Výrobní systém pro technologickou společnost ALIS Tech s.r.o.

Představení firmy: ALIS Tech s.r.o.

ALIS Tech je inovativní technologická společnost, která se specializuje na vývoj komplexních systémů pro lokalizaci a monitoring osob, zboží a manipulační techniky. Jejich řešení, založené na pokročilé bezdrátové rádiové technologii, umožňuje klientům efektivně sledovat a řídit své operace v reálném čase.
Pro klienta Alis Tech s.r.o. jsme implementovali kompletní systém na řízení firmy, který dnes zahrnuje vyšší desítky workflows. Tento systém byl navržen tak, aby byl plně přizpůsobitelný a umožnil klientovi postupnou samostatnou správu a rozvoj.

Navrženo pro klienta:
ALIS Tech s.r.o.

Funkcionality systému

  • Zrychlení procesu -> Lead -> Organizace/Kontakt/Obchodní případ -> Nabídka -> Zakázka -> Výroba -> Fakturace
  • Výrobní systém
  • Skladový systém
  • Fakturační systém
  • Automatizace – Workflows a vývojové diagramy (BPMN)
  • Reporty
  • Helpdesk (Případy), Reklamace
  • HR
  • Chat 
  • Dokument systém 

Výrobní systém

  • Technologické postupy – V technologických postupech lze definovat jednotlivé výrobní procesy, tedy materiálovou rozpisku potřebnou k výrobě daného produktu a operace, z kterých se daný výrobek skládá, včetně definování pracovišť.
  • Operace – Jednotlivá činnost v technologickém postupu
  • Pracoviště – Kde se vykonává jednotlivá operace
  • Produkty se po odvedení práce automaticky ukládají do skladu na skladovou pozici a databáze produktů pro zpětnou historii výrobků

Projektové řízení & Řízení zakázek a servisu

  • Centralizace dat o projektu v zakázce – Stavy výroby, deadline, zobrazení položek, detaily o fakturaci apod.
  • Shrnutí zakázky –  Zobrazí všechny materiály potřebné k výrobě (na základě technologického postupu), včetně informací jako potřebného množství, množství na skladě apod.
  • Helpdesk (Případy) – systém pro správu reklamací poskytují efektivní řešení pro rychlé zaznamenávání, sledování a vyřizování zákaznických dotazů a reklamací.

Integrace

  • Mattermost – Chat
  • OnlyOffice – Otevření a úprava dokumentů přímo v systému
  • Pohoda

Josef Hrabal

jednatel

Po několika měsíčním průzkumu trhu jsme se rozhodli, využívat systém od AutoCRM, a to z toho důvodu, že máme možnost si systém tzv. dovyvíjet sami, tvořit vlastní entity, a hlavně automatizovat procesy. Po prvním roce plnohodnotného užívání máme vytvořený minimálně dvojnásobný počet entit, než se kterými jsme začínali a počítali na začátku. Vzhledem k pozitivním zkušenostem, které jsme doposud získali, jsme se rozhodli, že informační systém AutoCRM začleníme i do naší druhé společnosti. V neposlední řadě bych rád vyzdvihl technický support ze strany developerů AutoCRM, který je pro nás klíčový.

Chcete dostávat novinky ze světa firemních systémů, technických zajímavostí a dat? Napište nám svůj e-mail a my Vám budeme posílat newsletter.

Vyzkoušejte AutoCRM zdarma

Automatizovaný systém pro řízení firmy

Demo AutoCRM

Náš tým konzultantů s Vámi projde a seznámí Vás s nasazením AutoCRM do Vaší společnosti.