Velkoobchod a maloobchod

Je stěží tajemstvím, že obchod je průmysl s nejvyšším procentem konkurence. Pokud samozřejmě prodáváte zcela jedinečný produkt nebo nabízíte něco, co je přizpůsobeno velmi malé a odlišné cílové skupině, nemáte důvod se obávat.

Většina organizací se však zabývá konvenčními produkty nebo službami, které jsou nezbytným aspektem našeho každodenního života. Chcete-li zůstat na vrcholu své hry a stát se lídrem – nebo alespoň významným hráčem – ve vašem oboru, nabídka vysoké kvality prostě nestačí. Aby toho bylo dosaženo, musí se stát vaší nejvyšší prioritou přilákání a udržení klientů.

Systémy Customer Relationship Management neboli CRM jsou vyvíjeny speciálně, aby vám to pomohly, ale mohou také optimalizovat a vylepšit způsob, jakým váš podnik funguje. Umožňují vám zlepšit služby zákazníkům tím, že zrychlují a zefektivňují proces práce s klienty. Výsledkem je, že trávíte méně času, děláte běžné organizační úkoly a více času, zaměřujete se na to, na čem opravdu záleží: poskytování bezkonkurenční kvality zákaznických služeb, přilákání nových klientů a zachování vaší stávající zákaznické základny.

CRM systém vytváří jedinou zákaznickou základnu a zabývá se automatizovanými softwarovými slevami a narůstáním bonusů. Navíc udržuje rozsáhlou historii nákupů, což vám umožňuje přizpůsobit váš přístup ke každému klientovi. Vědět, kdo jsou vaši zákazníci, a porozumět jejich potřebám, je klíčem k úspěšným vztahům se zákazníky a může výrazně zvýšit vaše příjmy. S informacemi, které systém CRM poskytuje, můžete segmentovat svou zákaznickou základnu a snadno vytvářet individuální nabídky na základě analýzy preferencí a chování každého segmentu.

Kromě toho, že vám pomáhá získat informace o tom, jak si vaši zákazníci myslí, CRM systém také organizuje celou vaši databázi současných a potenciálních klientů, dodavatelů a partnerů. Díky tomu je celý proces obchodování efektivnější a umožňuje vám trávit čas důležitějšími úkoly.

Můžete také provádět analýzy trhu a zjistit, zda přinášejí výsledky, které hledáte. Na základě získaných poznatků pak můžete změnit nebo upravit marketingovou strategii a zjistit, jak to ovlivňuje výkon konkrétní skupiny zákazníků.

CRM systém zlepšuje a optimalizuje řízení vztahů se zákazníky na všech úrovních, včetně pomoci navázat kontakt se svými zákazníky prostřednictvím všech možných komunikačních kanálů (včetně telefonních hovorů, e-mailů, textových zpráv a sociálních sítí). Automatizací komunikačního procesu je mnohem efektivnější a méně časově náročný. Také vám umožňuje zpracovat celou historii požadavků vašich klientů a analyzovat vaši prodejní výkonnost podle produktu, skupiny zákazníků nebo dokonce regionu.

Všechny tyto funkce lze dále rozšiřovat a upravovat tak, aby vyhovovaly jedinečným potřebám vaší společnosti. Tato bezkonkurenční přizpůsobení má za následek nejen vylepšené služby zákazníkům, ale také poskytuje pozitivní zpětnou vazbu od vašich klientů. A konečně, s automatizovaným CRM se řízení vaší společnosti stává jednodušší a efektivnější, což vede k většímu počtu potenciálních klientů, zlepšeným úrovním udržení zákazníků a samozřejmě ke zvýšení vašich příjmů.

Demo AutoCRM

Náš tým konzultantů s Vámi projde a seznámí Vás s nasazením AutoCRM do Vaší společnosti.