Díky nejnovější technologii mají nyní podniky různé nové způsoby komunikace se svými klienty, například prostřednictvím sociálních sítí e-mailových zpravodajů. Dobrá stará call centra však zůstávají jedním z nejúčinnějších způsobů, jak oslovit věrné zákazníky nebo přilákat nové potenciální klienty.
Bez automatizace alespoň některých úkolů však taková oddělení prostě nemohou konkurovat jiným způsobům komunikace. Odchozí systémy vytáčení a IVR, stejně jako nástroj pro analýzu řeči, jsou již po nějakou dobu, ale pokud opravdu chcete revoluci v call centru, zvažte integraci CRM systému. Kromě zlepšení efektivity a rychlosti komunikace také zvyšuje produktivitu vašeho pracoviště.
Hlavní výhodou CRM systému je to, že využívá jedinou databázi, která ukládá všechny potřebné informace o zákaznících. Tato funkce v kombinaci s funkcí automatické identifikace volajícího pomáhá urychlit pracovní proces a výrazně zlepšuje zážitek zákazníka, což vede k pozitivní zpětné vazbě a vyšším konverzním poměrům.
Vyzkoušejte AutoCRM zdarma
Automatizovaný systém pro řízení firmy
Náš tým konzultantů s Vámi projde a seznámí Vás s nasazením AutoCRM do Vaší společnosti.