Pojišťovnictví

Customer Relationship Management neboli CRM je systém určený ke zlepšení zákaznických služeb a pomoci vaší společnosti úspěšně spravovat její interakce s klienty. CRM je nejen vhodný, ale nezbytný pro jakoukoli organizaci, která je založena na poskytování služeb a pojišťovny patří mezi podniky, které mohou z implementace programu vytěžit maximum.

Důležitým aspektem podnikání pojišťovny je vědět, s kým jedná. To znamená pochopit, kdo jsou vaši klienti, co potřebují a jak jim poskytovat služby, které hledají. Vzhledem k rychlému růstu konkurence v pojišťovnictví patří zlepšení vztahů se zákazníky mezi nejdůležitější kroky, které by společnost měla podniknout, aby uspěla.

CRM může provádět širokou škálu služeb, které mohou výrazně zlepšit kvalitu zákaznických služeb poskytovaných pojišťovací společností a pomoci zvýšit její zisky. Mezi tyto služby patří poskytnutí jediné databáze, která ukládá všechny informace o klientech, takže vaše společnost může snadno přistupovat k důležitým detailům a hodnotným informacím o chování zákazníků. Každý klient má svůj vlastní profil založený na informacích poskytovaný interními i externími zdroji. To může zahrnovat osobní údaje, jako jsou rodinné vztahy, zájmy nebo preference, jakož i historie požadavků, hovorů, transakcí a nákupů.

Software CRM také umožňuje pojišťovnám třídit a klasifikovat své klienty do příslušných kategorií. Pomáhá to urychlit vyhledávání dat, zvyšuje rychlost vyhledávání a pomáhá zákazníkům poskytovat lepší, přesnější a relevantnější služby. S řešením CRM můžete také ukládat informace o potenciálních zákaznících, což vám může pomoci při vytváření, úpravě a zlepšování vaší marketingové strategie. Pomocí poskytnutých neocenitelných poznatků můžete vytvořit efektivní akční plán, vhodný pro vaši konkrétní cílovou skupinu, poskytovat lepší výsledky a zvýšit počet nových potenciálních zákazníků.

CRM také podporuje existující zákaznickou databázi zasíláním oznámení o ukončení smlouvy s konkrétním klientem, takže můžete nabídnout rozšíření nebo nákup nových služeb, které by vás mohly zajímat. Je to také efektivní řešení, jak zůstat v kontaktu se starými klienty, a tím výrazně rozšířit vaši síť.

Software CRM vám poskytuje příležitost sledovat všechny procesy související s klienty, včetně jejich činnosti a zájmů, jakož i neocenitelné poznatky, na základě rozsáhlé analýzy dat. Jako pojišťovací společnost vám tyto informace mohou pomoci přizpůsobit cíle nebo strategii společnosti, lépe vyhovovat vašim potřebám a požadavkům vašich zákazníků, efektivně zvyšovat váš prodej a zisky.

Řešení CRM vám také může pomoci zlepšit organizaci vašeho pracoviště. Mobilní verze softwaru udrží vaše zaměstnance ve smyčce a umožní jim rychle provádět úkoly, aniž by ztratili jakékoli termíny.

Demo AutoCRM

Náš tým konzultantů s Vámi projde a seznámí Vás s nasazením AutoCRM do Vaší společnosti.