Potenciální zákazník vyplňuje email a telefon do formuláře na webu. Vedení firmy ihned o takovém krokou ví, protože má na svém dashboardu v CRM / ERP seznam Potenciálů anglicky Leadů. Odchází notifikace na příslušného člena týmu, který se rovnou začíná o potenciální kontakt starat.
Veškerá emailová komunikace se řadí pod potenciální kontakt. Kontakt je konvertován na obchodní případ, organizaci či osobu.
Člen týmu si volá s potenciálním zákazníkem a toto volání je automaticky zaznamenáno pod kontakt v CRM. Veškeré emaily, schůzky, volání, dokumenty, kontakty a jakékoli další entity jsou řazeny ke konkrétnímu kontaktu / organizaci automaticky.
Volání mouhou být přepisována do textu pro snadnější orientaci.
Potenciálnímu zákazníkovi je zasílána nabídka ze šablony šetřící čas a eliminující lidské chyby. Stejně tak se již objednávalo u dodavatelů zboží, které chybí na skladech či výrobnách. O všem jsou záznamy, vše je v přehledných tabulkách a grafech prezentováno majiteli či managerům týmů.
Operativa se řeší přes přehledných chat, který je totožný se Slackem. Chat má svou aplikaci v mobilním telefonu a celý software jde pohodlně ovládat přes prohlížeč.
Z příchozích emailů se na jeden klik tvoří úkol pro zaměstnance, po dodávce zboží na sklad se toto automaticky propisuje do eshopu.
Pouze tvrdá data znamenají možnost předpovídat, vědět a orientovat se ve vlastní firmě. Jsou někteří přetížení a jiní úkoly odkládají? Toto je velmi jednoduché zjistit. Stejně jako mít přehled o firemních sdílených emailových schránkách.
Workflow a business process management. Maximální automatizace každé opakované rutiny. Toto je firemní rok 2020.
Repetitivní práce patří strojům. Lidé jsou kreativní a je potřeba je pouze směrovat a řídit.