Jak probíhá akvizování zákazníka v CRM

 

Voláte na cold contact? Pokud ano, tak pro Vás mám postup, jak funguje CRM a akviziční činnost.

1. V záložce “Potencial” máme nalité kontakty. Všechny kontakty jsou i s obraty a dají se filtrovat i podle oborů. Je na vás, koho si vyberete a jak s ním zahájíte obchodní činnost.

Screenshot 24

 

2. Po kliknutí na telefonní kontakt se automaticky spojí s Vaším telefonem a celý hovor se po zvednutí sluchátka nahrává.

A pak existuje více variant:

  • dovoláte se a zákazník nemá zájem o produkt
  • dovoláte se a není kompetentní osoba
  • nedovoláte se

U výše zmíněných 3 možností je možné dodat ke klientovi button a podle toho pak následně třídit (nebo vlaječky)

 

  • dovoláte se a byl projeven zájem o vaše produkty

 

3. U klienta, který projevil zájem, tak se dá 1 klikem konvertovat hned do 3 dalších záložek a to:

  1. Organizace
  2. Kontakt
  3. Příležitost

Screenshot 25

 

Organizace

– vložíte pouze IČ společnosti a vše ostatní se Vám doplní automaticky.

Kontakt

– doporučujeme dát kontakt přímo na člověka se kterým jste začali jednat (kontaktů může být samozřejme u jedno organizace více)

Příležitost

– velmi důležité pro analýzy do budoucna. V příležitosti vyplňujete i pravděpodobnost uzavření obchodu. Tím se dají předikovat výnosy z budoucí obchodní činnosti.

 

Screenshot 27

 

A jelikož u klienta byl zájem a nejspíše tam dojde k dalšímu kontaktu, tak si přímo v kontaktech naplánujete buď schůzku a nebo volání. Vše se pak zobrazí v kalendáři. do streamu pak napíšete na čem všem jste se domluvili.

Screenshot 28

CRM systém je tak plastický, že není problém do kontaktu dát tlačítka, výběr z možností, která Vám následně pomohou s filtrací. Když se podíváte ke mně do kontaktu, tak tam vidíte např. CRM, tak my rozlišujeme zájemce o CRM systém.

Také jsme ještě měli funkci, že po dokončení hovoru s klientem z CRM se rozbalila na telefonu možnost a podle té se zákazník zařadil.

– nemá zájem/má zájem apod.

Vyzkoušejte tento systém i pro vaše podnikání.

Sami se po uplynutí zkušební lhůty rozhodnete, zda přechod na jeho plnou verzi stojí za to.

Vyzkoušejte AutoCRM zdarma

Automatizovaný systém pro řízení firmy

Chcete dostávat novinky ze světa firemních systémů, technických zajímavostí a dat? Napište nám svůj e-mail a my Vám budeme posílat newsletter.

Demo AutoCRM

Náš tým konzultantů s Vámi projde a seznámí Vás s nasazením AutoCRM do Vaší společnosti.