Call centra

Díky nejnovější technologii mají nyní podniky různé nové způsoby komunikace se svými klienty, například prostřednictvím sociálních sítí e-mailových zpravodajů. Dobrá stará call centra však zůstávají jedním z nejúčinnějších způsobů, jak oslovit věrné zákazníky nebo přilákat nové potenciální klienty.

Bez automatizace alespoň některých úkolů však taková oddělení prostě nemohou konkurovat jiným způsobům komunikace. Odchozí systémy vytáčení a IVR, stejně jako nástroj pro analýzu řeči, jsou již po nějakou dobu, ale pokud opravdu chcete revoluci v call centru, zvažte integraci CRM systému. Kromě zlepšení efektivity a rychlosti komunikace také zvyšuje produktivitu vašeho pracoviště.

Hlavní výhodou CRM systému je to, že využívá jedinou databázi, která ukládá všechny potřebné informace o zákaznících. Tato funkce v kombinaci s funkcí automatické identifikace volajícího pomáhá urychlit pracovní proces a výrazně zlepšuje zážitek zákazníka, což vede k pozitivní zpětné vazbě a vyšším konverzním poměrům.

Integrace CRM systému může také výrazně zlepšit vaše zákaznické služby. V případě stížnosti může databáze rychle analyzovat situaci a poskytnout odpovídající řešení. Jedná se o nákladově efektivnější řešení než lidský operátor a může vám pomoci snížit vaše výdaje nebo přemístit své nejlepší zaměstnance na jiné složitější úkoly. To v podstatě znamená, že místo ztráty času hledáním problému může operátor rychle nabídnout vhodné řešení pouhými několika kliknutími.

Systém CRM je navíc velmi účinný při řešení odchozích hovorů. Automatizuje celý proces také tím, že ručně a logicky zaznamenáváte každé volání, které uskutečňuje vaše call centrum, a snižuje tak úsilí a čas. Kromě toho také snižuje riziko lidských chyb a zvyšuje produktivitu a efektivitu vašich zaměstnanců poskytováním předem vytvořených skriptů. Protože všechny potřebné informace jsou uloženy v databázi CRM, přístup k nim je snadnější než kdy dříve a může výrazně zvýšit efektivitu hovorů.

VoIP rozšíření

Pro call centra nabízíme naše oficiální rozšíření VoIP. Integruje EspoCRM s oblíbenými IP telefonními službami. Rozšíření umožňuje uživatelům vidět příchozí hovory ve vyskakovacím okně s informacemi o volajícím, vidět odchozí hovory, mít rychlý přístup k historii volajících.

Demo AutoCRM

Náš tým konzultantů s Vámi projde a seznámí Vás s nasazením AutoCRM do Vaší společnosti.