V rámci rozšíření firemního systému AutoCRM je k dispozici i integrace a synchronizace s aplikací Outlook.
Nastavení samotné integrace provádí administrátor v uživatelském prostředí Administrace systému AutoCRM. Synchornizace potom probíhá na úrovní událostí v kalendáři, na úrovni kontaktů, a na úrovní emailů.
Synchronizace kalendáře
Jsou podporovány tři režimy synchronizace:
- Z Outlooku do AutoCRM
- Z AutoCRM do Outlooku
- Vzájemná synchronizace
V kalendáři lze synchronizovat :
- Schůzky, Volání, i vlastní entity typu Událost lze synchronizovat z AutoCRM do Outlooku.
- Účastníci jsou synchronizováni z Outlooku do AutoCRM jako Kontakty, Potenciální zákazníci a Uživatelé.
- Účastníci nejsou synchronizováni z AutoCRM do Outlooku.
- Opakované aktivity aplikace Outlook nejsou synchronizovány do AutoCRM.
Synchronizace kontaktů
Poskytuje možnost posílat kontakty z AutoCRM do aplikace Outlook do konkrétní složky. Odesílaná jsou pole: křestní jméno, příjmení, e-mailová adresa, telefonní číslo a název účtu.
Synchronizace emailů
Synchronizace probíhá přes IMAP a SMTP protokoly. Není třeba heslo z Outlooku ukládat do AutoCRM.
Stejný princip integrace a synchronizace platí pro Google.