Všechny CRM systémy jsou už z principu navrženy tak, aby Vám usnadňovaly práci a pomohly vám se efektivně spojit a komunikovat nejen se zákazníky, ale i s dodavateli. Je to tak?
Opravdu to tak máte u Vašeho CRM systému?
A teď se opravdu ptám. Pomohl Vám váš současný CRM systém prodat více automobilů, kol, školení, novin, džusů či čehokoli jiného a nebo se z něj stala jen další technologická investice, kterou musíte neustále posilovat?
Nedávno jsem četl článek, že téměr dvě třediny (68,8%) prodejního času věnují obchodníci činnostem, které negenerují příjmy a to vše v rámci CRM. Přijde vám to hodně? Mně také. Ani já si nemyslím, že by se obchodníci měli primárně věnovat administrativě. Každý obchodník by měl hlavně prodávat a né řešit administrativu. Všechny procesy ve společnosti musí být intuitivní a hlavně velmi jednoduché.
Už dost nesmyslným úkolům jen pro to, aby vedení mohlo efektivně skoumat statistiky z neefektivního chování obchodníků. A dále pak investovat do technologií. Obchodníci potřebují více času na prodej a méně času na administrativu. Co myslíte vy?
Teď se podívejte, kolik času tráví vaši obchodníci komunikací s potencionálním či stávajícím zákazníkem? Zaznamenáváte tento čas? Víte, zda je ten čas efektivní? Většinou nám přichází odpověď “ne”.
A jsou tedy přesná data Vašeho CRM systému? Pokud nejsou všechna tato kvanta informací sledována? Nejsou pak základem rozhodnutí vedení společnosti nepřesná či chybná data?
A co automatizace? Díváte se ve svém CRM systému na vše, co by mohlo být automatizované a šetříte tím nejen peníze své firmě. Víte jaké jsou personální náklady? Majitelé firem rozhodně ví a kolikrát také ví, jak častá je chybovost člověka. Co jde zautomatizovat, automatizujte!
Jedním z řešení je CRM systém, který bude všechny toky ve společnosti monitorovat a vyhodnocovat. Ano, a tím systémem je AutoCRM.
Nejen, že vy jako manažer máte kompletní přehled o jednotlivých zaměstnancích a mohou Vám denně chodit reporty aktivity, výtěžnosti a rentability zaměstnance, ale i vy jako majitel či generální ředitel máte přehled o fungování jednotlivých oddělení. A takové reporty vám mohou chodit denně/týdně/měsíčně, prostě podle vaší potřeby.
Další výhodou je, že plně automatizuje procesy, které vám šetří lidkou práci. Šablony, workflow a jednoduchá automatizace! Nedávno mi psal jeden zákazník, že si uvědomuje, jak velký a komplexní náš systém je a že se těší, až ovládne všechny funkcionality.
CRM vám musí šetřit peníze a né že do něj stále investujete.
Vaši obchodníci či telefonní operátoři, ale i vaši manažeři potřebují systém, který je přehledný a funkční.
Pokud chcete o systému vědět více, tak nás neváhejte kontaktovat.