Náš systém Vám vydělává peníze!
x
Ušetřete díky implementaci Open Source řešení!
x

CRM pro callcentrum

Získávejte snadněji nové zákazníky a udržujte si věrnost  těch stávajících s pomocí našeho CRM pro callcentrum.

AutoCRM je opensource systém, který lze přizpůsobit jakémukoliv call centru jakékoliv společnosti. Vyzkoušejte, jak se uplatní v té vaší.

iPhone2
Frame 3
alistech logo 300x75.png 2
Logo Freestyle Media web
logo energy dark
logo SVS 300x146 1
dobrst

Co vám CRM pro callcentrum přinese

Centrální databáze

Kde máte jako na dlani informace každého klienta. Můžete tak se všemi komunikovat mnohem osobněji, budovat lepší zákaznickou zkušenost a získávat si jejich věrnost.

Automatická identifikace volajícího

Ihned víte, s kým máte tu čest. Systém vám okamžitě nabídne relevantní data ke každému volajícímu, takže neztrácíte čas jejich vyhledáváním a můžete ihned řešit klientovy problémy či dotazy.

Přizpůsobení vaší situaci

Systém lze propojit s klasickou telefonní ústřednou, ale klidně s pouhým mobilním telefonem. Využít jej mohou jak velká call centra, tak jednotlivci či malé týmy.

Nahrávání a přepis hovorů

Každý hovor se může automaticky nahrát a uložit do souboru .mp3. Možný je i automatický přepis hovoru do textové podoby, prováděný umělou inteligencí.

Plánování i vyhodnocování

Nedílnou součástí systému jsou funkce pro plánování hovorů, ale nechybí ani analytické nástroje, umožňující vyhodnotit efektivitu vašeho callcentra, zdroje potenciálu, měsíční náklady a další sledované oblasti.

presentation-board-graph

VoIP

Por volání přes internet můžete využít i naše VoIP rozšíření, které integruje naše CRM s populárními telefonními službami, a nabízí řadu vylepšení, které vám usnadní komunikaci s jednotlivými volajícími.

CRM pro telemarketing dělaný efektivněji

Systém AutoCRM vám dává do ruky celou řadu nástrojů pro automatizaci a vylepšení vaší telefonní komunikace. 

Redukuje vámi vynaložené úsilí díky okamžité identifikaci zákazníka i poskytnutí všech relevantních dat v reálném čase. Vy se tak místo hledání informací můžete soustředit na perfektní zákaznickou péči.

Telemarketing, vyřizování dotazů, reklamace a další činnosti call centra se stávají efektivnějšími a pomáhají vám budovat pevnější zákaznické vztahy, zvyšovat konverze a také napřít uspořený čas a energii k dalším činnostem vaší společnosti.

prepis1
prehled u klienta

Naše CRM s call centrem využijí i ostatní oddělení vaší firmy

Zlepšení činnosti call centra je jen zlomkem toho, co naše CRM dovede. Tento modulární opensource systém využijete i pro další formy vaší komunikace s klienty, jako je online chat, emailing, nebo třeba zákaznické tickety.

Výsledky všech takových interakcí se zákazníkem jsou – jak jinak – soustředěny v jediné přehledné databázi, kde je máte k dispozici pro případ další komunikace přes jakýkoliv vybraný kanál.

Vedle toho ale AutoCRM nabízí desítky dalších funkcí, které mohou vylepšit fungování jednotlivých oddělení vaší společnosti i společnosti jako celku. A to napříč i zcela odlišnými odvětvími – modularita tohoto systému umožňuje řešení skutečně na míru.

Od nástrojů k automatizaci prodeje přes projektové řízení po řízení zásob, administrativu a marketing. AutoCRM má potenciál stát se jedním z pilířů vašeho firemního úspěchu. Přesvědčte se o jeho výhodách sami – vyzkoušejte nezávazně jeho demoverzi.

Jaké možnosti implementace nabízíme?

Náš CRM systém si můžete pořídit jednorázově a implementovat jej na vašem vlastním firemním serveru. 

Vzhledem k nutnosti vlastnit potřebnou techniku a mít personál vyškolený v její správě i správě celého systému volí řada firem raději druhou alternativu – hosting CRM na cloudu. 

S cloud hostingem máte veškeré zvolené funkce systému za měsíční poplatky neustále přístupné a není nutné zabývat se jeho samostatným provozem. Cena obou variant je v závislosti na velikosti vaší firmy následující:

Jaká varianta hostingu je pro vás lepší? Jaké funkce by měl váš CRM systém mít a co je ve vašem případě zbytečné? Kolik bude celá implementace stát? Kontaktujte nás a nechte si sestavit nabídku!

342

Ceník řešení je následující:

Cena za LowCode AutoERP|CRM je vždy řešena individuálně.

Jaké moduly můžete využít?

Cena se skládá z jednorázového poplatku za implementaci a úpravu systému na míru. Dále pak z pravidelného měsíčního poplatku za správu, cloud, aktualizace, zabezpečení a zálohování celého systému a všech jeho modulů.

V průběhu užívání nevyžadujeme žádné další licenční poplatky ani poplatky za počet uživatelů.

Máte zájem o prezentaci systému nebo demo zdarma? Prosím kontaktujte nás

Chcete dostávat novinky ze světa firemních systémů, technických zajímavostí a dat? Napište nám svůj e-mail a my Vám budeme posílat newsletter.

Vyzkoušejte AutoCRM zdarma

Automatizovaný systém pro řízení firmy

Demo AutoCRM

Náš tým konzultantů s Vámi projde a seznámí Vás s nasazením AutoCRM do Vaší společnosti.