Náš systém Vám vydělává peníze!
x
Ušetřete díky implementaci Open Source řešení!
x

Open source PIM systém
na míru

Pracujete s daty mnoha dodavatelů?

Tento český Open Source PIM systém by při vašem podnikání neměl zůstat stranou. 

Co to je PIM?

PIM (Product Information Management, nebo-li správa produktových dat) je systém správy všech informací potřebných k uvádění produktů či služeb na trh a prodeji produktů prostřednictvím distribučních kanálů. Vložená data, ať už nahraná nebo zadaná ručně, automaticky zpracuje, dle Vámi nastavených pravidel. Zpracovaná data pak rozesílá nejen do Vašich kanálů – e-shop, srovnávače zboží, tabulky…

Ještě více o PIM

PIM tvoří centrální platformu, kde jsou uložena všechna produktová data, probíhá jejich kontrola úplnosti a aktuálnosti a odkud jsou případně poskytována příjemcům za různým účelem. Poskytuje práci s aktuálními daty, z jejich výběru pak můžete vytvořit nabídku, katalog do připravené šablony nebo je poslat na e-shop. 

U katalogů Vám PIM poskytne zefektivnění díky šablonám na kterých grafici pracují s daty, která jsou aktuálně k dispozici, mají tedy vhodný mustr pro práci. Aktuální data se pak do katalogu propisují pravidelně nebo na klik.

Díky tomu že všechna data pocházení z jednoho zdroje, můžete zákazníka pohodlně provázet jeho nákupním procesem bez protichůdných informací a poskytovat mu informace, které ho v aktuální fázi nákupního procesu mohou nejvíce zajímat. Nabídka v příchozím e-mailu nebude odlišná od obsahu webu nebo katalogu a budou se mezi sebou vhodně doplňovat. Ucelená prezentace informací pomůže zákazníkovi vytvořit si s Vaší firmou vztah a dobře si vybrat. (omni-channel marketing)

Snižte náklady při práci s velkým množstvím externích dat.

Pracujte s daty na profesionální úrovni

Proč používat PIM?

check-square
Nižší chybovost

Centralizace produktových informací umožňuje jednodušší kontrolu správnosti dat a to jak programovou tak i ruční.

check-square
Více prodejů

Kompletní informace o produktu, zvyšují šanci, že si zákazník objedná právě u Vás.

check-square
Méně vratek

Doručením přesných a především úplných informací snížíte riziko vratek.

check-square
Příprava dat

Dobře nastavený PIM urychlí a zjednoduší zařazení nových produktů do nabídky i generování dat pro katalog.

check-square
Automatizace

Ruční přepisování dat bude historií, PIM všechnu rutinní práci vyřeší za Vás.

check-square
Zahraniční trh

Data spravovaná v PIM lze jednoduše překládat a následně exportovat do formátů využívající například Amazon.

Výhody tohoto českého Open Source PIM

database-connect

Import různých datových typů feedů

Feedy od všech vašich dodavatelů už nikdy nebudou problém. PIM vše zpracuje bez ohledu na datový typ vstupních dat. Různé názvy sloupců a strukturu dat.

text-format-1

Automatické formátování dat

Nejen feedy, ale i samotná data mohou být velmi rozdílná, a to i v rámci jednoho dodavatele. PIM všechna data zpracuje do požadovaného formátu.

database-check

Centralizovaná data pro pohodlnou správu

Každá data je potřeba někdy poupravit ručně. Úprava centralizovaných dat zvyšuje efektivitu a snižuje chybovost pracovníků.

strategy-split

Export

Export validních feedů Vašich agregovaných dat dalším partnerům nebo pro srovnávače.

Klasifikace dat za pomoci AI

Umělá inteligence automaticky klasifikuje data, je schopna detekovat chyby.

Jednoduše jej propojíte s dalšími systémy a službami

S pomocí API lze tento český PIM software snadno propojit s řadou dalších užitečných služeb.

Systém se stává vaším majetkem

A to i s příslušnými kódy. Jelikož jde o open source CRM řešení, můžete si platformu libovolně přizpůsobit vašim konkrétním potřebám.

A tím ještě není výčet zdaleka u konce. ​

Propojení s online obchodem

Váš nový PIM systém dokážeme propojit v rámci API k Vašemu e-shopu. Nebo Vám vytvoříme e-shop nový!

Stavíme weby na stejných principech jako naše firemní systémy. Pokud se tedy rozhodnete i pro web, získáte od nás kompletní Open Source řešení na míru. Stanete se vlastníky samotného kódu webu. Databáze a všechna data v ní jsou Vám samozřejmě přístupná.

