Zadat úkoly a pak sledovat, jak vše šlape k úspěšnému uspokojení přání zákazníka. Po tom jistě touží každý rozumný manažer. Takovým efektivním „sledovacím zařízením“ v našem AutoCRM systému je tzv. Kanban board. Když chcete řídit nejen firmu remote, ale máte třeba i větší tým, tak “úkoly” a jejich přehled a zpracování jsou pro Vás tím nejdůležitějším ve společnosti.
Na tomto jednoduchém panelu vidíte vše důležité, tzn. jaké úkoly, kdo a pro koho řeší, a v jakém jsou aktuálně stavu. Úkoly jednotliví uživatelé jednoduše přesouvají mezi stavy pouhým přesunutím myší. Není třeba nic složitě otevírat, upravovat nebo proklikávat. Prostě jen vezmu a táhnu. Automaticky se navíc zobrazí uživateli i sledující osobě notifikace o modifikaci daného úkolu. Vy jako manažer víte o každém úkolu o kterém vědět chcete. A to nejen v dektopové verzi CRM, ale i ve Vašem mobilním telefonu.
Úkoly v Kanban boardu jsou jednoduše filtrovatelné, ať už výchozími filtry, nebo dle jednotlivých polích entity Úkol. A to vše můžete vidět ihned, když přijdete do práce:
- jak jsou na tom jednotlivé úkoly
- co lidé udělali/nestihli udělat
- které úkoly “hoří” či mají nejvyšší prioritu a nejsou dokončeny
- kdo splnil všechny úkoly, co měl v zadání