Blog
Propojení CRM systému se Signi
Firmy, které chtějí zrychlit a zjednodušit schvalování a podepisování smluv, čím dál častěji sahají po elektronickém podpisu. Jedním z rozšířených nástrojů je služba Signy, kterou
Accounting & Product-base
Accounting & Product-base představuje nový přístup k firemnímu účetnictví – založený na propojení finančních operací s řízením produktů, projektů a zásob. Tento model odráží realitu
Spravujte datové schránky ve firmě jako e-maily
Firemní komunikace se dnes odehrává nejen přes e-maily, ale i skrze datové schránky. Zatímco e-mailová agenda je často dobře pokryta nástroji typu CRM, práce s
Správa smluv s Contract Management systémem
Správa smluv je v mnoha firmách stále složitým a často podceňovaným procesem. Dokumenty jsou vedeny v různých tabulkách, ukládány na sdílených úložištích nebo roztříštěny mezi
Sjednocujeme celou výrobu
Ve většině výrobních firem výroba začíná u výrobních zakázek. Často však technologické postupy stále nejsou plně digitalizované a firma spoléhá na externí tabulky — typicky
Vyčítáme 99,9 % faktur a jiných dokumentů
Zpracování účetních dokladů patří mezi rutinní a časově náročné úkoly v každé firmě. Faktury přicházejí v různých formátech – od generovaných PDF až po naskenované
Připravte svou firmu na digitální budoucnost – s podporou až 250 000 Kč
Digitální transformace už není výsadou velkých firem či korporací. Díky aktuálním dotačním programům mají nyní malé a střední podniky v Česku skutečnou možnost posunout se
Efektivní řízení schvalovacích procesů s AutoCRM
Mnoho firem dnes hledá systém, který nejen zautomatizuje schvalovací workflow, ale zároveň nabídne flexibilitu a přehlednost. AutoCRM přináší v tomto ohledu silného spojence – schvalovací
Konec ručnímu přepisování: HR agenda teď běží automaticky
Správa pracovní doby, dovolených a evidence odpracovaného času patří k nejzatíženějším oblastem každodenní HR agendy. S narůstajícím tlakem na efektivitu, transparentnost a digitální komfort je
Automatické párování plateb a faktur: Moderní standard pro efektivní firmu
Ručně dohledávat platby, kontrolovat variabilní symboly a opravovat chyby? V dnešní době už zbytečná ztráta času. Automatické párování plateb a faktur tyto procesy zjednodušuje, zpřesňuje
3CX a CRM: Efektivní správa hovorů pro vaši firmu
3CX je profesionální řešení pro správu firemní komunikace, které nabízí široké možnosti integrace s dalšími systémy.Jednou z klíčových výhod je možnost napojení na CRM, čímž
Warehouse Management Agent: Zjednodušte skladové hospodářství
Pokud hledáte způsob, jak mít dokonalý přehled o stavu vašich skladových zásob a současně zjednodušit správu objednávek, může být řešením právě Warehouse Management Agent (WMA).