Výhody AutoCRM

Přizpůsobení a konfigurace

Každá firma je jedinečná, a proto každý může používat AutoCRM dle jeho potřeb a s širokou možností přizpůsobení.

Nakonfigurujte a přizpůsobte svůj CRM systém tak, aby vyhovoval specifickým potřebám a požadavkům vaší společnosti. Změňte rozvržení pohledů, vytvářejte vlastní entity, pole nebo vztahy, upravujte šablony zpráv a štítky aplikací pomocí Správce rozložení, Správce entit, Správce štítků a Správce šablon. 

Pokročilá automatizace prodeje

AutoCRM umožňuje společnostem podstatně automatizovat své obchodní procesy a operace. 

S pomocí našich inovativních nástrojů BPM a Workflow trvá jen několik kliknutí, než se vytvoří a provede prodejní proces. 

Určete akce (změna hodnot polí, vytváření entity atd.) a požadované následné kroky (odesílání e-mailů nebo oznámení, nastavování úkolů atd.) A snižte množství času a úsilí vynaloženého na rutinní operace.

Bezpečnost dat

Chraňte data svých zákazníků pomocí bezpečnostních funkcí CRM. Nastavte role zabezpečení pro manažery prodeje a podpory i pro jejich týmy, nakonfigurujte přístupová práva k oprávnění na úrovni oboru a pole a zajistěte, aby každý zákazník získal přístup pouze k relevantním informacím spojeným s jejich pozicí ve společnosti.

Správa kalendáře

Díky správně nakonfigurovanému kalendáři v AutoCRM, není problém zůstat produktivním po celý pracovní den. 

Tato funkce usnadňuje organizování schůzek, naplánování hovorů, nastavení úkolů a sledování dostupnosti a pokroku členů týmu. Náš CRM systém navíc umožňuje synchronizovat vaše Google kalendáře, což vám umožňuje sledovat události v rámci zvoleného softwaru.

Správa e-mailů

CRM umožňuje společnostem organizovat a sledovat e-maily zákazníků v rámci jednoho systému. 

Vytvořte si osobní a skupinové e-mailové účty, nastavte e-mailový podpis, nakonfigurujte e-mailové filtry a přizpůsobte e-mailové šablony pomocí naší e-mailové funkce. 

Můžete zůstat v kontaktu se svými zákazníky bez ohledu na to, jaký e-mailový klient používáte, protože veškerá e-mailová komunikace bude synchronizována s vaší instancí v CRM a bude souviset s tou správnou entitou v systému.

Zákaznická podpora

AutoCRM nabízí podpůrné funkce, které umožňují týmu podpory zefektivnit správu případů a zajistit nejvyšší možnou úroveň zákaznických služeb svým klientům. 

Díky správně nakonfigurovaným funkcím Case a Portal bude vaše společnost schopna snížit celkové zatížení případů i čas strávený hledáním řešení. 

A co víc, funkce portálu umožní vašim zákazníkům vytvářet případy, sledovat aktualizace s nimi související a hledat ve znalostní bázi další informace o daném tématu.

Stream aktivit

Zůstaňte naladěni a sledujte změny pomocí funkce Stream. 

Stream aktivit, který je k dispozici na domovské stránce a na úrovni záznamů, umožňuje uživatelům zobrazit seznam činností provedených v záznamech, vytvářet personalizované příspěvky, komentovat aktualizace a mnoho dalšího. 

Uživatelé mohou sledovat nejnovější změny a vždy být informováni o probíhajících událostech v celé společnosti, aniž by trávili mnoho času a úsilí.

Automatizace marketingu

CRM software a e-mailový marketing jsou dvě věci, které se navzájem doplňují a udržují marketingové kampaně i databázi profesionálně uspořádané a konzistentní. 

Přizpůsobení šablon e-mailů, vytváření správných seznamů cílů a automatizace odesílání e-mailů je díky funkcím Kampaně AutoCRM mnohem snazší.
Další možností je možnost automatické záložky s informací, z které firmy přišel zákazník na Váš web. 

Zprávy a analýzy

Sledujte svůj prodejní a marketingový výkon pomocí zpráv a analýz. Naše výkonové nástroje pro vytváření přehledů promění vaše data v pečlivé informace o velkém množství metrik (výkon týmu, příležitosti podle fáze nebo podle zdroje leadů atd.), takže budete moci sledovat svůj prodejní pokrok v různých fázích. 

Přesné předpovědi, předpovídání budoucích prodejů a měření efektivnosti prodeje nebylo nikdy snazší.

Dashboard a Dashlets

Snadno použitelný dashboard s dashlety poskytuje okamžitý přístup k často používaným funkcím a datům souvisejícím s prodejními činnostmi. 

Rozdělte dashboard do různých sekcí, uspořádejte dashlety do požadovaného pořadí a užijte si rychlý přístup k potřebným funkcím na dosah ruky.

Demo AutoCRM

Náš tým konzultantů s Vámi projde a seznámí Vás s nasazením AutoCRM do Vaší společnosti.