Jak funguje v CRM chat a jeho funkce

Spousta firem má chat. My máme chat, klon Slacku, v našem CRM systému a implementujeme jej společně se systémem. Chat můžete využívat, jak uvnitř systému, tak i vně. Má svou aplikaci, kterou je možné nahrát do mobilního telefonu. Samozřejmostí jsou notifikace.

Jak chat funguje a co všechno v něm můžete dělat?

V chatu je přihlášená celá společnost.

1 na 1

Může mluvit každý s každým jeden na jednoho. Nikdo další komunikaci nevidí.

 

Uzavřené skupiny

Uzavřené skupiny jsou skupiny, do kterých nemůže nidko sám od sebe přijít. V naší společnosti jsou to např. různá oddělení. Mám tam např. Vývojovou skupinu a v ní všechny vývojáře, pak web development skupinu a v ní všechny lidi, kteří pracují na webech atp.

Do skupin může každý člověk dostat pozvánku. Ale dá se to nastavit, podle potřeb společnosti.

Otevřené skupiny

Otevřené skupiny máme udělané u nás ve společnosti podle projektů. Máme tam vypsané všechny projekty a kdokoli může do dané skupiny přijít. Může se sám přidat.

 

Oddělené týmy

Ve chvíly, kdy potřebujete oddělit komunikaci firemní a např. Se svými klienty či na chatu Vašeho webu, tak si zřídíte nový chat. Mezi chaty můžete libovolně přecházet.

Implementovali jsme “oddělené týmy” např. V případě, když je na eshopu chat se zákazníky. Ty mohou obsluhovat zaměstnanci a zárověň ti samí zaměstnanci jsou v klasickém týmu.

Dále se dá chat použít např. V B2B, kdy chcete mít komunikaci se svými zákazníky. Zákazník dostává přístup přímo do chatu a vy vidíte, když napíše a můžete ihned reagovat.

Propojení Chatu s CRM systémem

  1. z textu v chatu lze udělat úkol a přiřadit uživateli CRM
  2. Ve chvíli, kdy se vytvoří projekt v CRM, tak se vytvoří automaticky i v chatu (a nemusí)

 

Do chatu implementujeme roboty, kteří budou moci po zadání dotazu např. Zobrazit všechny úkoly na daném člověku. Apod.

Samozřejmosti, které nechceme vypisovat:

  •  připinovaní jednotlivých důležitých bodů
  •  vyhledávání v chatu
  •  vyhledávání všech informací, které byly označeny např. @david
  •  archivace kanálů a konverzací
  • a další

Demo AutoCRM

Náš tým konzultantů s Vámi projde a seznámí Vás s nasazením AutoCRM do Vaší společnosti.