Řízení vztahů se zákazníky můžete mít odteď pod palcem
CRM k řízení vztahů se zákazníky – jak vám usnadní život
Jak jen si budete přát
Systém je tzv. modeler a mohou jej upravovat i lidé, kteří neumí programovat. Velmi jednoduše lze přidat entitu či políčko v entitě. V momentě pořízení je systém váš i se všemi kódy.
Automatizace a zjednodušení
Všechny opakující se úkony v řízení vaší firmy a v řízení vztahů s klienty i partnery jde automatizovat. Řadu dalších procesů lze zjednodušit. Tento systém vám dá do rukou nástroje, s nimiž to provedete.
Jednoduchý sběr a kategorizace dat
Veškerá data včetně těch zdánlivě triviálních máte s naším systémem okamžitě po ruce. Toho můžete využít k personalizaci vaší komunikace namísto rozesílání hromadných povšechných zpráv. I hromadné zprávy ale můžete posílat efektivněji, a to díky snadnému třídění vašich kontaktů do skupin podle vámi určených kritérií.
Vše pro vaše call centrum
Automatizované vytáčení a záznamy hovorů, jejich přepis do psané podoby, využití umělé inteligence a mnoho dalších funkcí učiní vedení vaší telefonické komunikace snazším.
Přehledný reporting
Stačí říci, co má systém sledovat, a ve stanovených intervalech vám budou generovány příslušné reporty. Zadání parametrů je otázkou chvilky a dále se nemusíte o nic starat.
Propojení s jinými systémy
Díky API lze systém snadno propojit s dalšími nástroji. Kalendáře Google, Outlook, Leady, Mattermost a další lze s AutoCRM bez problému integrovat.
Komu je tato aplikace k řízení vztahů se zákazníky určena?
V podstatě neexistuje obor, kde by se náš CRM systém nemohl uplatnit.
Kdekoliv jde o navázání, udržení a řízení vztahů s klientem, kdekoliv jde o to, posunout váhající zákazníky dále v prodejním “trychtýři”, kdekoliv jde o efektivní plánování vašich projektů, řízení vztahů s partnery a dodavateli, řízení komunikace ve firmě a lepší sladění vašich týmů, kdekoliv je potřeba účinného nástroje pro podporu vaší marketingové kampaně – tam je potřeba i AutoCRM.
Náš systém řízení vztahů se zákazníky využívají mimo jiné:
Více než 50 000 firem z celého světa a z naprosto odlišných oborů v současné době využívá CRM systém, na němž je postaven i český program Customer Relationship Managment AutoCRM. O rozmanitosti jeho uplatnění nemůže být pochyb. Stejně jako o tom, že může usnadnit i chod vaší firmy.
Jak náš Customer Relationship Management systém hodnotí uživatelé
Vše, co potřebujete pro řízení vztahů se zákazníky – systém pro menší i větší firmy
Pořízení našeho systému pro vztahový marketing a CRM je možné v cloudové verzi za měsíční poplatky, případně jednorázovým nákupem pro hosting na vašich vlastních serverech. Různé funkcionality pro řízení vztahů se zákazníky online i offline odpovídají obvyklým potřebám malých, středních i velkých firem.
Malá firma
měsíčně za systém AutoCRM
Velká společnost
měsíčně za systém AutoCRM
Střední firma
měsíčně za systém AutoCRM
Malá firma
jednorázový poplatek za AutoCRM
Velká společnost
jednorázový poplatek za AutoCRM
Střední firma
jednorázový poplatek za AutoCRM
Menší náklady na konverzi zákazníků, snadnější řízení projektů a vylepšení firemní komunikace. To vše vám tento český Customer Relationship Management software přináší. Posuňte s ním svůj podnik o krok dál.
Kontakty
Fakturační údaje:
Apertia Tech s.r.o.
Šlikova 549/4
Praha 6 – Břevnov
PSČ 16900
IČO: 27117758 DIČ: CZ27117758
C 97580 vedená u Městského soudu v Praze
Sídlo společnosti:
Apertia Tech s.r.o.
Matěje Koštíře 269
25088 Čelákovice