Každá firma je jedinečná, a proto každý může používat AutoCRM dle jeho potřeb a s širokou možností přizpůsobení.
Nakonfigurujte a přizpůsobte svůj CRM systém tak, aby vyhovoval specifickým potřebám a požadavkům vaší společnosti. Změňte rozvržení pohledů, vytvářejte vlastní entity, pole nebo vztahy, upravujte šablony zpráv a štítky aplikací pomocí Správce rozložení, Správce entit, Správce štítků a Správce šablon.
AutoCRM umožňuje společnostem podstatně automatizovat své obchodní procesy a operace.
S pomocí našich inovativních nástrojů BPM a Workflow trvá jen několik kliknutí, než se vytvoří a provede prodejní proces.
Určete akce (změna hodnot polí, vytváření entity atd.) a požadované následné kroky (odesílání e-mailů nebo oznámení, nastavování úkolů atd.) A snižte množství času a úsilí vynaloženého na rutinní operace.
Chraňte data svých zákazníků pomocí bezpečnostních funkcí CRM. Nastavte role zabezpečení pro manažery prodeje a podpory i pro jejich týmy, nakonfigurujte přístupová práva k oprávnění na úrovni oboru a pole a zajistěte, aby každý zákazník získal přístup pouze k relevantním informacím spojeným s jejich pozicí ve společnosti.
Díky správně nakonfigurovanému kalendáři v AutoCRM, není problém zůstat produktivním po celý pracovní den.
Tato funkce usnadňuje organizování schůzek, naplánování hovorů, nastavení úkolů a sledování dostupnosti a pokroku členů týmu. Náš CRM systém navíc umožňuje synchronizovat vaše Google kalendáře, což vám umožňuje sledovat události v rámci zvoleného softwaru.
CRM umožňuje společnostem organizovat a sledovat e-maily zákazníků v rámci jednoho systému.
Vytvořte si osobní a skupinové e-mailové účty, nastavte e-mailový podpis, nakonfigurujte e-mailové filtry a přizpůsobte e-mailové šablony pomocí naší e-mailové funkce.
Můžete zůstat v kontaktu se svými zákazníky bez ohledu na to, jaký e-mailový klient používáte, protože veškerá e-mailová komunikace bude synchronizována s vaší instancí v CRM a bude souviset s tou správnou entitou v systému.
AutoCRM nabízí podpůrné funkce, které umožňují týmu podpory zefektivnit správu případů a zajistit nejvyšší možnou úroveň zákaznických služeb svým klientům.
Díky správně nakonfigurovaným funkcím Case a Portal bude vaše společnost schopna snížit celkové zatížení případů i čas strávený hledáním řešení.
A co víc, funkce portálu umožní vašim zákazníkům vytvářet případy, sledovat aktualizace s nimi související a hledat ve znalostní bázi další informace o daném tématu.
Zůstaňte naladěni a sledujte změny pomocí funkce Stream.
Stream aktivit, který je k dispozici na domovské stránce a na úrovni záznamů, umožňuje uživatelům zobrazit seznam činností provedených v záznamech, vytvářet personalizované příspěvky, komentovat aktualizace a mnoho dalšího.
Uživatelé mohou sledovat nejnovější změny a vždy být informováni o probíhajících událostech v celé společnosti, aniž by trávili mnoho času a úsilí.
CRM software a e-mailový marketing jsou dvě věci, které se navzájem doplňují a udržují marketingové kampaně i databázi profesionálně uspořádané a konzistentní.
Přizpůsobení šablon e-mailů, vytváření správných seznamů cílů a automatizace odesílání e-mailů je díky funkcím Kampaně AutoCRM mnohem snazší.
Další možností je možnost automatické záložky s informací, z které firmy přišel zákazník na Váš web.
Sledujte svůj prodejní a marketingový výkon pomocí zpráv a analýz. Naše výkonové nástroje pro vytváření přehledů promění vaše data v pečlivé informace o velkém množství metrik (výkon týmu, příležitosti podle fáze nebo podle zdroje leadů atd.), takže budete moci sledovat svůj prodejní pokrok v různých fázích.
Přesné předpovědi, předpovídání budoucích prodejů a měření efektivnosti prodeje nebylo nikdy snazší.
Snadno použitelný dashboard s dashlety poskytuje okamžitý přístup k často používaným funkcím a datům souvisejícím s prodejními činnostmi.
Rozdělte dashboard do různých sekcí, uspořádejte dashlety do požadovaného pořadí a užijte si rychlý přístup k potřebným funkcím na dosah ruky.
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
Náš tým konzultantů s Vámi projde a seznámí Vás s nasazením AutoCRM do Vaší společnosti.