Potřebujete systém, který Vám poskytne efektivní řízení vztahů s dodavateli, včetně komunikace, plánování a řízení dodávek, fakturace, plánování plateb a sledování kvality dodávek? Potřebujete systém pro správu dodavatelů nebo-li VMS! A my v AutoCRM Vám ho dokážeme zajistit, díky obrovské flexibilitě našeho CRM systému.
Co je to Vendor Management System?
Vendor Management System je systém, který pomáhá řídit procesy, které organizace používají ke správě svých dodavatelů. Řízení dodavatelů zahrnuje činnosti, jako je výběr dodavatelů, vyjednávání smluv, kontrola nákladů, snižování rizik souvisejících s dodavateli a zajištění dodávky služeb.
Dodavatelé využívaní společností se mohou značně lišit v závislosti na povaze organizace a mohou zahrnovat společnosti velmi různorodé, jako jsou dodavatelé montážního příslušenství, bezpečnostní agentura dodávající pracovní sílu v podobě ostrahy nebo konzultanti. S tím vším si modulární CRM | ERP systém hravě poradí.
Efektivním řízením dodavatelů snížíte riziko narušení dodavatelského řetězce a zajistíte, že poskytované zboží a služby budou dodány včas a v očekávané kvalitě. Dále může efektivní proces řízení dodavatelů pomoci dosažení obchodních cílů, jako je využití příležitostí k úsporám nákladů, stejně jako podniknutí kroků k urychlení procesu adaptace. Pomůže také společnostem vybudovat pevnější vztahy s jejich dodavateli, což může vést k příležitostem vyjednat lepší sazby.
Co vše VMS umí? A když jej tvoříte na modeleru, tak leckdy i více.
- Řízení vztahů s dodavateli
- Fakturace
- Evidence a správa smluv s dodavateli
- Monitorování dodavatelských zdrojů
- Plánování a řízení dodávek
- Správa a hodnocení kvality dodávek
- Sledování platebních termínů
- Správa rizik spojených s dodavateli
- Analytické a reportingové funkce
- a mnoho dalšího, zkuste nás kontaktovat a řekněte, jaké máte požadavky