Docházkový systém v AutoCRM

Každá firma potřebuje mít docházkový systém. Musí plnit nejenom legislativní povinnosti, ale některé chtějí mít i přehled kdy jejich zaměstnanci pracují.

Docházkový systém, který jsme vytvořili v AutoCRM:

  • každý si zaznamenává docházku
  • měsíční report
  • týmový report
  • měsíční odevzdávání na personální oddělení

Docházkový systém se dá upravit dle požadavků zákazníka.

  • ve chvíli, kdy zaměstnanec otevře CRM systém, tak se zaznamená čas. Toto je ideální např. pro společnosti, které často využívají homeoffice.
  • může systém sledovat práci na projektech a tím i monitorovat čas.

 

Samozřejmě, že se dá systém upravit dle požadavků zákazníka.

 

Chcete dostávat novinky ze světa firemních systémů, technických zajímavostí a dat? Napište nám svůj e-mail a my Vám budeme posílat newsletter.

Vyzkoušejte AutoCRM zdarma

Automatizovaný systém pro řízení firmy

Demo AutoCRM

Náš tým konzultantů s Vámi projde a seznámí Vás s nasazením AutoCRM do Vaší společnosti.