Náš systém Vám vydělává peníze!
x
Ušetřete díky implementaci Open Source řešení!
x

CRM pro callcentrum

Získávejte snadněji nové zákazníky a udržujte si věrnost  těch stávajících s pomocí našeho CRM pro callcentrum.

AutoCRM je opensource systém, který lze přizpůsobit jakémukoliv call centru jakékoliv společnosti. Vyzkoušejte, jak se uplatní v té vaší.

iPhone2
Frame 3
alistech logo 300x75.png 2
Logo Freestyle Media web
logo energy dark
logo SVS 300x146 1
dobrst

Co vám CRM pro callcentrum přinese

Centrální databáze

Kde máte jako na dlani informace každého klienta. Můžete tak se všemi komunikovat mnohem osobněji, budovat lepší zákaznickou zkušenost a získávat si jejich věrnost.

Automatická identifikace volajícího

Ihned víte, s kým máte tu čest. Systém vám okamžitě nabídne relevantní data ke každému volajícímu, takže neztrácíte čas jejich vyhledáváním a můžete ihned řešit klientovy problémy či dotazy.

Přizpůsobení vaší situaci

Systém lze propojit s klasickou telefonní ústřednou, ale klidně s pouhým mobilním telefonem. Využít jej mohou jak velká call centra, tak jednotlivci či malé týmy.

Nahrávání a přepis hovorů

Každý hovor se může automaticky nahrát a uložit do souboru .mp3. Možný je i automatický přepis hovoru do textové podoby, prováděný umělou inteligencí.

Plánování i vyhodnocování

Nedílnou součástí systému jsou funkce pro plánování hovorů, ale nechybí ani analytické nástroje, umožňující vyhodnotit efektivitu vašeho callcentra, zdroje potenciálu, měsíční náklady a další sledované oblasti.

presentation-board-graph

VoIP

Por volání přes internet můžete využít i naše VoIP rozšíření, které integruje naše CRM s populárními telefonními službami, a nabízí řadu vylepšení, které vám usnadní komunikaci s jednotlivými volajícími.

CRM pro telemarketing dělaný efektivněji

Systém AutoCRM vám dává do ruky celou řadu nástrojů pro automatizaci a vylepšení vaší telefonní komunikace. 

Redukuje vámi vynaložené úsilí díky okamžité identifikaci zákazníka i poskytnutí všech relevantních dat v reálném čase. Vy se tak místo hledání informací můžete soustředit na perfektní zákaznickou péči.

Telemarketing, vyřizování dotazů, reklamace a další činnosti call centra se stávají efektivnějšími a pomáhají vám budovat pevnější zákaznické vztahy, zvyšovat konverze a také napřít uspořený čas a energii k dalším činnostem vaší společnosti.

prepis1
prehled u klienta

Naše CRM s call centrem využijí i ostatní oddělení vaší firmy

Zlepšení činnosti call centra je jen zlomkem toho, co naše CRM dovede. Tento modulární opensource systém využijete i pro další formy vaší komunikace s klienty, jako je online chat, emailing, nebo třeba zákaznické tickety.

Výsledky všech takových interakcí se zákazníkem jsou – jak jinak – soustředěny v jediné přehledné databázi, kde je máte k dispozici pro případ další komunikace přes jakýkoliv vybraný kanál.

Vedle toho ale AutoCRM nabízí desítky dalších funkcí, které mohou vylepšit fungování jednotlivých oddělení vaší společnosti i společnosti jako celku. A to napříč i zcela odlišnými odvětvími – modularita tohoto systému umožňuje řešení skutečně na míru.

Od nástrojů k automatizaci prodeje přes projektové řízení po řízení zásob, administrativu a marketing. AutoCRM má potenciál stát se jedním z pilířů vašeho firemního úspěchu. Přesvědčte se o jeho výhodách sami – vyzkoušejte nezávazně jeho demoverzi.

Jaké možnosti implementace nabízíme?

Náš CRM systém si můžete pořídit jednorázově a implementovat jej na vašem vlastním firemním serveru. 

Vzhledem k nutnosti vlastnit potřebnou techniku a mít personál vyškolený v její správě i správě celého systému volí řada firem raději druhou alternativu – hosting CRM na cloudu. 

S cloud hostingem máte veškeré zvolené funkce systému za měsíční poplatky neustále přístupné a není nutné zabývat se jeho samostatným provozem. Cena obou variant je v závislosti na velikosti vaší firmy následující:

Jaká varianta hostingu je pro vás lepší? Jaké funkce by měl váš CRM systém mít a co je ve vašem případě zbytečné? Kolik bude celá implementace stát? Kontaktujte nás a nechte si sestavit nabídku!

342

Ceník řešení je následující:

Jste živnostník, malá firma?

Start AutoCRM – obsahuje kompletní CRM systém

měsíční platba: 2000Kč

jednorázová platba za implementaci systému: 10 000Kč

Cena se počítá od množství dat v systému a skládá se z jednorázového poplatku za implementaci a úpravu systému na míru. Dále pak z pravidelného měsíčního poplatku za správu, cloud, aktualizace, zabezpečení a zálohování celého systému a všech jeho modulů.

V průběhu užívání nevyžadujeme žádné další licenční poplatky ani poplatky za počet uživatelů.

Máte zájem o prezentaci systému nebo demo zdarma? Prosím kontaktujte nás

Jste střední, velká firma, korporace nebo veřejný sektor?

Cena za NoCode AutoCRM je vždy řešena individuálně.

Jaké moduly můžete využít?

Cena se skládá z jednorázového poplatku za implementaci a úpravu systému na míru. Dále pak z pravidelného měsíčního poplatku za správu, cloud, aktualizace, zabezpečení a zálohování celého systému a všech jeho modulů.

V průběhu užívání nevyžadujeme žádné další licenční poplatky ani poplatky za počet uživatelů.

Máte zájem o prezentaci systému nebo demo zdarma? Prosím kontaktujte nás