Spousta firem má chat. My máme chat, klon Slacku, v našem CRM systému a implementujeme jej společně se systémem. Chat můžete využívat, jak uvnitř systému, tak i vně. Má svou aplikaci, kterou je možné nahrát do mobilního telefonu. Samozřejmostí jsou notifikace.
Jak chat funguje a co všechno v něm můžete dělat?
V chatu je přihlášená celá společnost.
1 na 1
Může mluvit každý s každým jeden na jednoho. Nikdo další komunikaci nevidí.
Uzavřené skupiny
Uzavřené skupiny jsou skupiny, do kterých nemůže nidko sám od sebe přijít. V naší společnosti jsou to např. různá oddělení. Mám tam např. Vývojovou skupinu a v ní všechny vývojáře, pak web development skupinu a v ní všechny lidi, kteří pracují na webech atp.
Do skupin může každý člověk dostat pozvánku. Ale dá se to nastavit, podle potřeb společnosti.
Otevřené skupiny
Otevřené skupiny máme udělané u nás ve společnosti podle projektů. Máme tam vypsané všechny projekty a kdokoli může do dané skupiny přijít. Může se sám přidat.
Oddělené týmy
Ve chvíly, kdy potřebujete oddělit komunikaci firemní a např. Se svými klienty či na chatu Vašeho webu, tak si zřídíte nový chat. Mezi chaty můžete libovolně přecházet.
Implementovali jsme “oddělené týmy” např. V případě, když je na eshopu chat se zákazníky. Ty mohou obsluhovat zaměstnanci a zárověň ti samí zaměstnanci jsou v klasickém týmu.
Dále se dá chat použít např. V B2B, kdy chcete mít komunikaci se svými zákazníky. Zákazník dostává přístup přímo do chatu a vy vidíte, když napíše a můžete ihned reagovat.
Propojení Chatu s CRM systémem
- z textu v chatu lze udělat úkol a přiřadit uživateli CRM
- Ve chvíli, kdy se vytvoří projekt v CRM, tak se vytvoří automaticky i v chatu (a nemusí)
Do chatu implementujeme roboty, kteří budou moci po zadání dotazu např. Zobrazit všechny úkoly na daném člověku. Apod.
Samozřejmosti, které nechceme vypisovat:
- připinovaní jednotlivých důležitých bodů
- vyhledávání v chatu
- vyhledávání všech informací, které byly označeny např. @david
- archivace kanálů a konverzací
- a další