CRM pro callcentrum
Získávejte snadněji nové zákazníky a udržujte si věrnost těch stávajících s pomocí našeho CRM pro callcentrum.
AutoCRM je opensource systém, který lze přizpůsobit jakémukoliv call centru jakékoliv společnosti. Vyzkoušejte, jak se uplatní v té vaší.
![CRM pro call centrum 1 iPhone2](https://autocrm.cz/wp-content/uploads/2021/12/iPhone2.png)
![CRM pro call centrum 2 Frame 3](https://autocrm.cz/wp-content/uploads/2022/07/Frame-3.png)
![CRM pro call centrum 3 alistech logo 300x75.png 2](https://autocrm.cz/wp-content/uploads/2022/05/alistech_logo-300x75.png-2.webp)
![CRM pro call centrum 4 Logo Freestyle Media web](https://autocrm.cz/wp-content/uploads/2022/05/Logo_Freestyle_Media_web.png)
![CRM pro call centrum 5 logo energy dark](https://autocrm.cz/wp-content/uploads/2022/05/logo-energy-dark.jpg)
![CRM pro call centrum 6 logo SVS 300x146 1](https://autocrm.cz/wp-content/uploads/2022/05/logo_SVS-300x146-1.png)
![CRM pro call centrum 7 dobrst](https://autocrm.cz/wp-content/uploads/2022/05/dobrst.png)
Co vám CRM pro callcentrum přinese
Centrální databáze
Kde máte jako na dlani informace každého klienta. Můžete tak se všemi komunikovat mnohem osobněji, budovat lepší zákaznickou zkušenost a získávat si jejich věrnost.
Automatická identifikace volajícího
Ihned víte, s kým máte tu čest. Systém vám okamžitě nabídne relevantní data ke každému volajícímu, takže neztrácíte čas jejich vyhledáváním a můžete ihned řešit klientovy problémy či dotazy.
Přizpůsobení vaší situaci
Systém lze propojit s klasickou telefonní ústřednou, ale klidně s pouhým mobilním telefonem. Využít jej mohou jak velká call centra, tak jednotlivci či malé týmy.
Nahrávání a přepis hovorů
Každý hovor se může automaticky nahrát a uložit do souboru .mp3. Možný je i automatický přepis hovoru do textové podoby, prováděný umělou inteligencí.
Plánování i vyhodnocování
Nedílnou součástí systému jsou funkce pro plánování hovorů, ale nechybí ani analytické nástroje, umožňující vyhodnotit efektivitu vašeho callcentra, zdroje potenciálu, měsíční náklady a další sledované oblasti.
VoIP
Por volání přes internet můžete využít i naše VoIP rozšíření, které integruje naše CRM s populárními telefonními službami, a nabízí řadu vylepšení, které vám usnadní komunikaci s jednotlivými volajícími.
CRM pro telemarketing dělaný efektivněji
Systém AutoCRM vám dává do ruky celou řadu nástrojů pro automatizaci a vylepšení vaší telefonní komunikace.
Redukuje vámi vynaložené úsilí díky okamžité identifikaci zákazníka i poskytnutí všech relevantních dat v reálném čase. Vy se tak místo hledání informací můžete soustředit na perfektní zákaznickou péči.
Telemarketing, vyřizování dotazů, reklamace a další činnosti call centra se stávají efektivnějšími a pomáhají vám budovat pevnější zákaznické vztahy, zvyšovat konverze a také napřít uspořený čas a energii k dalším činnostem vaší společnosti.
![CRM pro call centrum 8 prehled u klienta 2](https://autocrm.cz/wp-content/uploads/2022/07/prepis1-1024x504.webp)
![CRM pro call centrum 9 prehled u klienta](https://autocrm.cz/wp-content/uploads/2022/07/prehled_u_klienta-1536x726.png)
Naše CRM s call centrem využijí i ostatní oddělení vaší firmy
Zlepšení činnosti call centra je jen zlomkem toho, co naše CRM dovede. Tento modulární opensource systém využijete i pro další formy vaší komunikace s klienty, jako je online chat, emailing, nebo třeba zákaznické tickety.
Výsledky všech takových interakcí se zákazníkem jsou – jak jinak – soustředěny v jediné přehledné databázi, kde je máte k dispozici pro případ další komunikace přes jakýkoliv vybraný kanál.
Vedle toho ale AutoCRM nabízí desítky dalších funkcí, které mohou vylepšit fungování jednotlivých oddělení vaší společnosti i společnosti jako celku. A to napříč i zcela odlišnými odvětvími – modularita tohoto systému umožňuje řešení skutečně na míru.
Od nástrojů k automatizaci prodeje přes projektové řízení po řízení zásob, administrativu a marketing. AutoCRM má potenciál stát se jedním z pilířů vašeho firemního úspěchu. Přesvědčte se o jeho výhodách sami – vyzkoušejte nezávazně jeho demoverzi.
Jaké možnosti implementace nabízíme?
Náš CRM systém si můžete pořídit jednorázově a implementovat jej na vašem vlastním firemním serveru.
Vzhledem k nutnosti vlastnit potřebnou techniku a mít personál vyškolený v její správě i správě celého systému volí řada firem raději druhou alternativu – hosting CRM na cloudu.
S cloud hostingem máte veškeré zvolené funkce systému za měsíční poplatky neustále přístupné a není nutné zabývat se jeho samostatným provozem. Cena obou variant je v závislosti na velikosti vaší firmy následující:
Jaká varianta hostingu je pro vás lepší? Jaké funkce by měl váš CRM systém mít a co je ve vašem případě zbytečné? Kolik bude celá implementace stát? Kontaktujte nás a nechte si sestavit nabídku!
![CRM pro call centrum 10 prehled u klienta volani](https://autocrm.cz/wp-content/uploads/2022/07/342.png)
Pomůžeme Vám s výběrem CRM
Cena pořízení programu se liší dle velikosti Vaší firmy a jejím potřebám, jímž odpovídá také rozsah funkcí. Volit můžete mezi jednorázovým pořízením programu na vlastní servery a mezi cloudovým řešením s měsíčními platbami.
Zdarma
3 000 Kč*
/měsíc
8 000 Kč*
/měsíc
Na míru
Cena se odvíjí od požadavků, pro představu cen si prohlédněte naše případové studie.