Docházkový systém v AutoCRM

Každá firma potřebuje mít docházkový systém. Musí plnit nejenom legislativní povinnosti, ale některé chtějí mít i přehled kdy jejich zaměstnanci pracují.

Docházkový systém, který jsme vytvořili v AutoCRM:

  • každý si zaznamenává docházku
  • měsíční report
  • týmový report
  • měsíční odevzdávání na personální oddělení

Docházkový systém se dá upravit dle požadavků zákazníka.

  • ve chvíli, kdy zaměstnanec otevře CRM systém, tak se zaznamená čas. Toto je ideální např. pro společnosti, které často využívají homeoffice.
  • může systém sledovat práci na projektech a tím i monitorovat čas.

 

Samozřejmě, že se dá systém upravit dle požadavků zákazníka.

 

Vyzkoušejte tento systém i pro vaše podnikání.

Sami se po uplynutí zkušební lhůty rozhodnete, zda přechod na jeho plnou verzi stojí za to.

Vyzkoušejte AutoCRM zdarma

Automatizovaný systém pro řízení firmy

Chcete dostávat novinky ze světa firemních systémů, technických zajímavostí a dat? Napište nám svůj e-mail a my Vám budeme posílat newsletter.

Demo AutoCRM

Náš tým konzultantů s Vámi projde a seznámí Vás s nasazením AutoCRM do Vaší společnosti.