Kanban Board v CRM – přehledný systém řízení

Zadat úkoly a pak sledovat, jak vše šlape k úspěšnému uspokojení přání zákazníka. Po tom jistě touží každý rozumný manažer. Takovým efektivním „sledovacím zařízením“ v našem AutoCRM systému je tzv. Kanban board. Když chcete řídit nejen firmu remote, ale máte třeba i větší tým, tak „úkoly“ a jejich přehled a zpracování jsou pro Vás tím nejdůležitějším ve společnosti.

 

Screenshot 2021 01 27T213637.728

Na tomto jednoduchém panelu vidíte vše důležité, tzn. jaké úkoly, kdo a pro koho řeší, a v jakém jsou aktuálně stavu. Úkoly jednotliví uživatelé jednoduše přesouvají mezi stavy pouhým přesunutím myší. Není třeba nic složitě otevírat, upravovat nebo proklikávat. Prostě jen vezmu a táhnu. Automaticky se navíc zobrazí uživateli i sledující osobě notifikace o modifikaci daného úkolu. Vy jako manažer víte o každém úkolu o kterém vědět chcete. A to nejen v dektopové verzi CRM, ale i ve Vašem mobilním telefonu.

dsgf

 

Úkoly v Kanban boardu jsou jednoduše filtrovatelné, ať už výchozími filtry, nebo dle jednotlivých polích entity Úkol. A to vše můžete vidět ihned, když přijdete do práce:

  • jak jsou na tom jednotlivé úkoly
  • co lidé udělali/nestihli udělat
  • které úkoly „hoří“ či mají nejvyšší prioritu a nejsou dokončeny
  • kdo splnil všechny úkoly, co měl v zadání

 

pop

Vyzkoušejte tento systém i pro vaše podnikání.

Sami se po uplynutí zkušební lhůty rozhodnete, zda přechod na jeho plnou verzi stojí za to.

Vyzkoušejte AutoCRM zdarma

Automatizovaný systém pro řízení firmy

Chcete dostávat novinky ze světa firemních systémů, technických zajímavostí a dat? Napište nám svůj e-mail a my Vám budeme posílat newsletter.

Demo AutoCRM

Náš tým konzultantů s Vámi projde a seznámí Vás s nasazením AutoCRM do Vaší společnosti.