Náš systém Vám vydělává peníze!
x
Ušetřete díky implementaci Open Source řešení!
x

CRM pro callcentrum

Získávejte snadněji nové zákazníky a udržujte si věrnost  těch stávajících s pomocí našeho CRM pro callcentrum.

AutoCRM je opensource systém, který lze přizpůsobit jakémukoliv call centru jakékoliv společnosti. Vyzkoušejte, jak se uplatní v té vaší.

iPhone2
Frame 3
alistech logo 300x75.png 2
Logo Freestyle Media web
logo energy dark
logo SVS 300x146 1
dobrst

Co vám CRM pro callcentrum přinese

Centrální databáze

Kde máte jako na dlani informace každého klienta. Můžete tak se všemi komunikovat mnohem osobněji, budovat lepší zákaznickou zkušenost a získávat si jejich věrnost.

Automatická identifikace volajícího

Ihned víte, s kým máte tu čest. Systém vám okamžitě nabídne relevantní data ke každému volajícímu, takže neztrácíte čas jejich vyhledáváním a můžete ihned řešit klientovy problémy či dotazy.

Přizpůsobení vaší situaci

Systém lze propojit s klasickou telefonní ústřednou, ale klidně s pouhým mobilním telefonem. Využít jej mohou jak velká call centra, tak jednotlivci či malé týmy.

Nahrávání a přepis hovorů

Každý hovor se může automaticky nahrát a uložit do souboru .mp3. Možný je i automatický přepis hovoru do textové podoby, prováděný umělou inteligencí.

Plánování i vyhodnocování

Nedílnou součástí systému jsou funkce pro plánování hovorů, ale nechybí ani analytické nástroje, umožňující vyhodnotit efektivitu vašeho callcentra, zdroje potenciálu, měsíční náklady a další sledované oblasti.

presentation-board-graph

VoIP

Por volání přes internet můžete využít i naše VoIP rozšíření, které integruje naše CRM s populárními telefonními službami, a nabízí řadu vylepšení, které vám usnadní komunikaci s jednotlivými volajícími.

CRM pro telemarketing dělaný efektivněji

Systém AutoCRM vám dává do ruky celou řadu nástrojů pro automatizaci a vylepšení vaší telefonní komunikace. 

Redukuje vámi vynaložené úsilí díky okamžité identifikaci zákazníka i poskytnutí všech relevantních dat v reálném čase. Vy se tak místo hledání informací můžete soustředit na perfektní zákaznickou péči.

Telemarketing, vyřizování dotazů, reklamace a další činnosti call centra se stávají efektivnějšími a pomáhají vám budovat pevnější zákaznické vztahy, zvyšovat konverze a také napřít uspořený čas a energii k dalším činnostem vaší společnosti.

prehled u klienta 2
prehled u klienta

Naše CRM s call centrem využijí i ostatní oddělení vaší firmy

Zlepšení činnosti call centra je jen zlomkem toho, co naše CRM dovede. Tento modulární opensource systém využijete i pro další formy vaší komunikace s klienty, jako je online chat, emailing, nebo třeba zákaznické tickety.

Výsledky všech takových interakcí se zákazníkem jsou – jak jinak – soustředěny v jediné přehledné databázi, kde je máte k dispozici pro případ další komunikace přes jakýkoliv vybraný kanál.

Vedle toho ale AutoCRM nabízí desítky dalších funkcí, které mohou vylepšit fungování jednotlivých oddělení vaší společnosti i společnosti jako celku. A to napříč i zcela odlišnými odvětvími – modularita tohoto systému umožňuje řešení skutečně na míru.

Od nástrojů k automatizaci prodeje přes projektové řízení po řízení zásob, administrativu a marketing. AutoCRM má potenciál stát se jedním z pilířů vašeho firemního úspěchu. Přesvědčte se o jeho výhodách sami – vyzkoušejte nezávazně jeho demoverzi.

Jaké možnosti implementace nabízíme?

