Výroba

Díky nejnovější technologii mají nyní podniky různé nové způsoby komunikace se svými klienty, například prostřednictvím sociálních sítí e-mailových zpravodajů. Dobrá stará call centra však zůstávají jedním z nejúčinnějších způsobů, jak oslovit věrné zákazníky nebo přilákat nové potenciální klienty.

Bez automatizace alespoň některých úkolů však taková oddělení prostě nemohou konkurovat jiným způsobům komunikace. Odchozí systémy vytáčení a IVR, stejně jako nástroj pro analýzu řeči, jsou již po nějakou dobu, ale pokud opravdu chcete revoluci v call centru, zvažte integraci CRM systému. Kromě zlepšení efektivity a rychlosti komunikace také zvyšuje produktivitu vašeho pracoviště.

Hlavní výhodou CRM systému je to, že využívá jedinou databázi, která ukládá všechny potřebné informace o zákaznících. Tato funkce v kombinaci s funkcí automatické identifikace volajícího pomáhá urychlit pracovní proces a výrazně zlepšuje zážitek zákazníka, což vede k pozitivní zpětné vazbě a vyšším konverzním poměrům.

Systém CRM:

  • Zahrnuje vytváření katalogů produktů a databází s informacemi vašich zákazníků a partnerů
  • Navazuje bezproblémovou komunikaci mezi všemi odděleními
  • Nabízí metody pro sledování všech procesů, aby se management mohl kdykoli podívat do jaké fáze výroby budoucího zboží
  • Analyzuje historii chování zákazníků a objednávek a pomáhá vám přicházet s potenciálně zajímavými nabídkami pro spotřebitele
  • Automatizuje distribuci pracovního vytížení a poskytuje vám možnost provádět analýzu výkonu zaměstnanců a vytvářet harmonogramy provádění objednávek
  • Shromažďuje a analyzuje informace o objednávkách
  • Sleduje marketingovou strategii společnosti a analyzuje její účinnost
  • Automatizuje procesy hlášení
  • Zdůrazňuje nejúspěšnější prodej a vybírá vaše nejziskovější produkty
  • Vytvořte si účet s náklady a výnosy

Demo AutoCRM

Náš tým konzultantů s Vámi projde a seznámí Vás s nasazením AutoCRM do Vaší společnosti.