CRM pro neziskovky
CRM systémy jsou běžně využívány k podpoře prodejů a generaci zisku. Naše speciálně přizpůsobené CRM pro neziskovky a zapsané spolky ovšem výtečně poslouží právě jejich potřebám.
Přesvědčte se sami, že není k zahození.
Proč vůbec pořizovat CRM pro neziskovky?
Hlavním cílem CRM systémů obecně je zefektivnění práce a posílení vztahů nejen se zákazníky, ale i s obchodními partnery, sponzory, dárci, podporovateli a v neposlední řadě i s vlastními zaměstnanci.
Ze zkvalitnění takovýchto vztahů pak bude určitě těžit každá organizace, ať již je její primárním cílem zisk či nikoliv.
Pokud chcete
- Systém, kde jsou přehledně uložena, roztříděna a aktualizována data o všech osobách, s nimiž vaše organizace či spolek přichází do styku
- Systém, který vám umožní způsob komunikace ušít opravdu na míru
- Systém, s nímž můžete automatizovat rutinní úkoly a soustředit se na to, na čem skutečně záleží
- Systém, který vám nabídne pouze ty funkce, které skutečně potřebujete. Avšak bude možné ho podle libosti rozšířit o funkce další
Pak o tom možná ještě nevíte, ale chcete právě AutoCRM!
Co vám naše CRM pro neziskovky a spolky přinese
Centrální databázi
Údaje o jednotlivcích i organizacích máte v jediné databázi, kde nemusíte nic složitě vyhledávat. Stačí pár kliknutí a všechny informace, které potřebujete, se objeví před vámi.
Efektivnější práci se sponzory
Segmentace do skupin podle zadaných kritérií a personalizovaná komunikace založená na datech. AutoCRM vám pomůže s náborem nových i udržením zájmu stávajících sponzorů a dárců.
Vylepšený marketing
Snazší vedení e-mailových kampaní, hromadné korespondence i dalších marketingových aktivit pomůže dostat vaše jméno do povědomí.
Praktickou analytiku
Dobré CRM data nejen sbírá, ale dovede je i vyhodnocovat, dávat do souvislostí a vytvářet z nich reporty, které napoví, jaká je dosavadní úspěšnost vašich snah i kam se vyplatí napřít vaši činnost příště.
Snazší vedení projektů a sbírek
Plánování, organizace, řízení, koordinace a komunikace napříč celým konkrétním projektem, charitativními akcemi či sbírkami budou, díky desítkám funkcí, které tento program nabízí, hračkou.
Integraci s dalšími programy
Pokud již jste zvyklí pracovat s některými programy, například pro vedení sbírek, účetnictví, komunikaci a podobně, v rámci řešení na míru můžeme zajistit jejich propojení s vaším novým CRM.
CRM na míru vaší organizaci
Malý spolek a velká neziskovka mívají často diametrálně odlišné “vize a mise”; snahy aplikovat jedno unifikované řešení na jejich individuální potřeby se míjí účinkem. Našemu systému se ovšem nemusíte přizpůsobovat. My ho přizpůsobíme vám!
Systém AutoCRM sestává z nespočtu funkcí, které v plné šíři využije málokdo. Proto u každého zákazníka počítáme s implementací jen toho, co bude skutečně potřebovat. Samozřejmě s možností dodatečného připojení funkcí dalších.
Abychom mohli dodat řešení, které bude pasovat k tomu, kdo jste a co děláte, bude nejlepší vše osobně probrat. Již během prvního rozhovoru často vykrystalizuje povaha funkcí, které budete potřebovat. Začněme hledat řešení ještě dnes.
Jak naše CRM hodnotí jeho uživatelé
Pomůžeme Vám s výběrem funkcí
Cena pořízení programu se liší dle velikosti Vaší firmy a jejím potřebám, jímž odpovídá také rozsah funkcí. Zvolte a objednejte si nezávazně program, naši obchodní zástupci se s Vámi spojí a doladí s Vámi obsah CRM.
Zdarma
3 000 Kč*
/měsíc
8 000 Kč*
/měsíc
Na míru
Cena se odvíjí od požadavků, pro představu cen si prohlédněte naše případové studie.
Rozhodujte se informovaně – zkuste nejdřív demoverzi našeho systému po omezenou dobu zdarma. Zjistíte sami, jestli má vše, co potřebujete.