E-mailové účty​

AutoCRM umožňuje vytvořit a spravovat e-mailové účty​​ propojené se schránkami na Vaší webové adrese.

Získáte tak přístup do firemní schránky přímo v CRM systému.

Při vytvoření účtu je potřeba propojit jej s existující schránkou přes IMAP zadáním:

  • nastaveno od
  • server
  • port
  • synchronizované složky
  • protokol zabezpečení
  • uživatelské jméno
  • heslo

nebo SMTP zadáním:

  • SMTP host
  • port
  • mechanismus přihlášení
  • uživatelské jméno
  • protokol zabezpečení

K emailovému účtu zde můžete přidat i vlastní filtry.

 

e-mailové účty

Chcete dostávat novinky ze světa firemních systémů, technických zajímavostí a dat? Napište nám svůj e-mail a my Vám budeme posílat newsletter.

Vyzkoušejte AutoCRM zdarma

Automatizovaný systém pro řízení firmy

Demo AutoCRM

Náš tým konzultantů s Vámi projde a seznámí Vás s nasazením AutoCRM do Vaší společnosti.