Jak funguje v CRM chat a jeho funkce

Spousta firem má chat. My máme chat, klon Slacku, v našem CRM systému a implementujeme jej společně se systémem. Chat můžete využívat, jak uvnitř systému, tak i vně. Má svou aplikaci, kterou je možné nahrát do mobilního telefonu. Samozřejmostí jsou notifikace.

Jak chat funguje a co všechno v něm můžete dělat?

V chatu je přihlášená celá společnost.

1 na 1

Může mluvit každý s každým jeden na jednoho. Nikdo další komunikaci nevidí.

 

Uzavřené skupiny

Uzavřené skupiny jsou skupiny, do kterých nemůže nidko sám od sebe přijít. V naší společnosti jsou to např. různá oddělení. Mám tam např. Vývojovou skupinu a v ní všechny vývojáře, pak web development skupinu a v ní všechny lidi, kteří pracují na webech atp.

Do skupin může každý člověk dostat pozvánku. Ale dá se to nastavit, podle potřeb společnosti.

Screenshot 19

Otevřené skupiny

Otevřené skupiny máme udělané u nás ve společnosti podle projektů. Máme tam vypsané všechny projekty a kdokoli může do dané skupiny přijít. Může se sám přidat.

 

Oddělené týmy

Ve chvíly, kdy potřebujete oddělit komunikaci firemní a např. Se svými klienty či na chatu Vašeho webu, tak si zřídíte nový chat. Mezi chaty můžete libovolně přecházet.

Implementovali jsme “oddělené týmy” např. V případě, když je na eshopu chat se zákazníky. Ty mohou obsluhovat zaměstnanci a zárověň ti samí zaměstnanci jsou v klasickém týmu.

Dále se dá chat použít např. V B2B, kdy chcete mít komunikaci se svými zákazníky. Zákazník dostává přístup přímo do chatu a vy vidíte, když napíše a můžete ihned reagovat.

Screenshot 18

Propojení Chatu s CRM systémem

  1. z textu v chatu lze udělat úkol a přiřadit uživateli CRM
  2. Ve chvíli, kdy se vytvoří projekt v CRM, tak se vytvoří automaticky i v chatu (a nemusí)

 

Do chatu implementujeme roboty, kteří budou moci po zadání dotazu např. Zobrazit všechny úkoly na daném člověku. Apod.

Samozřejmosti, které nechceme vypisovat:

  •  připinovaní jednotlivých důležitých bodů
  •  vyhledávání v chatu
  •  vyhledávání všech informací, které byly označeny např. @david
  •  archivace kanálů a konverzací
  • a další

Vyzkoušejte tento systém i pro vaše podnikání.

Sami se po uplynutí zkušební lhůty rozhodnete, zda přechod na jeho plnou verzi stojí za to.

Vyzkoušejte AutoCRM zdarma

Automatizovaný systém pro řízení firmy

Chcete dostávat novinky ze světa firemních systémů, technických zajímavostí a dat? Napište nám svůj e-mail a my Vám budeme posílat newsletter.

Demo AutoCRM

Náš tým konzultantů s Vámi projde a seznámí Vás s nasazením AutoCRM do Vaší společnosti.