Díky nejnovější technologii mají nyní podniky různé nové způsoby komunikace se svými klienty, například prostřednictvím sociálních sítí e-mailových zpravodajů. Dobrá stará call centra však zůstávají jedním z nejúčinnějších způsobů, jak oslovit věrné zákazníky nebo přilákat nové potenciální klienty.
Bez automatizace alespoň některých úkolů však taková oddělení prostě nemohou konkurovat jiným způsobům komunikace. Odchozí systémy vytáčení a IVR, stejně jako nástroj pro analýzu řeči, jsou již po nějakou dobu, ale pokud opravdu chcete revoluci v call centru, zvažte integraci CRM systému. Kromě zlepšení efektivity a rychlosti komunikace také zvyšuje produktivitu vašeho pracoviště.
Hlavní výhodou CRM systému je to, že využívá jedinou databázi, která ukládá všechny potřebné informace o zákaznících. Tato funkce v kombinaci s funkcí automatické identifikace volajícího pomáhá urychlit pracovní proces a výrazně zlepšuje zážitek zákazníka, což vede k pozitivní zpětné vazbě a vyšším konverzním poměrům.
Systém CRM:
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
Náš tým konzultantů s Vámi projde a seznámí Vás s nasazením AutoCRM do Vaší společnosti.