CRM pro callcentrum
Získávejte snadněji nové zákazníky a udržujte si věrnost těch stávajících s pomocí našeho CRM pro callcentrum.
AutoCRM je opensource systém, který lze přizpůsobit jakémukoliv call centru jakékoliv společnosti. Vyzkoušejte, jak se uplatní v té vaší.







Co vám CRM pro callcentrum přinese
Centrální databáze
Kde máte jako na dlani informace každého klienta. Můžete tak se všemi komunikovat mnohem osobněji, budovat lepší zákaznickou zkušenost a získávat si jejich věrnost.
Automatická identifikace volajícího
Ihned víte, s kým máte tu čest. Systém vám okamžitě nabídne relevantní data ke každému volajícímu, takže neztrácíte čas jejich vyhledáváním a můžete ihned řešit klientovy problémy či dotazy.
Přizpůsobení vaší situaci
Systém lze propojit s klasickou telefonní ústřednou, ale klidně s pouhým mobilním telefonem. Využít jej mohou jak velká call centra, tak jednotlivci či malé týmy.
Nahrávání a přepis hovorů
Každý hovor se může automaticky nahrát a uložit do souboru .mp3. Možný je i automatický přepis hovoru do textové podoby, prováděný umělou inteligencí.
Plánování i vyhodnocování
Nedílnou součástí systému jsou funkce pro plánování hovorů, ale nechybí ani analytické nástroje, umožňující vyhodnotit efektivitu vašeho callcentra, zdroje potenciálu, měsíční náklady a další sledované oblasti.
VoIP
Por volání přes internet můžete využít i naše VoIP rozšíření, které integruje naše CRM s populárními telefonními službami, a nabízí řadu vylepšení, které vám usnadní komunikaci s jednotlivými volajícími.
CRM pro telemarketing dělaný efektivněji
Systém AutoCRM vám dává do ruky celou řadu nástrojů pro automatizaci a vylepšení vaší telefonní komunikace.
Redukuje vámi vynaložené úsilí díky okamžité identifikaci zákazníka i poskytnutí všech relevantních dat v reálném čase. Vy se tak místo hledání informací můžete soustředit na perfektní zákaznickou péči.
Telemarketing, vyřizování dotazů, reklamace a další činnosti call centra se stávají efektivnějšími a pomáhají vám budovat pevnější zákaznické vztahy, zvyšovat konverze a také napřít uspořený čas a energii k dalším činnostem vaší společnosti.


Naše CRM s call centrem využijí i ostatní oddělení vaší firmy
Zlepšení činnosti call centra je jen zlomkem toho, co naše CRM dovede. Tento modulární opensource systém využijete i pro další formy vaší komunikace s klienty, jako je online chat, emailing, nebo třeba zákaznické tickety.
Výsledky všech takových interakcí se zákazníkem jsou – jak jinak – soustředěny v jediné přehledné databázi, kde je máte k dispozici pro případ další komunikace přes jakýkoliv vybraný kanál.
Vedle toho ale AutoCRM nabízí desítky dalších funkcí, které mohou vylepšit fungování jednotlivých oddělení vaší společnosti i společnosti jako celku. A to napříč i zcela odlišnými odvětvími – modularita tohoto systému umožňuje řešení skutečně na míru.
Od nástrojů k automatizaci prodeje přes projektové řízení po řízení zásob, administrativu a marketing. AutoCRM má potenciál stát se jedním z pilířů vašeho firemního úspěchu. Přesvědčte se o jeho výhodách sami – vyzkoušejte nezávazně jeho demoverzi.
Jaké možnosti implementace nabízíme?
Náš CRM systém si můžete pořídit jednorázově a implementovat jej na vašem vlastním firemním serveru.
Vzhledem k nutnosti vlastnit potřebnou techniku a mít personál vyškolený v její správě i správě celého systému volí řada firem raději druhou alternativu – hosting CRM na cloudu.
S cloud hostingem máte veškeré zvolené funkce systému za měsíční poplatky neustále přístupné a není nutné zabývat se jeho samostatným provozem. Cena obou variant je v závislosti na velikosti vaší firmy následující:
Jaká varianta hostingu je pro vás lepší? Jaké funkce by měl váš CRM systém mít a co je ve vašem případě zbytečné? Kolik bude celá implementace stát? Kontaktujte nás a nechte si sestavit nabídku!

Ceník řešení je následující:
Cena za LowCode AutoERP|CRM je vždy řešena individuálně.
Jaké moduly můžete využít?
- CRM systém - kompletní systém zákazníků, dodavatelů a partnerů
- Dokument systém
- Newsletter systém
- Projektové řízení software
- Workflow software, automatizace
- Nabídkový a fakturační sytém
- Reportovací systém
- Skladový systém, výrobní systém
- Provizní systém (možnost MLM systém)
- Systém call centra
- Sofistikovaný chat
- A mnoho dalšího, jelikož se jedná o modeler
Cena se skládá z jednorázového poplatku za implementaci a úpravu systému na míru. Dále pak z pravidelného měsíčního poplatku za správu, cloud, aktualizace, zabezpečení a zálohování celého systému a všech jeho modulů.
V průběhu užívání nevyžadujeme žádné další licenční poplatky ani poplatky za počet uživatelů.