Vendor Management System

Systém pro řízení firmy AutoCRM řeší na míru také správu Vašich dodavatelů. Tento systém můžete dostat i samostatně. Ale tím, že je uvnitř našeho systému, tak je rozhodně lepší jej využít v plné síle. 

Systém správy dodavatelů snižuje množství potřebných zdrojů a také případná rizika.

Záleží co od systému očekáváte. Vše implementujeme na míru Vašim potřebám.

dodavatele vms

Co je to Vendor Management System?

Vendor Management System (nebo-li systém správy dodavatelů) je nástroj, který organizacím pomáhá efektivněji spravovat své dodavatele. Jedná se o systém, který pomáhá řídit procesy, které organizace používají ke správě svých dodavatelů. Řízení dodavatelů zahrnuje činnosti, jako je výběr dodavatelů, vyjednávání smluv, kontrola nákladů, snižování rizik souvisejících s dodavateli a zajištění dodávky služeb.

Co vše tento systém umí?

streamlinehq office sign document work office companies 48

Řízení vztahů s dodavateli

V CRM systému můžete evidovat všechny informace o dodavatelích, jako jsou kontaktní údaje, historii objednávek a komunikace s nimi, dle Vašich potřeb.

streamline icon content paper

Evidence dokladů

Umožněte pracovníkům snadno a efektivně spravovat a uchovávat doklady, jako jsou faktury, smlouvy a další dokumenty. Dokumenty lze také snadno vyhledávat a filtrovat dle různých kritérií, jako jsou datum, typ dokumentu nebo strana.

streamline icon data file

Analytiky a reporty

Grafy a reporty pro přehled o zboží, jeho dostupnosti, poslední dodávce. Umožní i přehled o odběru zboží a podpoří konkurenceschopnost. Práce s reporty snižuje rizika související s dodavateli a zajištění dodávky služeb.

streamline icon accounting invoice hand@48x48 1

Fakturace

Export do téměř libovolného účetního systému a komunikace s účetními umožní snadnou integraci s vašimi stávajícími systémy. Kompletní propojení s ostatními entitami v systému.

streamline icon content paper

Správa rizik

Efektivním řízením dodavatelů snížíte riziko narušení dodavatelského řetězce a zajistíte, že poskytované zboží a služby budou dodány včas a v očekávané kvalitě.

streamline icon business deal

Plánování a řízení dodávek

Kontrola obsahu, kvality a termínů dodávek. Výsledkem je větší schopnost uspokojovat potřeby zákazníků a rychleji se přizpůsobit změnám a výkyvům v nabídce a poptávce a reagovat na ně.

Vyzkoušejte si, co náš program v praxi umí. Uvidíte, jak jej můžete využít ke snazší, přehlednější a účinnější práci na vašich projektech.

Vyberte si CRM vhodné pro Vás

Cena pořízení programu se liší dle velikosti Vaší firmy a jejím potřebám, jímž odpovídá také rozsah funkcí. Volit můžete mezi jednorázovým pořízením programu na vlastní servery a mezi cloudovým řešením s měsíčními platbami.

FREE

Zdarma

Po vyplnění údajů Vám přijdou na e-mail přihlašovací údaje.

BASIC

3 000 Kč*
/měsíc

STANDARD

5 000 Kč*
/měsíc

MAXI

8 000 Kč*
/měsíc

PREMIUM

Na míru

Cena se odvíjí od požadavků, pro představu cen si prohlédněte naše případové studie.

Free
Basic
Standard
Maxi
Premium
Základní funkce CRM
Práce s potenciály
Organizace a kontakty
Obchodní přiležitosti
E-mail
Šablony e-mailů
Kalendář
Plánování, volání a schůzky
Nabídky
Produkty
Objednávky
Smlouvy
Prodejní pipeline
Pokročilé grafy a analytika
Konferenční mistnost s nahráváním online meetingů
Přepis všech schůzek z nahravaných meetingů
Projektové řízení
Projekty
Úkoly
Předávací protokol
Odpracováno
Automatizace a workflow
Finanční toky projektu
Fakturační systém
Přijaté faktury
Vydané faktury
Zalohové faktury
Vydané daňové doklady k platbám
Napojení na bankovní účet
Automatizované párování plateb
Automatizované párování faktur pomocí AI
Hotovostní pokladna
Opravné daňové doklady
Automatické upomínky plateb
Párování faktur s objednávkami a zakázkami
Reportovací systém
Vytvárení vlastních grafů
Customizace grafů
Filtrování záznamů
Možnosti BI
AI predikce
Znalostní báze
Úprava dokumentů
Správa složek
Možnost otevírání dokumentů (Word, Excel, PDF) pomocí OnlyOffice
Možnost propojit dokumenty s jakoukoliv entitou
Chat
Komunikace společnosti
Vytváření skupin
Přímá komunikace
Napojení nástrojů/funkcí na chat
Napojení na AI chatboty
Tvorba úkolů přímo z chatu
Mobilní aplikace
Workflow a automatizace
Flexibilita a komplexnost
Integrace s ostatními funkcemi systému
Workflows - vytváření a editace (bez programování)
Vyvojové diagramy (BPMN)
Automatizace procesů ve společnosti
Skladové hospodářství
Sklady s/bez pozic
Příjemky
Výdejky
Skladové přesuny
Správa výrobních čísel
Inventura (i průběžná)
Výrobní systém
Tvorba technologických postupů
Správa výrobních příkazů
Pracoviště
Správa operací/materiálových rozpisek
Výrobní stromy
Zobrazení dostupnosti materiálů

Jak náš Customer Relationship Management systém hodnotí uživatelé

Chcete dostávat novinky ze světa firemních systémů, technických zajímavostí a dat? Napište nám svůj e-mail a my Vám budeme posílat newsletter.

Vyzkoušejte AutoCRM zdarma

Automatizovaný systém pro řízení firmy

Demo AutoCRM

Náš tým konzultantů s Vámi projde a seznámí Vás s nasazením AutoCRM do Vaší společnosti.