Napojení CRM na telefonní ústřednu Asterisk

Napojili jsme CRM systém na telefonní ústředu Asterisk. Co systém všechno umí:

 

  • vytáčení telefonních čísel přímo ze CRM systému
  • nahrávání obou streamů hovorů a přiřazení k zákazníkovi
  • ve chvíli, kdy někdo volá, tak se Vám v systému ukáže kdo volá a z jaké společnosti
  • ve chvíli volání se otevře malé okénko, do kterého lze přímo ke klientovi přidat záznam či upravit (všechny políčka jsou lehce modifikovatelná a tak lze kdykoli na přání zákazníka změnit)
  • všechny informace se zaznamenávají do systému dle Vašich požadavků – do Organizace, kontaktu, projektu či kalendáře
  • můžete si velmi jednoduše naplánovat další volání
  • v případě, že klient např. řeší reklamaci, tak můžete otevřít lehce další okno, kde uvidíte všechny informace k reklamacím.
  • nastavení je individuální, protože můžete cokoli projovat v NoCode platformě AutoCRM je to velmi jednoduché

Systém je určen pro call centra, backoffice, zákaznickou péči či pro všechny, kteří potřebují mít nahrávané telefonáty, jak příchozí, tak odchozí a kompletní přehled.

Cena: je individuální, ale může začínat od 5 000 Kč měsíčně. Vždy záleží na požadavcích zákazníka.

 

Pojďte se s námi na systém podívat. Rozhodně to není vše, co v něm můžete dělat. 🙂

 

Screenshot from 2022 11 08 14 56 41 1

Chcete dostávat novinky ze světa firemních systémů, technických zajímavostí a dat? Napište nám svůj e-mail a my Vám budeme posílat newsletter.

Vyzkoušejte AutoCRM zdarma

Automatizovaný systém pro řízení firmy

Demo AutoCRM

Náš tým konzultantů s Vámi projde a seznámí Vás s nasazením AutoCRM do Vaší společnosti.