Nejvyšší prioritou poskytovatelů zdravotní péče je vynikající kvalita péče, kterou pacienti dostávají. Stejně jako u jiných podniků však existuje mnoho faktorů, mezi něž patří snižování rizik a snižování nákladů. CRM je nákladově nejefektivnější způsob, jak zlepšit výkon vaší zdravotnické organizace – monitoruje a ukládá informace o vašem pacientovi a organizaci, což umožňuje bezproblémovou integraci, zvýšenou produktivitu a větší spokojenost pacienta, aniž by způsobovalo další tlak na váš rozpočet.
CRM pro zdravotnictví umožňuje přístup ke všem relevantním informacím z jednoho místa. Blesk je rychlý a spolehlivý, umožňuje vám provádět kritická rozhodnutí na místě, koordinovat postupy uvnitř a napříč odděleními a zvyšovat produktivitu vaší organizace tím, že všichni vaši lékaři, administrátoři a členové týmu pracují jako jedna jednotka.
Proces přijetí pacienta k léčbě je spojen s řadou různých fází – příjem, plánování léčby, zotavení a další. Systém CRM vám poskytuje centralizované datové úložiště, ke kterému mají snadno přístup vaši lékaři, sestry a administrátoři. Automatizací nejkritičtějších procesů a koordinací vašich týmů může CRM systém výrazně zlepšit kvalitu péče o pacienta, kterou poskytujete, což vede ke zvýšené spokojenosti pacientů. Kromě toho můžete vytvářet přizpůsobené pracovní postupy a automatizovat všechny vaše pečovatelské činnosti, což zase vede k lepším výsledkům pacienta, ke zvýšení produktivity a zvýšené účinnosti a nižším nákladům.
S CRM můžete konečně eliminovat zbytečné kroky kolem přijetí pacienta a léčby a optimalizovat kvalitu péče, kterou poskytujete. Ukázalo se, že automatizace a centralizace údajů již vedla k nižším rizikům při zpětném přebírání osob, lepšímu proaktivnímu řízení a cílení, lepší prevenci a zmírňování zdravotních chyb a mnohem více, což vše přispívá k vyšší spokojenosti pacientů a nižší organizační náklady.
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
Náš tým konzultantů s Vámi projde a seznámí Vás s nasazením AutoCRM do Vaší společnosti.