Hlavní funkce našeho systému CRM
Propracovaný CRM systém do posledního detailu Vám umožní mít na jednom místě všechny informace včetně e-mailové komunikace.
Budete mít kompletní přehled nad svými zákazníky, partnery či dodavateli. Vše na jednom místě.
Správa dokumentů integrovaná uvnitř našeho systému, připravené ve své plné síle.
Dokument systém může být jak jednoduchý a Vy jej můžete využívat přímo v systému, tak i sofistikovanější.
Záleží co od systému očekáváte. Vše implementujeme na míru Vašim potřebám.
V CRM systému najdete také newsletter systém, který Vám nahradí klasické nástroje na rozesílání newsletterů.
Díky němu můžete přesně vidět, na které produkty Váš zákazník kliká a pokud se jedná o potenciálního zákazníka, tak ihned vidíte přehled o tom, co s ním bylo do této doby komunikováno.
AutoCRM má dokonale propracovaný reportovací systém.
Z každé entity si můžete udělat statistiku a graf. Každý uživatel má na svém dashboardu reporty, které jsou důležité právě pro něj.
CRM obsahuje skladový systém, díky kterému máte přehled o Vašich skladech a jejich pohybu. V kombinaci s fakturačním systémem pak máte kompletní naskladňování a vyskladňování.
Skladový systém, který pokryje všechny Vaše potřeby.
Zefektivnění komunikace mezi pracovníky výroby a pracovníky procesu zakázky (obchodníci, manažeři, skladníci).
A pracujte s vašimi daty přesněji a účinněji než kdykoliv předtím. Zpřehledněte celý proces výroby.
Zefektivnění komunikace mezi pracovníky výroby a pracovníky procesu zakázky (obchodníci, manažeři, skladníci).
A pracujte s vašimi daty přesněji a účinněji než kdykoliv předtím. Zpřehledněte celý proces výroby.
V CRM systému najdete také docházkový systém, který Vám umožní sledovat pracovní dobu zaměstnanců.
Umožní Vám hlídat pracovní dobu pro potřeby splnění legislativní povinnosti evidence pracovní doby i v rámci sytému striktnější kontroly.
Software jako tento je nezbytnou pomůckou každé firmy, která chce vydobýt ze všech sfér své činnosti maximum.
Ganttův diagram, kanbanboard, správa projektů nebo entita odpracováno jsou ideálním pomocníkem v oblasti projektového řízení.
Potřebujete firemní systém s promyšleným provizním systémem, který je i napojený na eshop?
Potřebujete aby vše společně komunikovalo.
Systém se sklady, provizním systémem, sklady u každého obchodníka, účetním systémem, grafy pro vedení společnosti a další.
Systém pro řízení firmy AutoCRM řeší také správu Vašich dodavatelů. Tento systém můžete dostat i samostatně. Ale tím, že je uvnitř našeho systému, tak je rozhodně lepší jej využít v plné síle.
Systém správy dodavatelů snižuje množství potřebných zdrojů a také případná rizika.
PIM – správa produktových dat je systém správy všech informací potřebných k uvádění produktů či služeb na trh a prodeji produktů prostřednictvím distribučních kanálů.
Vložená data, ať už nahraná nebo zadaná ručně, automaticky zpracuje, dle Vámi nastavených pravidel. Zpracovaná data pak rozesílá nejen do Vašich kanálů – e-shop, srovnávače zboží, tabulky…