Díky WordPressu na kterém je e-shop postaven, lze e-shop dále vyvíjet dodáváním potřebných funkcionalit, které jsou často už hotové, protože je někdo před Vámi také potřeboval. E-shop Vám můžeme spravovat my, ale lze jej postavit i tak, že základní správu zvládnete sami.

Využijte tento systém i pro vaše podnikání.

Jak se s námi pracuje?

01

Seznámení

Prvotní vzájemné seznámení. Zjistíme jaká je vaše představa o funkcionalitách systému, jak funguje Vaše firma a čím bychom mohli v novém systému ještě více vylepšit její fungování.

02

Konzultace návrhu

Potřebujete-li systém na míru. Náš architekt David vytvoří návrh systému dle Vašich požadavků a prokonzultuje jej s Vámi na přehledném grafu během online konference.

03

První nasazení

Naši programátoři získají první data a pracují na nasazení základní verze, do níž získáte přístup a na základě vašich požadavků ladí všechny funkcionality a doplňky na míru.

04

Import dat

Systém je hotov. Importujeme první data, využíváme je především k testování funkčnosti systému v porovnání s případným původním systémem.

05

Ostrá verze

Testy zakončíme spuštěním kompletní ostré verze PIM systému. Naimportujeme všechna data znovu a vy můžete začít systém plnohodnotně využívat.

06

Spolupráce nekončí

Zůstáváme s Vámi v kontaktu, řešíme servisní požadavky, rozšiřujeme a vyvíjíme systém dle vašich potřeb dál.

Vyberte si CRM vhodné pro Vás

Cena pořízení programu se liší dle velikosti Vaší firmy a jejím potřebám, jímž odpovídá také rozsah funkcí. Volit můžete mezi jednorázovým pořízením programu na vlastní servery a mezi cloudovým řešením s měsíčními platbami.

FREE

Zdarma

Po vyplnění údajů Vám přijdou na e-mail přihlašovací údaje.

BASIC

3 000 Kč*
/měsíc

STANDARD

5 000 Kč*
/měsíc

MAXI

8 000 Kč*
/měsíc

PREMIUM

Na míru

Cena se odvíjí od požadavků, pro představu cen si prohlédněte naše případové studie.

Free
Basic
Standard
Maxi
Premium
Základní funkce CRM
Práce s potenciály
Organizace a kontakty
Obchodní přiležitosti
E-mail
Šablony e-mailů
Kalendář
Plánování, volání a schůzky
Nabídky
Produkty
Objednávky
Smlouvy
Prodejní pipeline
Pokročilé grafy a analytika
Konferenční mistnost s nahráváním online meetingů
Přepis všech schůzek z nahravaných meetingů
Projektové řízení
Projekty
Úkoly
Předávací protokol
Odpracováno
Automatizace a workflow
Finanční toky projektu
Fakturační systém
Přijaté faktury
Vydané faktury
Zalohové faktury
Vydané daňové doklady k platbám
Napojení na bankovní účet
Automatizované párování plateb
Automatizované párování faktur pomocí AI
Hotovostní pokladna
Opravné daňové doklady
Automatické upomínky plateb
Párování faktur s objednávkami a zakázkami
Reportovací systém
Vytvárení vlastních grafů
Customizace grafů
Filtrování záznamů
Možnosti BI
AI predikce
Znalostní báze
Úprava dokumentů
Správa složek
Možnost otevírání dokumentů (Word, Excel, PDF) pomocí OnlyOffice
Možnost propojit dokumenty s jakoukoliv entitou
Chat
Komunikace společnosti
Vytváření skupin
Přímá komunikace
Napojení nástrojů/funkcí na chat
Napojení na AI chatboty
Tvorba úkolů přímo z chatu
Mobilní aplikace
Workflow a automatizace
Flexibilita a komplexnost
Integrace s ostatními funkcemi systému
Workflows - vytváření a editace (bez programování)
Vyvojové diagramy (BPMN)
Automatizace procesů ve společnosti
Skladové hospodářství
Sklady s/bez pozic
Příjemky
Výdejky
Skladové přesuny
Správa výrobních čísel
Inventura (i průběžná)
Výrobní systém
Tvorba technologických postupů
Správa výrobních příkazů
Pracoviště
Správa operací/materiálových rozpisek
Výrobní stromy
Zobrazení dostupnosti materiálů

Chcete dostávat novinky ze světa firemních systémů, technických zajímavostí a dat? Napište nám svůj e-mail a my Vám budeme posílat newsletter.

Vyzkoušejte AutoCRM zdarma

Automatizovaný systém pro řízení firmy

Demo AutoCRM

Náš tým konzultantů s Vámi projde a seznámí Vás s nasazením AutoCRM do Vaší společnosti.