Náš CRM systém si můžete pořídit jednorázově a implementovat jej na vašem vlastním firemním serveru. 

Vzhledem k nutnosti vlastnit potřebnou techniku a mít personál vyškolený v její správě i správě celého systému volí řada firem raději druhou alternativu – hosting CRM na cloudu. 

S cloud hostingem máte veškeré zvolené funkce systému za měsíční poplatky neustále přístupné a není nutné zabývat se jeho samostatným provozem. Cena obou variant je v závislosti na velikosti vaší firmy následující:

Jaká varianta hostingu je pro vás lepší? Jaké funkce by měl váš CRM systém mít a co je ve vašem případě zbytečné? Kolik bude celá implementace stát? Kontaktujte nás a nechte si sestavit nabídku!

prehled u klienta volani

Pomůžeme Vám s výběrem CRM

Cena pořízení programu se liší dle velikosti Vaší firmy a jejím potřebám, jímž odpovídá také rozsah funkcí. Volit můžete mezi jednorázovým pořízením programu na vlastní servery a mezi cloudovým řešením s měsíčními platbami.

FREE

Zdarma

Po vyplnění údajů Vám přijdou na e-mail přihlašovací údaje.

BASIC

3 000 Kč*
/měsíc

STANDARD

5 000 Kč*
/měsíc

MAXI

8 000 Kč*
/měsíc

PREMIUM

Na míru

Cena se odvíjí od požadavků, pro představu cen si prohlédněte naše případové studie.

Free
Basic
Standard
Maxi
Premium
Základní funkce CRM
Práce s potenciály
Organizace a kontakty
Obchodní přiležitosti
E-mail
Šablony e-mailů
Call centrum
Kalendář
Plánování, volání a schůzky
Nabídky
Produkty
Objednávky
Smlouvy
Prodejní pipeline
Pokročilé grafy a analytika
Konferenční mistnost s nahráváním online meetingů
Přepis všech schůzek z nahravaných meetingů
Projektové řízení
Projekty
Úkoly
Předávací protokol
Odpracováno
Automatizace a workflow
Finanční toky projektu
Fakturační systém
Přijaté faktury
Vydané faktury
Zalohové faktury
Vydané daňové doklady k platbám
Napojení na bankovní účet
Automatizované párování plateb
Automatizované párování faktur pomocí AI
Hotovostní pokladna
Opravné daňové doklady
Automatické upomínky plateb
Párování faktur s objednávkami a zakázkami
Reportovací systém
Vytvárení vlastních grafů
Customizace grafů
Filtrování záznamů
Možnosti BI
AI predikce
Znalostní báze
Úprava dokumentů
Správa složek
Možnost otevírání dokumentů (Word, Excel, PDF) pomocí OnlyOffice
Možnost propojit dokumenty s jakoukoliv entitou
Chat
Komunikace společnosti
Vytváření skupin
Přímá komunikace
Napojení nástrojů/funkcí na chat
Napojení na AI chatboty
Tvorba úkolů přímo z chatu
Mobilní aplikace
Workflow a automatizace
Flexibilita a komplexnost
Integrace s ostatními funkcemi systému
Workflows - vytváření a editace (bez programování)
Vyvojové diagramy (BPMN)
Automatizace procesů ve společnosti
Skladové hospodářství
Sklady s/bez pozic
Příjemky
Výdejky
Skladové přesuny
Správa výrobních čísel
Inventura (i průběžná)
Výrobní systém
Tvorba technologických postupů
Správa výrobních příkazů
Pracoviště
Správa operací/materiálových rozpisek
Výrobní stromy
Zobrazení dostupnosti materiálů

Chcete dostávat novinky ze světa firemních systémů, technických zajímavostí a dat? Napište nám svůj e-mail a my Vám budeme posílat newsletter.

Vyzkoušejte AutoCRM zdarma

Automatizovaný systém pro řízení firmy

Demo AutoCRM

Náš tým konzultantů s Vámi projde a seznámí Vás s nasazením AutoCRM do Vaší společnosti.