Fakturační systém na míru
V Open Source AutoCRM najdete i kompletní fakturační systém. Máte tedy všechny informace jednoduše dohledatelné přímo u každého Vašeho zákazníka. Vše přehledně, komplexně a jednoduše.
A navíc vše se přizpůsobí i Vašim specifickým požadavkům. Jednoduše v NoCode AutoCRM.
Vyzkoušejte AutoCRM a zjistíte, jak jednoduchá a efektivní práce Vás čeká a kolik času můžete ušetřit.
Vydané faktury
kompletní přehled všech vydaných faktur. Díky AutoCRM máte možnost vybrat si i další políčka na fakturách, která chcete mít. Vydané faktury jsou kompletně propojené se CRM systémem a případně i skladovým systémem.
Vydané zálohové faktury
vydávat samozřejmě můžete i zálohové faktury, které jsou taky propojené s CRM systémem i skladovým systémem. Na klik pak vytvoříte daňový doklad.
Daňové doklady k přijatým platbám
takový doklad se používá v případě, že Vám přijde platba na zálohou fakturu a Vy k ní musíte vytvořit daňový doklad. Takový doklad vytvoříte na klik z vydané zálohové faktury
Dobropisy
Pokud vracíte nějakou částku, tak budete určitě potřebovat entitu dobropisy, která je kompletně propojená se CRM systémem a př. i skladovým systémem.
Přijaté faktury
evidence přijatých faktur. Možnost na klik naskladnění jednotlivých položek na různé sklady. Vše propojeno s CRM systémem.
Přijaté zálohové faktury
samozřejmost je propojení s CRM systémem. Z přijaté zálohové faktury můžete na klik udělat daňový doklad.
Faktury přijaté zahraniční
evidence všech přijatých faktur ze zahraničí.
Daňové doklady k přijatým zálohovým fakturám
Všechny daňové doklady k zálohovým fakturám
PDF šablony
Intuitivní zadání faktur a vlastní PDF šablony, které zajistí osobní vzhled každé faktury.
Fakturu si můžete udělat přesně se vším, co Vy přímo potřebujete, včetně reklamy.
Vzhled faktur vytvoříme na míru Vašim potřebám.
Vyzkoušejte si, co náš program v praxi umí.
Propojení s bankovním účtem
Propojení s několika bankovními účty, výpis příchozích a odchozích plateb.
Propojování plateb s doklady a dalšími entitami jako je například entita zákazník, organizace, objednávka a další.
Automatizace kontroly plateb, odesílání poděkování nebo upomínek zákazníkům a vytváření faktur na základě přijatých plateb.
Pro fakturaci a CRM využívá systém, na němž je náš program založen, přes 60 000 firem na světě.
Vyberte si CRM vhodné pro Vás
Cena pořízení programu se liší dle velikosti Vaší firmy a jejím potřebám, jímž odpovídá také rozsah funkcí. Volit můžete mezi jednorázovým pořízením programu na vlastní servery a mezi cloudovým řešením s měsíčními platbami.
Zdarma
- Neomezeně uživatelů
- 3GB volného místa
- CRM systém
- Kalendář
- Obchod
- Call centrum
- Fakturační systém
- Napojení na Ares
- Faktury
- Produkty
- Uživatelé
Po vyplnění údajů Vám přijdou na e-mail přihlašovací údaje.
od 500 Kč*
/měsíc
- Neomezeně uživatelů
- 3GB volného místa
- Jedna placená služba z BASIC dle výběru
3 000 Kč*
/měsíc
- Neomezeně uživatelů
- 10 GB volného místa
- Projektové řízení
- Chat (klon Slacku)
- Pokročilý obchod
- Dokument management systém
- Newsletter systém
- Předávací protokoly
- 2 hodiny školení
- Napojení na Živé firmy
- Import a export
- PDF šablony
- Emailové šablony
8 000 Kč*
/měsíc
- Neomezeně uživatelů
- 10 GB volného místa
- Skladové hospodářství
- Příjemky, výdejky
- Stav na skladě
Případně vytvoříme výrobní systém na míru
Na míru
Cena se odvíjí od požadavků, pro představu cen si prohlédněte naše případové studie.
* Uvedené ceny jsou bez DPH
Každou variantu lze upravit na přání.