Napojení CRM na telefonní ústřednu Asterisk

Napojili jsme CRM systém na telefonní ústředu Asterisk. Co systém všechno umí:

 

  • vytáčení telefonních čísel přímo ze CRM systému
  • nahrávání obou streamů hovorů a přiřazení k zákazníkovi
  • ve chvíli, kdy někdo volá, tak se Vám v systému ukáže kdo volá a z jaké společnosti
  • ve chvíli volání se otevře malé okénko, do kterého lze přímo ke klientovi přidat záznam či upravit (všechny políčka jsou lehce modifikovatelná a tak lze kdykoli na přání zákazníka změnit)
  • všechny informace se zaznamenávají do systému dle Vašich požadavků – do Organizace, kontaktu, projektu či kalendáře
  • můžete si velmi jednoduše naplánovat další volání
  • v případě, že klient např. řeší reklamaci, tak můžete otevřít lehce další okno, kde uvidíte všechny informace k reklamacím.
  • nastavení je individuální, protože můžete cokoli projovat v NoCode platformě AutoCRM je to velmi jednoduché

Systém je určen pro call centra, backoffice, zákaznickou péči či pro všechny, kteří potřebují mít nahrávané telefonáty, jak příchozí, tak odchozí a kompletní přehled.

Cena: je individuální, ale může začínat od 5 000 Kč měsíčně. Vždy záleží na požadavcích zákazníka.

 

Pojďte se s námi na systém podívat. Rozhodně to není vše, co v něm můžete dělat. 🙂

 

Screenshot from 2022 11 08 14 56 41 1

Vyzkoušejte tento systém i pro vaše podnikání.

Sami se po uplynutí zkušební lhůty rozhodnete, zda přechod na jeho plnou verzi stojí za to.

Vyzkoušejte AutoCRM zdarma

Automatizovaný systém pro řízení firmy

Chcete dostávat novinky ze světa firemních systémů, technických zajímavostí a dat? Napište nám svůj e-mail a my Vám budeme posílat newsletter.

Demo AutoCRM

Náš tým konzultantů s Vámi projde a seznámí Vás s nasazením AutoCRM do Vaší společnosti.