CRM pro call centra

Dobrá stará call centra zůstávají jedním z nejúčinnějších způsobů,
jak oslovit věrné zákazníky nebo přilákat nové potenciální klienty. Společnosti, které mají call centrum jsou většinou velmi závislé na svém systému a ještě i na svém dodavateli. Často platí poměrně dost peněz za licence.

U AutoCRM je to jiné. Systém je ideální pro jakékoli call centrum. A je tvořen přímo na míru dané společnosti. Hlavní výhodou AutoCRM systému je to, že využívá jedinou databázi, která ukládá všechny potřebné informace o zákaznících. Tato funkce v kombinaci s funkcí automatické identifikace volajícího pomáhá urychlit pracovní proces a výrazně zlepšuje zážitek zákazníka, což vede k pozitivní zpětné vazbě a vyšším konverzním poměrům.

Napojení systému může být nejen na telefonní ústřednu, ale také se může k zákazníkovi hovor nahrávat přímo z mobilního telefonu.

Vše se ukládá přímo k zákazníkovi. Do přílohy viz .mp3 soubor nahraný a uložený po telefonním hovoru s klientem.

Nahraný hovor je také možné přepsat do dokumentu. Vše se dělá přes umělou inteligenci. Níže na obrazovce vidíte nahraný hovor, který se automaticky přepisuje do systému.

Pro přehled ještě představíme, jak vše vypadá zapsané u klienta.

V systému je samozřejmě plánování hovorů, seznamy hovorů, kalendář hovorů. Akce na klientovi a kompletní záznamy.

Grafy Vám pak pomohou celé call centrum řídit efektivně. Můžete měřit jakoukoli část, kterou v systému zaznamenáváte. V grafu vidíte např. zdroj potenciálu a monitorig volání.

Mnoho procesů je automatizovaných, automatizace společně s dobře postavenou databází znamená vysokou konkurenceschopnost, snižuje vynaložené úsilí a čas, můžete tak zaměstnance přesunout na důležitější pozice a věnovat více péče zákazníkům. Odchozí systémy vytáčení a IVR, stejně jako nástroj pro analýzu řeči, jsou již po nějakou dobu, ale pokud opravdu chcete revoluci v call centru, zvažte integraci AutoCRM systému. Kromě zlepšení efektivity a rychlosti komunikace také zvyšuje produktivitu vašeho pracoviště.

VoIP rozšíření

Pro call centra nabízíme naše oficiální rozšíření VoIP. Integruje AutoCRM s oblíbenými IP telefonními službami. Rozšíření umožňuje uživatelům vidět příchozí hovory ve vyskakovacím okně s informacemi o volajícím, vidět odchozí hovory, mít rychlý přístup k historii volajících.

Neváhejte nás kontaktovat. Systém Vám rádi ukážeme.

S kvalitním CRM programem budete třímat otěže svého podniku pevně v rukou.

Ale nejdříve si takovou jízdu zkuste nanečisto! Podívejte se, jak se vám budou vaše firemní i zákaznické záležitosti spravovat s demo verzí AutoCRM.

Copyright 2021 © All rights Reserved.

Vyzkoušejte AutoCRM zdarma

Automatizovaný systém pro řízení firmy

Chcete dostávat novinky ze světa firemních systémů, technických zajímavostí a dat? Napište nám svůj e-mail a my Vám budeme posílat newsletter.

Demo AutoCRM

Náš tým konzultantů s Vámi projde a seznámí Vás s nasazením AutoCRM do Vaší společnosti.