Blog
Napojení AutoCRM na systém Pohoda
Napojili jsme systém Pohoda na AutoCRM. Máte Pohodu? A to nejen pohodu, ale i Pohodu, tak se nám ozvětě a my Vám náš systém AutoCRM
Podpis dokumentů v CRM
Zajistili jsme i podpis dokumentů v CRM. Nejedná se o elektronický podpis, ale prostě klasický podpis, který můžete použít na dokumenty a následně dokument odeslat.
SMS v CRM – napojení na Twilio
Napojili jsme AutoCRM na systém Twilio. Díky němu můžete nyní dostávat jakékoli notifikace SMSkou, které budete potřebovat. Ať už se jedná např. o: upozornění na
Ganttův diagram
CRM systém si žádá stále vylepšování. A tak jsme jej posunuli a v tuto chvíli v něm je i Ganttův diagram. A jelikož náš CRM
Napojení CRM na Leady
Napojili jsme firemní systém AutoCRM na další systémy. Tentokráte se jedná o Leady a v dalším příspěvku Vám ukážu, jak jsme napojili na datábázi Merk.
Docházkový systém v AutoCRM
Každá firma potřebuje mít docházkový systém. Musí plnit nejenom legislativní povinnosti, ale některé chtějí mít i přehled kdy jejich zaměstnanci pracují. Docházkový systém, který jsme
Integrace Outlooku a CRM
V rámci rozšíření firemního systému AutoCRM je k dispozici i integrace a synchronizace s aplikací Outlook. Nastavení samotné integrace provádí administrátor v uživatelském prostředí Administrace
CRM ve finančním sektoru
Dnešní zákazníci očekávají od bank a finančních institucí víc než jen běžné služby bankovních účtů či půjčování peněz formou úvěrů. Stále častěji hledají kompetentní finanční
Jak vybírat CRM systém
Vztahy se zákazníky jsou zásadní pro úspěch každé společnosti. Sdílení relevantních informací o zákaznících a jejich potřebách je výchozí předpoklad úspěšného obchodního týmu. Efektivním řešením
Chatovací nástroj přímo v CRM aplikaci
Potřebujete komunikovat online se svým týmem? Rádi byste všichni využívali jeden společný nástroj, který můžete využívat i jako mobilní aplikaci? Chcete i svým zákazníkům umožnit
Výhody open source řešení pro CRM
Open Source systémy se prosazují ve stále více oblastech, ať už jde o CMS, DMS, ERP, nebo CRM systémy. Předkládáme hlavní důvody, proč tomu tak
Hromadné úpravy v CRM
Někdy je potřeba upravit větší množství vybraných záznamů v tabulkách. Např. při importu prvotních dat se zapomnělo na nějaké pole, nebo chceme prostě změnit vyplněnou