Jak probíhá akvizování zákazníka v CRM

 

Voláte na cold contact? Pokud ano, tak pro Vás mám postup, jak funguje CRM a akviziční činnost.

1. V záložce “Potencial” máme nalité kontakty. Všechny kontakty jsou i s obraty a dají se filtrovat i podle oborů. Je na vás, koho si vyberete a jak s ním zahájíte obchodní činnost.

 

2. Po kliknutí na telefonní kontakt se automaticky spojí s Vaším telefonem a celý hovor se po zvednutí sluchátka nahrává.

A pak existuje více variant:

  • dovoláte se a zákazník nemá zájem o produkt
  • dovoláte se a není kompetentní osoba
  • nedovoláte se

U výše zmíněných 3 možností je možné dodat ke klientovi button a podle toho pak následně třídit (nebo vlaječky)

 

  • dovoláte se a byl projeven zájem o vaše produkty

 

3. U klienta, který projevil zájem, tak se dá 1 klikem konvertovat hned do 3 dalších záložek a to:

  1. Organizace
  2. Kontakt
  3. Příležitost

 

Organizace

– vložíte pouze IČ společnosti a vše ostatní se Vám doplní automaticky.

Kontakt

– doporučujeme dát kontakt přímo na člověka se kterým jste začali jednat (kontaktů může být samozřejme u jedno organizace více)

Příležitost

– velmi důležité pro analýzy do budoucna. V příležitosti vyplňujete i pravděpodobnost uzavření obchodu. Tím se dají předikovat výnosy z budoucí obchodní činnosti.

 

 

A jelikož u klienta byl zájem a nejspíše tam dojde k dalšímu kontaktu, tak si přímo v kontaktech naplánujete buď schůzku a nebo volání. Vše se pak zobrazí v kalendáři. do streamu pak napíšete na čem všem jste se domluvili.

CRM systém je tak plastický, že není problém do kontaktu dát tlačítka, výběr z možností, která Vám následně pomohou s filtrací. Když se podíváte ke mně do kontaktu, tak tam vidíte např. CRM, tak my rozlišujeme zájemce o CRM systém.

Také jsme ještě měli funkci, že po dokončení hovoru s klientem z CRM se rozbalila na telefonu možnost a podle té se zákazník zařadil.

– nemá zájem/má zájem apod.

Demo AutoCRM

Náš tým konzultantů s Vámi projde a seznámí Vás s nasazením AutoCRM do Vaší společnosti.