Zdravotnictví

Nejvyšší prioritou poskytovatelů zdravotní péče je vynikající kvalita péče, kterou pacienti dostávají. Stejně jako u jiných podniků však existuje mnoho faktorů, mezi něž patří snižování rizik a snižování nákladů. CRM je nákladově nejefektivnější způsob, jak zlepšit výkon vaší zdravotnické organizace – monitoruje a ukládá informace o vašem pacientovi a organizaci, což umožňuje bezproblémovou integraci, zvýšenou produktivitu a větší spokojenost pacienta, aniž by způsobovalo další tlak na váš rozpočet.

CRM pro zdravotnictví umožňuje přístup ke všem relevantním informacím z jednoho místa. Blesk je rychlý a spolehlivý, umožňuje vám provádět kritická rozhodnutí na místě, koordinovat postupy uvnitř a napříč odděleními a zvyšovat produktivitu vaší organizace tím, že všichni vaši lékaři, administrátoři a členové týmu pracují jako jedna jednotka.

Proces přijetí pacienta k léčbě je spojen s řadou různých fází – příjem, plánování léčby, zotavení a další. Systém CRM vám poskytuje centralizované datové úložiště, ke kterému mají snadno přístup vaši lékaři, sestry a administrátoři. Automatizací nejkritičtějších procesů a koordinací vašich týmů může CRM systém výrazně zlepšit kvalitu péče o pacienta, kterou poskytujete, což vede ke zvýšené spokojenosti pacientů. Kromě toho můžete vytvářet přizpůsobené pracovní postupy a automatizovat všechny vaše pečovatelské činnosti, což zase vede k lepším výsledkům pacienta, ke zvýšení produktivity a zvýšené účinnosti a nižším nákladům.

S CRM můžete konečně eliminovat zbytečné kroky kolem přijetí pacienta a léčby a optimalizovat kvalitu péče, kterou poskytujete. Ukázalo se, že automatizace a centralizace údajů již vedla k nižším rizikům při zpětném přebírání osob, lepšímu proaktivnímu řízení a cílení, lepší prevenci a zmírňování zdravotních chyb a mnohem více, což vše přispívá k vyšší spokojenosti pacientů a nižší organizační náklady.

Demo AutoCRM

Náš tým konzultantů s Vámi projde a seznámí Vás s nasazením AutoCRM do Vaší společnosti.