CRM pro velkoobchod a maloobchod

Není žádným tajemstvím, že obchod je odvětví s největší konkurencí. Pokud prodáváte zcela jedinečný produkt nebo nabízíte něco, co je přizpůsobeno velmi malé a odlišné cílové skupině, samozřejmě nemáte důvod se obávat konkurence.

Většina organizací se však zabývá konvenčními produkty nebo službami, které jsou nezbytným aspektem našeho každodenního života. Chcete-li zůstat na vrcholu a stát se lídrem – nebo alespoň významným hráčem – ve vašem oboru, nabídka vysoké kvality prostě nestačí. Aby toho bylo dosaženo, musí se stát vaší nejvyšší prioritou přilákání a udržení klientů.

Systémy Řízení vztahů se zákazníky neboli CRM jsou vyvíjeny speciálně, aby vám s tím pomohly. Mohou také optimalizovat a vylepšit způsob, jakým váš podnik funguje. Umožňují vám zlepšit služby zákazníkům tím, že zrychlují a zefektivňují proces práce s klienty. Výsledkem je, že strávíte méně času prováděním všedních organizačních úkolů a více času soustředěním se na to, co je skutečně důležité: poskytování bezkonkurenční kvality zákaznických služeb, mezitím přilákání nových klientů a udržení stávající zákaznické základny.

Jaké jsou výhody CRM pro obchodní společnosti?

CRM zlepšuje správu zákaznických databází

Obchodníci budou souhlasit s tím, že klíčem k úspěchu je vědět, kdo jsou vaši zákazníci a co potřebují. CRM systém slouží jako trezor s daty zákazníků, který poskytuje 360stupňový pohled na vaše zákazníky a vaše interakce s nimi. Uchovává rozsáhlou historii jak komunikace (hovory, schůzky, e-maily), tak nákupů, což vám umožňuje personalizovat váš přístup ke každému zákazníkovi. S těmito informacemi po ruce můžete segmentovat svou zákaznickou základnu a snadno vytvářet individuální nabídky a slevy na základě analýzy preferencí a chování každého segmentu. Kromě toho, že vám software pomáhá získat přehled o tom, jak vaši zákazníci myslí, pomáhá také při uspořádání a systematizaci informací o vašich současných a potenciálních klientech, dodavatelích, partnerech, investorech a prodejcích.

Wholesale and Retail Contacts
CRM optimalizuje správu produktů

Software CRM umožňuje správu katalogu produktů na nové, pokročilejší úrovni. Můžete přidávat zboží a služby, které nabízíte, sledovat jejich dostupnost, definovat ceny, přidávat jejich charakteristiky a vlastnosti, nastavovat různé slevy a daňové sazby a rozdělovat je do různých kategorií. Systém vám umožňuje filtrovat dlouhé seznamy produktů, rychle najít potřebnou položku, přidat ji do vašich nabídek, prodejních objednávek, faktur. To vše vám umožňuje přizpůsobit se nákupním preferencím zákazníků a zůstat informovaný o aktuálních trendech na trhu.

CRM zjednodušuje proces prodeje a snižuje papírování

Hlavním cílem prodejců je udržet zákazníky spokojené tím, že jejich objednávky budou poskytovány včas. Čím rychleji však vaše firma roste, tím obtížnější je efektivně řídit prodejní procesy a udržovat dokumenty v pořádku. CRM systém může výrazně zlepšit váš prodejní výkon a automatizovat tok dokumentů. S jeho pomocí můžete sledovat průběh obchodů v reálném čase, automatizovat vytváření hovorů nebo jiných následných akcí a samozřejmě zefektivnit proces generování a odesílání nabídek, prodejních objednávek, faktur atd., konfigurací šablon pro ně. Vaši zaměstnanci tak ušetří spoustu času, zvýší jejich produktivitu a umožní jim soustředit se na důležitější úkoly.

Wholesale and Retail Opportunities
CRM zlepšuje komunikační procesy

Úspěch podnikání do značné míry závisí na kvalitě komunikace, a to jak interní (mezi týmy), tak externí (se zákazníky). Udržet jasnou a efektivní komunikaci je však poměrně náročný úkol. S velkým množstvím interních zpráv, dopisů a hovorů od zákazníků, poznámek o obchodech, záznamů se nevyhnutelně kazí. CRM systém optimalizuje komunikační procesy napříč celou společností. Pomáhá vám navázat kontakt s vašimi zákazníky prostřednictvím všech možných komunikačních kanálů (včetně telefonních hovorů, e-mailů, textových zpráv a sociálních sítí) a ukládá historii komunikace na jednom místě. Software navíc automatizuje komunikaci v rámci týmů a mezi odděleními tím, že zobrazuje aktualizace a změny záznamů v reálném čase, pracovní vytížení a dostupnost zaměstnanců během pracovní doby. Každý zaměstnanec tak získá přístup k relevantním informacím a vaše společnost funguje jako jeden soudržný celek.

CRM zjednodušuje proces prodeje a snižuje papírování.

S kvalitním CRM programem budete třímat otěže svého podniku pevně v rukou.

Ale nejdříve si takovou jízdu zkuste nanečisto! Podívejte se, jak se vám budou vaše firemní i zákaznické záležitosti spravovat s demo verzí AutoCRM.

Copyright 2021 © All rights Reserved.

Vyzkoušejte AutoCRM zdarma

Automatizovaný systém pro řízení firmy

Chcete dostávat novinky ze světa firemních systémů, technických zajímavostí a dat? Napište nám svůj e-mail a my Vám budeme posílat newsletter.

Demo AutoCRM

Náš tým konzultantů s Vámi projde a seznámí Vás s nasazením AutoCRM do Vaší společnosti.