnikem a různými investory nebo filantropy.

Další velkou výhodou CRM softwaru je zlepšení komunikace mezi odděleními, což zase zajišťuje účinnost vzdělávacího procesu na všech úrovních. Usnadňuje výměnu informací a podporuje spolupráci a pomáhá vám lépe spravovat vaše vzdělávací zařízení. Zároveň se CRM stará o komunikaci mezi institucí a jejími studenty. Pokud se vaši studenti necítí, že jejich hlasy slyšíte, je mnohem méně pravděpodobné, že si vyberou vaši instituci ve srovnání s ostatními. CRM software vám umožňuje získat smysluplnou zpětnou vazbu od vašich studentů maximalizací komunikačních příležitostí a také výrazně zlepšuje náborový proces a zvyšuje úroveň úspěchu studentů.

Kromě toho, že všechny informace o potenciálních a současných studentech jsou uloženy v jediném systému, zjednodušuje proces sledování činnosti studentů v průběhu jejich studia a poskytuje zaměstnancům možnost snadno a rychle kontaktovat každého studenta, když to bude potřeba. . Navíc umožňuje vzdělávací instituci přizpůsobit svůj přístup ke každému studentovi bez časových a finančních nákladů spojených s najímáním více zaměstnanců. Takto vylepšená forma zákaznického servisu přiláká nové studenty, zvyšuje zisky a otevírá nové příležitosti pro instituci.

Dalším velkým plusem je, že CRM nabízí perfektní nástroje pro analýzu a reporting dat. Tento software je skutečně užitečný při shromažďování a analýze informací o práci vašich zaměstnanců a studentů. Jen s několika kliknutími myši budou mít zaměstnanci možnost vidět analytiku, která je nezbytná nejen pro hodnocení vzdělávacích trendů, ale také pro definování silných a slabých stránek každého oddělení, což vám ušetří čas a ukáže, kam se dále vydat .

V posledních letech se znalosti staly jedním z nejdůležitějších produktů, díky nimž se vzdělávání stalo výnosným, i když spíše konkurenceschopným podnikem. Taková konstantní konkurence pro nové studenty a zisky nutí každou vzdělávací instituci hledat nové způsoby, jak přilákat a udržet studenty, zlepšit účinnost a komunikaci mezi katedrami a najít způsoby, jak zajistit financování. Nejlepší způsob, jak to udělat, je spolehnout se na CRM systém.

Demo AutoCRM

Náš tým konzultantů s Vámi projde a seznámí Vás s nasazením AutoCRM do Vaší společnosti.