Spolupracujeme teď nově se společností Signi, která zajišťuje elektronický podpis na Vašem dokumentu v CRM systému.
Tím, že všechny dokumenty můžete mít automatizované a ještě i elektronický podpis, tak nejen šetříte papír, ale čas a vše je více efektivní.
Jak funguje elektronický podpis v AutoCRM?
- v AutoCRM si vytvoříte smlouvu např. z nabídky
- Následně smlouvu buď automaticky a nebo ručně odešlete zákazníkovi přes Signi
- Zákazník např. přes mobil smlouvu podepíšete
- Vám do AutoCRM přijde podepsaný dokument, který se uloží k zákzaníkovi.
Co to je elektronický podpis?
- Závazný, legální elektronický podpis. Právní váha takového dokumentu je stejná jako dokumentu, který je podepsaný ručně.
- Je zaručena bezpečnost a vzdálené ověření totožnosti přes BankID i dle legislativy AML, elktronická pečeť a časové razítko
- Možnost podpisového workflow, které ulehčuje práci
- Samozřejmostí je bezpečná archivace dokumentů na jednom místě v Signi, ale zároveďn u každého klienta v AutoCRM
Více informací se můžete dozvědět na originálních stránkách společnosti Signi.