Výhodou u AutoCRM oproti spoustě dalších CRM systémů je tzv. newsletterovací nástroj, který je integrovaný přímo v CRM. To přináší spoustu výhod, které Vám níže popíšeme.
Můžete mít vytvořeno více kampaní a u všech uvidíte přesné měření
Při tvorbě nové kampaně si volíte název, stav, typ kampaně, kdy ji chcete zahájit a ukončit, rozpočet, cílové seznamy (což jsou seznamy, na které to budete odesílat), vidíte přiřazeného uživatele a další.
Samozřejmě, stejně tak jako ve všech jiných entitách tohoto CRM systému si můžete další okénka nadefinovat sami. Čili si celou kampanň ještě rozšířit.
Pro ukázku rozesílání hromadných e-mailů se můžete podívat niže na obrázek. Ve screenshotu vidíte:
- bylo odesláno 5 hromadných e-mailů
- vidíte tam sledované URL
- a hned níže vidíte, koho přesně dané sledované url zajímalo
- samozřejmě můžete ihned otevřít klientskou kartu,abyste viděli všechny informace o klientovi.
- můžete si překliknout a vidět ty, kteří se odhlásili/pouze si mail otevřeli / kteří neotevřeli
- vpravo vidíte kdo kampaň vytvořil a kdy
- níže pak statistiku otevřenosti a proklikovosti u všech 5 newsletterů
Tento newsletterovací nástroj je srovnatelný s nejrozšířenějším nástroje na hromadný e-mailing.